Ensemde bir nefes hissedince irkilerek arkamı döndüğümde burnum'un dibinde bir Agâh görmeyi beklemiyordum.
Gözlerini öyle bir dikmiş bana bakıyordu ki ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde ellerimi koyacak yer arıyordum.
Tam ondan uzaklaşmak için geriye doğru bir adım atmıştım ki belimden tutarak, sanki mümkünmüş gibi bana biraz daha yaklaştı. Şuan aramızdan rüzgar geçemeyecek kadar az bir mesafe vardı.
Ne yapmaya çalışıyor bu adam!
'Ne ölmesi canım sadece bayılmışım.'
Zor da olsa azıcık nefes alıp vererek konuşmaya başladım.
"N-ne yapmaya çalışıyorsun?"
Sesim bir fısıltı'dan ibaret çıkmıştı.
'Adam tüm dengeni alt üst etti resmen!'
"Birşey yapmıyorum."
O da benim gibi fısıltılı bir şekilde konuşmuştu. Yutkunarak konuşmama devam ettim.
"Yaptığın şeyi görmüyor musun!"
"Görüyorum."
İki elimi de göğsüne koyarak iteklemeye çalıştım. Ama sadece çalıştım, itmeme rağmen yerinden bir milim dahi oynamadı.
'Aptal Kiraz şuan romantik bir ortamın tam içindeyiz ve sen bunu bozmaya çalışıyorsun. Döverim seni!'
"Agâh, oyunun sırası değil bırak beni, birisi görecek şimdi!"
"Görsün ne olacak, karımla yakınlaştım diye laf söz edecek değiller ya. Zaten kimsenin bir şey demeye gücü yetmez!"
"Karım mı? Daha evlenmedik farkındaysan, hem gerçek bir evlilik yapmayacağız kağıt üzerinde olduğu için karım falan demene gerek yok anladın mı?"
"Kağıt üzerinde de olsa benim karım olacaksın. Sen ne dersen de insanlar evlendiğimiz an, bizi karı-koca ilan edecekler. Sen anladın mı?"
...
•••
Dersler dolayısıyla geç gelebiliyor bölümler elimden geldiğince çabuk atmaya çalışacağım.
Sizce bölümde neler yaşanacak?
Agâh ve Kiraz arasında neler olacak? Yorumlarınızı bekliyorum
Tiktok= sakar1yazarr
Wattpad hesabımı takip etmeyi unutmayın:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
RomansaKiraz Sayel 25 yaşında, Aşka kapılarını kapatan genç bir kızdı... Agâh Celikan 30 yaşında, bu zamana kadar kalbinin kapılarını kimseye açmamış, sevgiyi az da olsa kitap ve filmler de görüp, tatmış bir adamdı... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Hani kız...