Merhaba arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayımm...
Sizce gidişatımız nasıl?
(Bu bölümü Agâh Ağamızın ağzından okuyacağız.)
Hepinize keyifli okumalarrr.....
****
"Dediğim gibi efendim, ihaleye sunmak için hazırladığımız dosya çalınmış ."
"Nasıl yaparlar bunu Şükrü! Kimmiş yapan, bulamadınız mı hâlâ?"
"Hayır efendim o kadar uğraşmama rağmen bulamadım. Benim şüphelerim şirket içinden olma ihtimaliydi. Araştırdım ama şirketten çalınmamış, dışarıdan dosyanın bulunduğu bilgisayara sızmışlar efendim."
"Ne yap ne et bul bana bunu yapanları en kısa sürede. Anladın mı, bulmadan da yanıma gelme!"
"Peki efendim elimden geleni yapacağ-"
"Elinden geleni değil ,daha fazlasını istiyorum senden!"
"Anladım efendim. Şimdi bir ihtiyacınız yoksa izninizle."
"10 dakika içinde herkesi toplantı odasında görmek istiyorum. Konuşma yapacağım."
"Hemen efendim."
Şükrü'nün çıkmasıyla telefonum çalmaya başladı. Arayana baktığımda korumalardan biri olduğunu gördüm.
"Söyle!"
"Ağam, yenge hanım şimdi evden çıktı. Arabasıyla bir yere gidiyor. Haber vereyim dedim."
"Takibi bırakma, gittiği yeri de haber et bana."
"Emrin olur ağam."
Telefonu kapatarak kafamı sandalyeme yasladım. Ne çok şey yaşamıştım şu kısacık zamanda, hayatım normal düzeyde ilerlemesede bu kadarda karmaşık değildi. Bir anda berdel ile hayatıma burnu dik ve asi bir kadın girmişti.
Yani girmesi an meselesiydi!
Şimdide hiçbir derdim yokmuş gibi şirketin önemli bir dosyası çalınmıştı, bunu yapan nasıl bir yürek yedi bilmiyorum ama bulduğum an öldürecektim.
Zaten karşı şirketlerin hepsi şirketle alakalı en ufak bir hatamı bekliyorlar beni devirmek için ama onlara bu fırsatı asla vermeyecektim.
Sandalyeden kalkıp toplantı odasına ilerlemeye başladım. İçeri girdiğimde az olan uğultu bir anda kesildi.
Sandalyemin önüne gelip direkt konuya girdim.
"Hepinizin bildiği gibi şirketimizden çalınan bir dosya mevcut."
Herkes aynı anda kafalarını salladı.
"Bunu yapanın henüz bulunamadığınıda biliyorsunuzdur."
"Evet efendim."
"Şimdi hepinize ilk ve son kez söylüyorum, bu çalınan dosyayla alakalı odadakilerden birinin eli varsa söylesin. Bu şansı bir daha tanımam ve ben kendim dosyayı çalanı bulursam ancak bulduğum kişi sizlerden biri ise ölüm şeklinizi aklınızda bulundurun çünkü ben düşünürsem canınızı yakarım. Anlaşılmayan birşey!"
"Hayır efendim gayet iyi anladık."
"Güzel şimdi-"
Çalan telefonum ile konuşmam yarıda kalmıştı. Odadakilere hitaben, "çıkabilirsiniz" dedikten sonra telefonu açtım.
"Söyle."
"Ağam, yenge hanım yaşam kliniği diye bir yere geldi. Anladığım kadarıyla psikolog doktorları var burada. Bizde peşinden gittik ama bize bağırdı peşinden gitmemiz için bazı tehtitler savurd-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
RomanceKiraz Sayel 25 yaşında, Aşka kapılarını kapatan genç bir kızdı... Agâh Celikan 30 yaşında, bu zamana kadar kalbinin kapılarını kimseye açmamış, sevgiyi az da olsa kitap ve filmler de görüp, tatmış bir adamdı... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Hani kız...