24.BÖLÜM:SELEN

6.5K 264 28
                                    

Selam. Nabersiniz? Ben iyiyim. Sormasanız bile.

Sınır:15 oy 15 yorum.

Bölüme geçebilirsiniz.

Gün geçmiyordu ki olaylar bitsin.

Selen nişanlısıyla kavga etmiş bizim evimize gelmişti. Tamam ona arkadaşım diyordum ama güvendiğimi de söylemiyordum. Çünkü Mustafa'ya olan "sıcak" tavırları beni rahatsız ediyordu. Mustafa da bunun farkındaydı. Zaten sürekli Selen'i tersliyordu ama Selen anlama taraftarı değildi.
"Ay canım sen de yemek yapmayı bilmiyor musun?"
"Sağ ol Selen ama eminim senden iyi yemek yapıyorumdur."
"Her neyse. Mustafa bugün dışarı çıkalım mı?"
"Hayır. Asena'yla bugün alışverişe gideceğiz."
"Ben de gelebilirim."
"Sağ ol. Gerek yok."

Selen gözlerini devirip çatalı peynire batırdı.
"Çok tuzlu. Ödem yapar sonra. MazAllah. Hamilesin bir de."
"Hamile olmam kilo alacağım anlamına gelir zaten Selen."
"Allah yazdıysa bozsun ama asla bebek istemiyorum. Özellikle ikinci bebeği asla istemiyorum."
"Biz istediğimiz için yaptık zaten Selen. Sana sormadık. Kusura bakmazsın artık."

Selen ayağa kalkıp onun için ayırdığımız odaya ilerledi. Keşke artık gitseydi.
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Aaa ama Asena. Sen de çok yiyorsun. Duba gibi olacaksın gerçekten ya."

Gözlerim anında dolarken Mustafa'ya döndüm. Bana bakıyordu. Ayağa kalkıp odaya ilerledim. Kapıyı açıp odaya girdim. Yatağa oturup bağdaş yaptım. Gözyaşları yanağıma süzülüyordu. O salağın dediği 2-3 söze ne diye ağlıyordum?

Mustafa kapıyı açıp hızla yanıma geldi.
"Bebeğim. Niye ağlıyorsun?"
"Bana duba gibi olacaksın dedi. Ya Mustafa ben yemiyorum ciddiyim. O yiyor. Elimde değil sen de biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum gözbebeğim. Ağlama boşuna."
"Ama ben gerçekten duba gibi olursam?"
"Ol. Seni seviyorum Asena. Fiziğin için değil. Nasıl göründüğün için değil. Seni sen olduğun için seviyorum."
"Gerçekten yanına yakışmadığımı düşünürsen?"
"Asena. Beni mi sınıyorsun güzelim? Seni neden yanıma yakıştıramayayım?"
"Çünkü duba gibi olursam diye diyorum."
"Ol Asena. Seni istemeyeceğimi mi düşünüyorsun? Eğer seni istemezsem o zaman vur beni."
"Benden başkasına bakarsan senin o gözlerini oyarım Mustafa. Oyup sana yediririm."
"Senden başkasına bakarsam öleyim."
"Yok canım o kadar da değil."

Saniyelik dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Eli hızla belimi bulurken hafifçe uzaklaştı.
"Aniden yapma."
"Ne?"
"Öyle demiyorum bebeğim. Aniden yapma ne yapacağımı bilemiyorum."

Gülümseyerek başımı boyun girintisine soktum. Derin derin soluklandım.
"Yine gideceksin diye ödüm kopuyor."
"Bana yanında yer varsa gitmek son seçeneğim."
"Yanımda yer yok. Kalbimde var."

Kollarımı ona dolayıp başımı göğsüne indirdim.
"Asil'i o kadınla yalnız bıraktık."

Yataktan kalkıp odadan çıktım.
"Asil."

Salonun kapısından koşarak yanıma geldi.
"Anny hı."

Kapıyı gösterince yavaşça kapıyı açtım.
"Beni bir daha arama Rıfat."

Bana doğru döndü.
"Aaa Asena. Bitti mi ağlama krizin?"

Dalga geçmesiyle göz devirdim.
"Selen bitti mi sevgilinle olan kavgan? Bittiyse hadi dışarı alalım seni?"
"Ne?"
"Seni evde tek bırakacak değiliz. Biz alışverişe giderken sen de dışarda gez dolaş biraz."
"Güvenmiyor musun bana?"
"Prensip meselesi diyelim Selen."

ASENA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin