Bölüm 7

501 25 27
                                    

-Hep geçer diyorlar ya Olric! Sence geçer mi?

+Geçer elbet efendim;
bazısı teğet geçer,
bazısı deler geçer,
bazısı deşer geçer,
bazısı parçalar geçer.
Ama mutlaka geçer.

Oğuz Atay (Tutunamayanlar)

🦋🦋

Aziz'den;

Bana ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Duygu karmaşası yaşıyordum, bir yanım özlemle dolu iken diğer yanım mutluluktan ne yapacağını şaşırmıştı. Hangi tarafımın daha ağır bastığında emin olamıyordum.

Bana göre özlem daha ağır basıyordu ama kalbim tam tersini söylüyordu. Aklımla, kalbim aralarında savaş verirken ben odam da oturmuş annemin resmine bakıyordum.

Bugün onun ölüm yıl dönümüydü, ve ben her sene yaptığım gibi kendimi odama kapatmış ve gün boyu annemin resmiyle sohbet etmeyi, geçmişi anmayı planlıyordum.

Ama bu planımı bozan şey telefonuma gelen mesaj sesiydi. Telefonu elime alarak mesaj atan kişiye baktığımda kalbim hızlı hızlı çarpmaya başladı.

Arjin;

Nasılsın?

                                     İdare eder sen?

İyiyim. Ben şey diyecektim.

                                       Ne diyecektin?

Ben dışarıdayım da, sende gelmek ister misin diye soracaktım?

Bu mesajına ne cevap vermem gerektiğini bilmiyordum dışarı çıkmak istiyor muyum, Onu bile bilmiyorum.

Hayır dersem kalbi kırılabilirdi, ama evet dersem annemle konuşmam yarım kalacaktı. Hem saat 21.30 bu saatte dışarı çıkmaya üşeniyordum.

'Lan kafayı mı yedin çık işte hem ne kadar yan yana olursanız o kadar tanıma şansın olur'

Öyle mi diyorsun?

'Nazlanma hadi kalk hazırlan da git yanına.'

İç sesimi dinleyerek Arjin'e cevap verdim oda bana buluşacağımız yerin konumunu atınca kalkıp hazırlanmaya başladım.

Özür dilerim anne, ama söz erken gelmeye çalışıp hatamı telafi edeceğim.

Ama sen hep demiyor muydun 'oğlum ne zaman benimle kız arkadaşını tanıştıracaksın.' Belki bu sefer olur be anne ne dersin, elini öpmeye getiririm. Yani tamam biraz abarttım ama inşallah oda olur ilk adımı atmayı başarırsam onu da yapacağım sana sözüm olsun.

Arjin'in konumu benim olduğum yere yakındı. Telefonumu yanıma almadan sessizce ayakkabılarımı giyip evden çıktım.

Şimdi Kiraz benim evde olmadığımı görürse sürekli arardı. Böyle güzel bir buluşmayı mahvetmesine izin veremezdim.

Bu yüzden telefonu yanıma almayarak işimi garantiye aldım.

Arjin ile buluşacağımız kafeye geldiğim de etrafa göz gezdirmeye başladım. Cam kenarından bana el sallayan Arjin'i görünce o tarafa doğru adımlamaya başladım.

MEYUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin