😉 Mission 37 😉

1K 206 30
                                    

Xiao Zhan's P.O.V

" අපි කොහෙද මේ යන්නේ.. "

මගේ අතින් අල්ලගෙන කෑලෑවක් මැදින් යන බස්සගෙන් මම ඇහුවේ ඉන්න තැන මට හරියට හොයාගන්න බැරි හින්දා...

" තව පොඩ්ඩයි... ගිහින්ම බලමුකෝ... "

" මේ මොක්කු ඉන්නවද දන්නේ නැහැ... ඔයත් කිසි හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නැතුව මාව උස්සන් ආවානේ... නිකන් හරි සිංහයෙක් පැන්නොත් මොකද කරන්නේ... "

" සිංහයෝ ඉන්නේ කෑලේ නෙමෙයි...."

" එහෙනම් මොන මගුලටද කෑලේ රජා සිංහයා කියන්නේ...විකාර.. "

" ඔන්න අපි තැනට ආවා.... "

අපි හිටන් හිටියේ හෙන..... උස දියැල්ලක් පටන් ගන්න තැනක...

" ඇයි අපි මෙතනට ආවේ.... "

" පනින්න... "

දියඇල්ලෙන් පහල බලපු මම බයටම අඩියක් පස්සට ගත්තා...

" පනින්න...!! තමුසේට පිස්සු තද වෙලාද..."

"  ඔයා මට ආදරේයි නම් මෙතනින් පනින්න ඕනේමයි ශාන්... "

බස්සා දිය ඇල්ල දිහාවට පනින්න කිය කිය මාව අදිනකොට මම ඒ අත ගසලා දාලා දුවන්න පටන්ගත්තා...

" මට බැහැ...!!"

" බැහැ...!!"

"බැහැ.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................."

" ශාන් නැගිටපන්...!!!"

කම්මුලට වැදුන පාරත් එක්ක මම ඇස් අරිනකොට මගේ මුහුනට එබීගෙන හිටියේ මමා...

" මොකද බන් නින්දෙන් බෙරිහන් දෙන්නේ....! "

අහ්.. ඒක හීනයක්... කෙනා වෙනස් වුනත් මගේ හීන හැමදාම ඉවර වෙන්නේ කොහෙන් හරි බිමට වැටිලා...සැක්..!

ඒත් ඇයි මමා මාව ඇහැරුවේ...කෝ මගේ මිනිහා....

එයා ඊයේ නිදන් හිටිය තැන බලනකොට හිස්...

" කොහෙද යිබෝ.... "

" ඉස්සර තමයි උබලා නැගිට්ට ගමන් මමා කියන් එන්නේ...ඒකට දැන් නැගිට්ට ගමන් මිනිහා හොයපන්.."

Agent Happy  ( Yizhan ff ) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin