Bölüm 13

383 18 26
                                    

Kiraz'dan;

"Kiraz, kızım telefonun çalıyor açsana."

"Kiraz kime diyorum ben."

Kapının açılma sesinden halam'ın odama geldiğini anladım.

"Kiraz açacak mısın telefonunu kafam şişti. Ya aç yada kökten sessize al şu telefonunu!"

"Çalar çalar kapatır karışma bana uykum var yaa!"

"Kiraz 'çalar çalar kapatır' ne demek. Kapı mı bu çalar çalar gider gibi diyorsun. Deli etme beni, belli ki önemli baksana susmuyor telefonun!"

"Off off , bir uyutmadınız ya!"

"Oflama da bak şu telefona!"

"Hala sen çık ben açarım telefonu!"

Kapının kapanma sesinden sonra gözlerim kapalı bir şekilde komodin'in üstündeki telefona uzanıp ekrana bakmadan açtım.

"Alo."

"İyi günler Kiraz Sayel ile mi görüşüyorum?"

"Evet benim, siz kimsiniz?"

"Merhaba Kiraz hanım, hatırlarsanız bir kaç hafta önce kliniğimize pedagog'luk için başvurmuştunuz."

Yatakta oturur pozisyona gelerek kadını cevapladım.

"Evet. Yoksa kabul mü edildi başvurum?"

"Kiraz hanım biz size zaten kabul etmeyeceğiz demedik. Siz bize başvurduğunuz zaman müdürümüz izindeydi, bizde size müdürümüz geldiği zaman görüşebilirsiniz dedik."

Gözlerimi devirerek kadını cevapladım.

"Evet hatırlıyorum, onun için numaramı bıraktım zaten. Uzatmadan konuya girerseniz çok sevinirim!"

"Müdürümüz Hakan bey sizinle görüşmek istiyor. Müsait olduğunuz bir zaman kliniğimize sizi bekliyoruz."

"Bugün gelsem olur mu?"

"Siz nasıl isterseniz biz sizi bekliyoruz."

"Peki, iyi günler."

"İyi günler kiraz hanım."

Yataktan fırlayarak banyoya girdim. Günlük işlerimi halledikten sonra, kıyafet bakmaya başladım. Sonuçta iş yerime gidiyorum şık olmalıyım değil mi yanii!

'Tabi ki de şık olmalısın salak kızım benim istiyorsan pijama takımın ile git'

Salak sensin bir kere!

'Cırlama bana!'

Kes kes kes! Hazırlanmam gerek.

Makyaj ve saçımı da yaptıktan sonra odadan çıkıp salona indim halam benim geldiğimi anladığında kafasını çevirip beni baştan aşağı süzmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj ve saçımı da yaptıktan sonra odadan çıkıp salona indim halam benim geldiğimi anladığında kafasını çevirip beni baştan aşağı süzmeye başladı. Yine giyimine laf edecekler diyip kavga çıkarır mı diye beklerken halam'ın sözleriyle ağzım açık kaldı.

MEYUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin