Bölüm 5

183 9 1
                                    

Arabayı durdurup indim. Hemen adamlardan biri yaklaşıp aracın anahtarını aldı. Evin merdivenlerini çıkarken Selim ardımdan yaklaşmıştı.

'Abla.' dediğinde sadece bi basamağına bastığım merdivenden tekrar inip Selim'e döndüm.

'Efendim.'

'Az önce Polat aradı da. Size bi email atmış. Bakmanı rica etti.' dedi. Kafamı salladım.

'Tamam. Saol.' deyip tekrar merdivenleri çıkmaya başladım.

'İyi geceler, abla.'

'Sanada.' demiş ve kapıya ilerleyip anahtarı yuvasına yerleştirmiştim. Kapı açılıp içeri girdiğimde kapıyı tekrar örtüp odama çıktım. Hızlıca üstümdekilerden kurtulup makyajımı sildim. Ardından hızlı bir duşa girip çıktım.

Çalışma odama geçip masama oturduğumda ilk işim Polat'ın attığı emaile bakmak olmuştu. Emailin içeriğine baktığımda boğazın orada Karademirlerin üzerine kayıtlı bi konut ya da yalı olmadığını anladım. Fakat Karademirlerin adı altında çalışan bir adamın boğazın oradaki yalılarda üzerine kayıtlı üç yalı vardı. Fotoğraflardaki yalıları inceledim biraz. Yani Karademir'in arada yaptığı kaçamakların adresi bu üç yalıdan biriydi. Tahminim doğru çıkmıştı. Yalıların üçüde çok iyi korunuyordu ayrıca.

Boran'ın bu yalılarla ne işi olurdu ki? Ne yapıyordu burada? Bir şey mi saklıyordu ? Neyi saklıyor? Ya da birini? Kimi saklıyor? Boran'ın bir şeyi ya da bu kişiyi kimden saklıyor? Özel bi düşmanı mı var yoksa sektörün kendisinden mi? Kimden? Neyden? Onu oraya gizlice gitmesini sağlayan sır ya da iş, biri. Artık her neyse bulmamız gerekiyordu çünkü oradaki her neyse Karademirin zayıf karnı olabilirdi. Ve bunun bulunması şimdi olmasa bile bi gün mutlaka işime yarayabilirdi. Ne olacağı belli olmazdı. Ayrıca bu kadar iyi korunması ayrı dikkat çekiciydi. Öğrenmeliydim.

Aldığımız duyumlara göre Boran önümüzdeki zamanlarda Karademir Holdingin başına geçmesi muhtemeldi. Yani tüm işlerin başına geçicekti. Dedesi epey yaşlanmıştı haliyle artık yetişemiyordu. Tahtını Boran'a bırakması kadar normal bir şey yoktu. Geç bile kalmıştı. Bora zaten bizden 3 yaş büyüktü. Varisini tanıtalı iki yıl olmuştu ihtiyar Karademir. Gerçi bi kesinliği yoktu ama. Şu sıralar bu bilginin onlar tarafından sadece yakın çevrede tutulduğunu düşünüyorduk. Yanlış bilgide olabilirdi zira bu konuyu çetesine bile açtığını düşünmüyordum. Ayrıca ihtiyar Karademirin tahtan çekilmesi demek Boran'ın okuldaki çeteyle işinin bitmesi ve yeni bi çete liderinin getirilmesi demekti.

Düşüncelerimden kafam ağrımıştı. Karademir gibi biri ne saklardı ki?

Masanın üzerindeki tekefonuma uzanıp aldım. Mesaj kutusuna girip Polat'a yazdım.

'Bu yalı meselesi hakkında başka bir şey bulamadınız mı?'

'Hayır.'

'Karademirin aldığı önlemler çok büyük. Böylesine aldığı önlemler varsa bu üç yalıdan birinde kesinlikle onun için önemli olan bir şeyi ya da birini saklıyordur.'


'Banada öyle geliyor. Çocuklar araştırmaya devam ediyor.'

'Bu üç yalıdan birinde olmalı.'

'Onuda bulacağım en kısa zamanda.'


'Tamam. En kısa zamanda halledin.'

'Orada her ne sakılıyorsa Boran'ın zaafı olabilir. Öğrenmekte yarar var.'

'Süre verebilir misin?'

TurnaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin