Kiraz'dan;
Bazıları vardır ilk öpücüğü'nü gerçekten sevdiği kadın veya adam için saklarlar.
Nedeni bilinmez ama bu ilk öpücüğü sevdiğine verdiğinde kalbinin tam ortasında eşsiz bir duygu oluşur diyorlar.
Bilen bilir, bu duygu o kadar eşsizdir ki anlatılması güç bir duygudur.
Bu duygu kimilerine basit gelse de kimilerine göre dünyanın en olağanüstü duygusudur.
Aziz de ilk öpücük sevdiğine verilmeli diyenlerden. Her zaman dediği cümle; "hayatıma girecek olan kadın benim sonum değil sonsuzum olmalı. Verdiğim değeri sonuna kadar hak etmeli"
'Kiraz sen ne anlatıyorsun bebeğim.'
Diyorum ki Aziz aşık olmuş.
'Ne, ne ara kime aşık olmuş?'
Bazen geri kafalı olduğunu düşünüyorum iç ses, sence kime aşık olabilir. Burada Arjin'le öpüşüp başkasına aşık olacak hâli yok ya.
'Ayy ne bileyim şuan ki görüntü karşısında heyecandan aklım gitti.'
Var mıydı ki!
'Ha,ha ve ha.'
Bence kom-
İç sesimle olan konuşmayı bir anda yanımdaki canavar, gür sesiyle bozdu.
"LAN!"
Ben daha ne olduğunu anlamadan yanımdan tazı gibi geçip aşağıya doğru ilerleyen canavar ile bende arkasından yetişmeye çalışıyordum ama nafile.
O kadar hızlı ilerliyordu ki ona yetişmek bir mucize gibiydi.
Zorla da olsa Aziz ve Arjin'in yanına gelebilmiştim.
İkisi de şok olmuş gözlerle bize bakıyorlardı.
Tam konuşacaktım ki Aziz'in suratına inen yumruk ile ağzım açık kaldı.
"Lan sen kim oluyorsun da benim kardeşime yanaşıyorsun. Senin belanı sikerim lan!"
Ve bir yumruk daha.
'Salak Kiraz kendine gel de Aziz'i bu canavarın elinden al, şimdi çocuğu yumruk manyağı edecek.'
İç sesim ile kendime geldim. Agâh bir tane daha yumruk atacak iken Aziz'in önüne geçerek onu durdurdum.
"Ne yaptığını sanıyorsun. Sen kim oluyorsun da benim kardeşime vurabiliyorsun ha!"
"Asıl senin kardeşin kim oluyor da benim kardeşime YANAŞMA CESARETİ BULUYOR!"
Agâh'ın sona doğru yükselen sesi ile suratımı buruşturdum, oldum olası yüksek sesten nefret ederdim. Ve bu adam şuan bana sesini yükseltiyordu.
"Bana sesini yükseltmeyi kes ve adam akıllı açıklamalarını dinle!"
"NEYİN AÇIKLAMASI LAN! Neyin açıklaması. Kardeşinin, kardeşimi nasıl zorla öptüğünün açıklamasını mı dinliyeyim?"
"Ne zorlası ya. Valla bizim izlediğimiz tabloda hiç zorla olan bir şey yoktu "
Agâh gözlerimin içine bakarak Arjin'e seslendi.
"Arjin! Arabaya geç geliyorum ben."
"A-abi beni bir dinle ondan sonra istediğini yapabilirsin ama beni dinle lütfen."
"Neyini dinleyecem Arjin ha! Adamlar beni arıyor, ben geliyorum Arjin'e birşey olmuş mu diye bakmaya, ama Arjin hanım gelmiş elin adamıyla öpüşüyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
RomanceKiraz Sayel 25 yaşında, Aşka kapılarını kapatan genç bir kızdı... Agâh Celikan 30 yaşında, bu zamana kadar kalbinin kapılarını kimseye açmamış, sevgiyi az da olsa kitap ve filmler de görüp, tatmış bir adamdı... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Hani kız...