İyi Okumalar...Kiraz'dan;
Herkes yemeğini yiyip kendi odasına çekildi. Bende kendime kahve yapıp odama geçtim.
Pencerenin kenarına geçip oturdum. Odamı sadece ayın ışığı aydınlatıyordu. Gözlerimi kapatarak bugün yaşadıklarımı düşünmeye başladım.
O kadınların benim namusum'a dil uzatması, Agâh denen adamın gel-
'kız Agâh deme kalbim çarpıyor bak.'
Off sen yine geldin mi?
'Geldiğğmm kör misin!'
Bazen çok iğrenç şakaların olduğunu söylemiş miydim?
'Neden öyle diyorsunuz hanım efendi alındım gücendim.'
Beni bi sal yaa cidden beni bir sal...
İnsanın başına en beklenmedik anda gelirmiş olaylar, bir anda yaşarmışız mutluluğu, korkuyu, üzüntüyü, şaşkınlığı... Aklımıza gelebilecek tüm duygular bir anda hayatımıza girermiş.
Sizi bilmem ama benim en çok hayatıma korkudan sonra gelen duygu, şaşkınlık duygusuydu. Ben bu yaşıma kadar sürekli duygu değişimi yaşardım.
Tabi sizde yaşamışsınızdır duygu değişimleri, acısıyla, tatlısıyla bir şekilde buralara kadar geldiysek birşeyler başardığımızı düşünüyorum.
Bence siz de düşünmelisiniz, bu hayatın zorluklarıyla baş etmek zordur ama imkansız değildir. İşte biz de bu imkansızı başararak bu hayatın tüm zorluklarını öğrendik. Her büyüklerin klişe bir lafı vardır.
'Bu yaşına kadar ne yaşamış olabilirsin ki.' bana bunu diyenlere haykırarak tüm yaşadıklarımı anlatmak isterim ama bunu yapmak öyle kolay değil işte. onlara dediğim tek şey; herkesin hayatı kendine zordur, kimsenin ne yaşadığını bilmeden yargılayamayız. Yinede bizi dinlemeden etmeden ergenliğimize vurup geçerler.
Ne kadar komik halbuki onlar kendi hayatını anlatırken hep şu cümle ile başlamazlar mı. 'Ben senin yaşındayken' hep bu cümleyi Kurmlarına rağmen bizi dinlemeden etmeden yargılarlar. Öyle konuşanlara o kadar acıyorum ki bilemezsiniz...
'Kiraaz içim şişti. Açtın yine dram duygunu konuşuyorsun, yeter be gülüm benimde canım vaağr.'
Ne var lan. Burda bizi okuyanlara birşeyler anlatıyorum sen niye hemen araya giriyorsun ya.
'Bir kere onlar senden çok beni seviyorlar tamam mı? O yüzden benden bahset biraz da hep kendini anlatma.'
Yine egonu tatmin etmeyi başarmışsın. Çok merak ediyorum nasıl beceriyorsun acaba.
'neyi kız?'
Ego diyorum ego, durduk yere nasıl yükseltiyorsun kendini.
'bu benim doğam da var tatlım, uğraşma sen yapamazsın boşuna '
Hah kendini beğenmiş. Amaan neyse seninle uğraşılmaz rahatsız etme beni yatacağım...
🦋🦋
Sabah Aziz'in karga sesiyle şarkı söylemesiyle gözümü aralamak zorunda kaldım.
"Kara üzüm habbesi, le le le canım gönlüm sevmez herkesi esmersen güzelsin. Olursa o kız olsun le le le canım esmerler govardası..."
"Aziz kes sesini kulaklarım senin o karga sesine hazırlıklı değiller!"
"Kara üz-"
Aziz'in sesini kesen kafasına fırlattığım çalar saatti. Umarım kafana gelmiştir de şarkı söyleme yeteneğini kaybedersin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
RomanceKiraz Sayel 25 yaşında, Aşka kapılarını kapatan genç bir kızdı... Agâh Celikan 30 yaşında, bu zamana kadar kalbinin kapılarını kimseye açmamış, sevgiyi az da olsa kitap ve filmler de görüp, tatmış bir adamdı... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Hani kız...