Thank you!

295 5 5
                                    

Hai and assalamualaikum semua!

Pertamanya, ribuan terima kasih sebab sudi baca dan support MATA : FAMILY. Akhirnya, MATA : FAMILY tiba ke penghujungnya.
Rara nak minta satu benda boleh? Rara nak minta tolong korang bagi feedback tentang MATA : FAMILY. Tinggalkan komen ya! I'll definitely read it and reply 🌹.

Kedua, mesti ada yang rasa tak puas dengan ending kan? Rara akan buat story lain, sambungan untuk MATA : FAMILY. TAPI sebaik sahaja lepas Rara habiskan stoty first Rara iaitu Miraculous Life : Change of Fate. Jadi Rara nak minta bantuan korang untuk support secara baca, vote dan komen kat story tu. Boleh ya? Dengan tu, lagi bersemangatlah Rara nak sambung story dan lagi cepatlah story Rara tu siap. Betul tak? Lepas tu Rara akan terus buat sambungan buku baru untuk MATA : FAMILY 💪🏻.

Ketiga, maafkan segala salah silap karya MATA : FAMILY. Andai ada adegan yang tidak sepatutnya, mohon readers tolong tegur ya. Sama-sama kita elakkan dari berdosa.

Okeylah. Itu je Rara nak cakap. Sampai jumpa lagi semua!

Linnea

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Linnea. Salah satu negeri termaju dan termasyhur dalam negara Rosalie Kingdom. Wajah penduduknya sering terpapar dalam surat khabar, apatah lagi berita. Namun, bahagiakah mereka? Atau semuanya sekadar indah khabar dari rupa?

"Selepas sekolah, kamu perlu siapkan diri dan pada pukul 3, aktiviti petang bermula. Harini 𝑓𝑒𝑛𝑐𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠, esok 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑡𝑖𝑛𝑔, lusa kelas piano dan hari seterusnya 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑡𝑖𝑛𝑔."

"Kalau panggil 𝑚𝑒𝑒𝑡𝑖𝑛𝑔 sekadar nak hentam Qimie, baik tak payah panggil!"

Suatu kejadian serangan mengubah segalanya. Ada orang jahat, pasti ada orang baik bukan? Begitu juga dengan kisah ini. Ada supervillain, superhero muncul memulihkan keadaan. Tetapi mampukah seorang remaja mengorbankan masa peribadinya untuk menyelamat?

"𝑊𝑒𝑙𝑙, saya anggap ianya sebagai tanggungjawab. Kalau saya silap langkah, satu bandar akan musnah."

Miraculous mereka menjadi buruan. Motifnya? Kekal misteri.

"Sebab, sesiapa yang memakai kedua-dua Miraculous ni boleh dapat 1 hajat, tetapi dengan bayaran."

Keadaan semakin sulit. Rahsia dan penipuan dijadikan keutamaan. Cinta yang berputik setelah sekian lama menjadi taruhan. Mampukah mereka bertahan?

"I-I ta-takut."

"Perkara ni takkan jadi kalau bukan disebabkan awak! 𝑁𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑢𝑙𝑡!"

Cerita aksi seperti dalam Miraculous: Tales of LadyBug and Chat Noir? Oh, bukan. Idea asalnya sahaja yang hampir serupa. Romantik? Tak juga. Nantikan kisah konflik hidup remaja dalam Miraculous Life: Change of Fate 😉.

'𝐿𝑜𝑣𝑒 𝑖𝑠 𝑢𝑛𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑! 𝐸𝑣𝑒𝑛 𝑓𝑜𝑟 𝑢𝑠'

MATA : FAMILY [C]Where stories live. Discover now