Bölüm 1

512 16 5
                                    

Evet şimdi öncelikle açıklama yapayım. Bilirsiniz ki ben bu kitabı çok önceden yazmıştım fakat hesaba tekrar giriş yapamadığım için orada kalmıştı. Bu kitabı devam ettireceğimi o kitabın yorumlarında belirtmiştim. Ama çok zor olacağı için kitabı baştan ele almaya karar verdim. Kitabın kopuk bir şekilde olmasını istemiyorum. Zaten farketmişsinizdir ki orada hatalar vardı.

Şimdi kitap nasıl işleyecek?  Öncelikle kitap değişmeyecek sadece ara sıra olaylarda değişikliğe gidebilirim. Eski  kitabı okumuş olanların yeni kitabı daha rahat bulabilmeleri için uzun bir süre kitap kapağını değiştirmeyeceğim. Anlayacağınız kitabı en baştan tekrar yazacağım. Eski kitaptaki bölümlere daha hızlı gelebilmek için bir bölüm içinde o kitabın bir iki bölümü içerecek. Bu şekilde 10 bölüm atacak ve uzun bir süre bölüm atmayacağım kitabın okuyu toplamasını bekleyeceğim. Yani hedefim 10-15 kadar. Yeni gelenler içinde 10bölümden sonra bir karakter tanıtımı yapmayı düşünüyorum.

Lütfen oy vermeyi ve bolca yorum yapmayı unutmayın.

Şimdiden çok teşekkür ederim...

😘😘😘

---------------

Acı yok. Hissetmiyorum. Ama nefret ve öfke. Damarlarımda krallığını ilan etmiş, geziyor. Bana sormuyor. Bende engellemiyorum. Nefret ve öfke ben bunlara bağımlıyım. Damarlarımda ki krallık hoşuma gidiyor. Tehlike arz ediyor.

Şuan nerede miyim, Ne mi yapıyorum? Şuan okulun erkekler tuvaletindeyim. Yerleri dış fırçasıyla temizliyoruz. Bunu nerden bulmuşlardı ki zaten. Tepemde her zaman olduğu gibi Burcu ve onun ondan pekte eksiği olmayan yancısı Ceyda vardı ve onların seviyesizliğine katılan bir kaç zorba kız daha.

O iğrenç kahkaları kulaklarımı tırmalıyor sinirlerim ile oynuyordu. Gülüyorlardı, hallerinden halimizden epey memnundular. Belki zevk bile alıyorlardı. Yanınimda ise henüz bu okula yeni gelmiş benden küçük 9. Sınıf öğrencisi bir kız vardı. Benimle birlikte yere çömelmiş yerleri temizliyordu. Benim aksime o göz yaşlarını akıtıyor. Yapma kızım, onlara istediklerini verme. Bu pislikler için o göz yaşlarını dökme. Göğüslerini kabartma. Egolarını tatmin etme.  Zevk alırlar onlar o akanlardan.

Önümde duran boku, evet evet, o küçük boku, olması gereken yer dışında olan o şeyi yan tarafta duran bezim ile alıp tuvalete ilerleyip içine bıraktım. Bunu yaptığıma inanamıyordum. Midem felaket bulanmıştı. Her an kusabilirdim. Elim kasılan mideme gitti ama kendimi tuttum.

Burcu ile göz göze geldik. Asi mavilerimi bi an olsun kaçırmadım gözlerinden.

'Ne bakıyorsun? Devam et!'

Tepkisizliğim onu sinirlendirdi ama yine de gözlerimi çekmedim. Umursamamayı seçip yaptığım şeye devam ettim. Zira buradan artık kurtulmak istiyordum. Çünkü burası kesinlike kızlar tuvaleti gibi temiz değildi.

Niye zorbalığa uğruyordum? Onlara göre toplumda dış teli takan, şişko kişiler dışlanmalı. Bunun yoluda zorbalık. Zorbalığı hakkediyorlar. Yerleri temizlemeyi hakkediyorlar. Onlar bunu hakediyor. Kesinlikle akıllarından geçen bu.

Hep böyle değildim. Bana yapılana umursamazmışım annemi kaybetğimde başlamıştı. İnsanlara karşı kendimi savunmak istemeyişim. O gücü bulamadım. Onların hakaretlerine, iftiralarına açıklamalarına kafa eğdim. Onlarda beni salak, korkak, aciz biri sandı. Hala sanıyorlar. Ama bana yaptıkları zerre umrumda değildi.

*******

Sınıfa herkesin yaptığı gibi kapıyı çalmadan girdim. Zaten her gün olduğu gibi geç kalmıştım. Tuvaleti ancak temizleyebilmiş ve çok yorulmuştum. Kıyafetlerim ve pantolonum ıslanmıştı çok kötü kokuyordum. Lağam gibi.

TurnaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin