Yoktu.
Gideli üç gün oluyordu.
Kaçmıştı.
Beni kandırmış ve kaçmıştı.
Geriye işe ardında sadece bir not bırakmıştı.
Senin soruların bitmez benim sessizliğim. Sorularının elbette cevapları var küçük kız. Her sorunun cevabı olduğu gibi her cevabında zamanı vardır. Kim olduğum, nerden geldiğim, seni tanıyor oluşum seni korkutmasın. Çünkü biliyorum bir gün öğrendiğinde korkmayacaksın. Oldurmaya çalışma olmasını bekle. Zaman seni yakalayacak.
Pars Demiray...
O gün o adamı bana yem etmişlerdi. Adam notta geçen adresi bana söylemiş ve bende oraya gidip babamı karşılamak istemiştim. Fakat ne gelen ne giden olmuştu.
Eve döndüğümde ise her yer darma dağındı. Yoktu. Babamın adamları onu alıp kaçırmıştı. Adamlarım utançla başını eğsede umursamamamıştım. Onu evde tutsak ettiğimde elime bir şey geçmiyordu. Kimse konuşmuyordu. Sorularım cevaplanmıyordu. Belkide sorularımın cevapları o dışarıdayken gelirdi Eğer babam kaçırmasaydı bile sanırım ben bırakacaktım. Sorularımın cevabı onu esir ederken değil o özgürken bulmalıydım. Savunmasız anlarında. Belkide dediği gibi zamanını beklemeliydim.
İşte şimdi o sözler daha anlamlıydı.
Ava giderken avlanmak.
O artık özgür ve avlanabilir, benim onu avladığımı bilmeden.
Avcı avını avlamadan önce izler.
İzliyorum.
'Yalnız herif seni baya baya ayakta uyutmuş kuzen. Ruhun duymamış.'
Polat ve iki hayırsız kuzenim elinde ki çekirdeklerle evimin güvenlik kameralarından o gecenin görüntülerini izliyordu. Tabi onlar bunu dalga malzemesine çevirmişti. Kızamıyordum bile çünkü beni kandırmıştı. Eve gittiğimde göt gibi kalmıştım ortada.
Polat elimdeki notu almış ve okumuştu.
Başımı kaldırıp ileride kum havuzunda oynayan çocuklara baktım."Giderken mi bırakmış?"
"Evet." dedim ona bakmadan.
"O ne?" dedi, Oğuz.
"Not." diye yanıtladı Polat.
Avucunda ki çekirdekleri Aslının avucuna bırakıp Polat'ın elindeki nota uzandı. Okuduktan sonra başını kaldırdı.
"Hangi sorulardan bahsediyor?"
"Ver, bende bakayım." deyip almıştı Aslı notu Oğuz'dan.
"Pek çok soru var Oğuz." Başımı oyun oynayan çocuklardan çekip ona dönmüştüm.
"Sizcede tuhaf değil mi? Bir anda hayatımıza girdi. Beni tanıyor ismen değil beni benden iyi tanıyor. İzlemiş beni, belkide bizi."
"Baban bu sırrı ona verdi Turna, niye takılıyorsun ki?" dedi Oğuz tekrar çitlemeye başladığı çekirdek ile konuşurken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Turna
ActionYıllardır okulda zorbalık gören bir kız bir gün ansızın gider. Geri geleceği kimsenin aklına düşmez. Akıllarda yer edinen biri değildir zaten. Geri döndüğünde ise hiç bir şeyin bıraktığı gibi olmadığını, taşların yerinin değiştiğini anlamıştır. Faka...