#Chapter Fourty Five

132 9 0
                                    

TaeHyung

-Najpierw NamJoon, a teraz dywan. Wyluzuj, mistrzu, i oszczędź trochę energii na wieczorną rozgrywkę.

Zerkam na JiMin'a, który dociąga korki, gdy ja wydeptuję dziurę w dywanie w szatni.

-Dlaczego, do licha, tyle to trwa?

-Może ta twoja przyjaciółka zdradza im wasze najgłębsze i najmroczniejsze sekrety.

Zatrzymuję się w połowie kroku i spoglądam gniewnie na jego arogancki uśmieszek.

-Myślisz, że ci z nas, którzy dobrze cię znają, nie zauważyli, że was do siebie ciągnie? Stary, ty patrzysz na nią w taki sposób, że od razu mi staje.

Przewracam oczami.

-Pieprz się.

-Muszę jakoś cię rozśmieszyć oraz powstrzymać od wzbudzania we mnie zawrotów głowy tym twoim łażeniem w kółko jak zwierzę w klatce.

-Nieważne, stary.

Gdy tylko wypowiadam te słowa, uświadamiam sobie, że znowu łażę. Cholera. Zwieszam głowę i śmieję się, bo właśnie dowiodłem, że ma rację.

-Moje zadanie zostało wykonane.

-Co za bałwan -mruczę.

-Nie chciałbyś mnie, gdybym był inny. -Klepie mnie po plecach. -Lepiej, żeby się pospieszyła, bo jeśli jeszcze raz zobaczę za bazą NamJoon'a zamiast twojej szpetnej gęby, to będziesz mi dłużny coś więcej niż tylko kolejkę piwa.

-Racja -śmieję się, a on odchodzi tunelem w stronę ziemianki, w której chciałbym się znaleźć.

Dzwoni telefon.

Odbieram najszybciej jak mogę.

-Finn. Mam już na sobie koszulkę. Powiedz, że mogę iść.

-TaeHyung.

-Super.

-TaeHyung -powtarza ostrzej, co zatrzymuje mnie w miejscu.

-Właśnie się dowiedziałem.

-Finn?

-Zostałeś przeniesiony.

Koniec

Pamiętacie 750   obserwacji na instagramie i pojawi się coś nowiutkiego   także warto słoneczka zajrzeć i się postarać!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pamiętacie 750 obserwacji na instagramie i pojawi się coś nowiutkiego także warto słoneczka zajrzeć i się postarać!

Mój instagram: wanessa_w._

Ale co to dla was przecież jesteście najlepsi!

Dziękuję. Zostaw po sobie ślad.

Głos + komentarz = zadowolona, pełna energii pisarka!

Pozdrawiam was, Wanessa

PS

Zapraszam do "Danger Man" oraz do "Instagram heiress II JeongGuk Jeon II"


Oczywiście to jeszcze nie koniec. Wyczekujcie drugiej części!

🎉 Zakończyłeś czytanie The Player II Kim TaeHyung II (+18) (The Player #1) [ZAKOŃCZONE] 🎉
The Player II Kim TaeHyung II (+18) (The Player #1) [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz