16.BÖLÜM:DÜĞÜN

8.1K 310 24
                                    

Selam. Bu bölüme gelene kadar hepiniz yanımdaydınız. Hep birlikte başardık. 1000 okunmayı geride bıraktık. Teşekkür ederim😋
Medya Asena'nın gelinliği

Kuaförde saçım yapılırken İpek'in sürekli heyecanlı konuşmalarına maruz kalıyordum. Susmak bilmiyordu. Sabahtan beri dün gördüğü çocuğu anlatıyordu. Düğünde görecekti işte. Daha nesini uzatıyordu.

Asil kenardaki koltuğa oturmuş annemi taklit eder gibi dergileri karıştırıyordu. Onun bu haline kıkırdadım. Hâlâ daha çok gergindim. Ama bu gerginliği üzerimden atmak zorundaydım. Bu gece uçağımız vardı. Hakkari'ye gidecektik. Daha da gerilirken parmaklarımı çıtlattım. Elim yüzüklerime değerken gülümsedim. Mustafa nişandan sonra bir de tektaş vermişti. Onlarla oynarken saçlarıma sprey sıkılmaya başlanmıştı.
"Bakın Asena Hanım."

Aynaya döndüğümde ilk başta yüzüme baktım. Bugün benim düğün günümdü ama aptal gibi sürekli surat asıyordum. Zorla evlenmiyordum ki.
"Beğendiniz mi?"

Gözlerimi yüzümden çekip saçlarıma çıkarttım. Saçlarıma ince ince dalgalar verilmişti. Uçlarından örülüp arkamda bağlanmıştı.
"Teşekkür ederim."
"Gelinliğiniz arkada. Rahatça gidip
giyinebilirsiniz."

Arkadaki odaya adımlarken gülümsemeye çalışıyordum. Bu benim düğünümdü ama içimde garip bir his vardı. Rahat olamıyordum. Sürekli aklıma kötü fikirler geliyordu. Asil'e bir şey olursa ne yapardık? Ya birden ateşi çıkarsa?

Elbiseyi saçıma dikkat ederek giydim. Fermuarını çekip topuklu ayakkabılarımı giydim. Sırada makyajım vardı.

Odadan çıkıp makyaj için tekrar koltuklara döndüm. Makyajım yapılırken gözümü kapatıp bu geceki uzun yolculuğu düşündüm. Asil'in bütün yol boyunca uyuyacağına emindim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mustafa'nın araması üzerine dışarı çıkıyordum. Sakinleşemediğini,erken gitsek ne olacağını söylemişti. Sakinleşemediği için beni görmek istemişti.

Midemde garip bir his oluşurken yavaşça kuaförden çıktım. Merdivenlerden inip etrafa bakındım. Mustafa yan taraftan bana doğru seri adımlarla gelip elini belime attı. Hızla kendine doğru çekerken neye uğradığımı şaşırmıştım. Sakinleşmek için bana sarılıyordu.

Dudakları alnımı bulurken heyecanla ellerimi beline doladım.
"Çok gerginim Asena."
"Ben de."
"İçimde kötü bir his var."
"Benim de. İnşallah bir şey olmaz Mustafa."
"İnşallah güzelim."

Birkaç dakika birbirimize sarılı durduk.
"İyi ki hayatımıza girdin. İyi ki varsın Asena."
"Siz de iyi ki hayatıma girdiniz. İyi ki varsınız."

Annemin arkadan gelip gitmemiz gerektiğini söylemesiyle ayrıldık.

Mustafa'dan uzaklaşınca beni elimden tutup durdurdu. Bakışları vücudumda gezerken yutkundu.
"Çok güzel olmuşsun."

Yüzümde kocaman bir gülümseme oluşurken ben de onu süzdüm.
"Sen de çok yakışıklı olmuşsun kocacığım."

Ona bu tarzda seslenmem garip gelmiş olacak ki bana garip garip baktı.
"Kocacığım?"
"Kocamsın ya hani."

Gülüp elini elime kenetledi. Arabaya doğru yürümeye başladık. Biz ikimiz onun arabasıyla giderken annemler diğer arabalara dağılacaklardı. Araba çiceklerle bezenmişti.
"Çok güzel olmuş araba."

Annem elindeki çicek buketini elime tıkıştırdı.
"Az kalsın unutacaktın Asena."
"Sağ ol anneciğim."

Arabaya bindiğimizde Mustafa elinin birini elime kenetleyip arabayı kullanmaya başladı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Herkesten evvel alana geldiğimizde görevlilerin ışıklandırmayla uğraştıklarını gördük.

ASENA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin