- Biliyor musun Olric?+ Neyi efendimiz?
- Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı.
+ Neden efendimiz?
- Kalbimdeyken nasıl aklımda derdim?
Oğuz Atay (Tutunamayanlar)
Arjin'den;
Odama vuran güneş ışığıyla gözlerimi araladım. Kendimi bir ruh gibi hissediyordum bıraksalar bu yataktan ölene kadar kalabilirdim. Tabi bu düşüncemi bölen şey kapımın tıklaması ile sona erdi."Arjin hanım kahvaltı hazır herkes sizi bekliyor."
"Aç değilim Esma Sultan sen git, gelmiyorum ben!"
"Arjin yapma böyle yavrum Haşmet Ağa'nın yaptığı yüzünden sen kendini aç bırakarak cezalandırma. Hadi kızım kalk gel kahvaltını et."
"Aç değilim dedim Esma hanım zorlamayın lütfen!"
"Peki kızım sen bilirsin."
Kapıdan uzaklaşan ayak seslerinden sonra oluşan sessizliği bir süre dinledim.
Kaldı 1 gün birşeyler bulmalıyım. Öyle bir plan yapmalıyım ki babam beni o adama veremesin.
'Arkadaşlarına haber ver belki onlar yardım eder'
Nasıl yardım edecekler Ayşe'nin ailesiyle arası zaten sorunlu, Ceyda desen annesiyle tek yaşıyor bana nasıl yardım etsinler.
'Kimden bahsettiğimi gayet iyi biliyorsun ama kıvırıyorsun şuan!'
Aziz mi? Ben ona nasıl diyeyim babam beni o gün gördüğümüz yaşlı adama satmış bana yardım et diye.
'İşte bu yüzden ondan yardım iste diyorum. Aziz o adamı gördü, belki zorda olsa bir yardım eli uzatır bize.'
Öyle mi diyorsun!
'Öyle diyorum. Hem denemekten zarar gelmez, hadi yaz ona ve yardım iste!'
İç sesimi dinleyerek telefondan Aziz'e mesaj attım.
'Haydi Bismillah'
Arjin; Aziz nasılsın?
Aziz çevrimiçi
Aziz yazıyor...Aziz; İyiyim Arjin sen nasılsın?
'Hadi kötüyüm de direk konuya gir hiç uzatma gir'
Arjin; Kötüyüm. Çok kötüyüm...
Aziz yazıyor
Aziz çevrimiçi
Aziz yazıyor...Aziz; Ne oldu? Yanına gelmemi ister misin veya özel değilse anlatır mısın ne olduğunu?
Aziz; Yardımım dokunur mu bilemem ama elimden geleni yapmaya çalışırım!
'Hadi Arjin durma öyle, direk söylede planımızı devreye sokalım çok geç olmadan!'
Arjin; Söyleyeceğim ama öncelikle sen bir sakin ol!
Aziz; Dinliyorum.
Arjin; Hani dün bir adam arabayla önümüzü kesip,saçma sapan şeyler dedi ya benim hakkımda
Aziz; Evet de ne oldu, o şerefsiz köpek sana birşey mi yaptı yoksa neredesin söyle geleyim yanına!
Arjin; Hayır birşey yapmadı sen bir sakin olsana!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
RomanceKiraz Sayel 25 yaşında, Aşka kapılarını kapatan genç bir kızdı... Agâh Celikan 30 yaşında, bu zamana kadar kalbinin kapılarını kimseye açmamış, sevgiyi az da olsa kitap ve filmler de görüp, tatmış bir adamdı... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Hani kız...