19. KAPITOLA

61 6 0
                                    

Duff

"Tak co, jak jí je?" zeptá se do telefonu táta. Včera když jsme přijeli jsem mámě říkal, co se stalo, a ta si to samozřejmě nemohla nechat pro sebe. Nemám jí to za zlé. Vím, že nikam dál se to už stejně nedostane. Takhle to bylo vždycky, ty dva dohromady jsou nejlepší drbny, ale jenom mezi sebou. Ale mám mu trochu za zlé, že nás vyrušil. Nebo je to dobře?
Jedno vím jistě, kdybych jí políbil, nebránila by se. A to mi prozatím stačí.

"Jo, je jí fajn. Je silná." odpovím. Potom se táta ještě chvilku rozplývá nad mámy informacemi o našem synovi a pak hovor ukončíme. Místo do obýváku dojdu do dětského pokoje.
"Nazdárek prcku. Myslím, že s tvojí maminkou to jde dobře. Ale budeš mi muset trochu pomoct, abych se před ní blýsknul, jasný? Podle ženských není nic hezčího, než chlapy s dětmi." povím mu a vytáhnu ho z postýlky. Ale když se otočím, stojí ve dveřích Emily opřená o futra.

"Takže s maminkou to jde dobře jo?" zeptá se a pozoruje mě. Stojím na místě.

"Tohle byl důvěrný rozhovor mezi otcem a synem. Opravdu sis dovolila ho poslouchat?" zeptám se na oplátku já. Udělá dva kroky ke mě a nakloní svůj obličej k mému. Pak vezme Eda a s úsměvem vyjde z místnosti. Ona se mnou právě flirtovala?
Ona se mnou flirtovala!
Mám chuť za ní běžet a odnést si jí do postele. Ale zatím ještě ne.
Musím na to jít pomalu. Není pochyb o tom, že mě chce stejně, jako já ji, jenomže ji nesmím vyděsit. Tohle bude opravdu zábavné. Nemůžu se dočkat, až bude zase moje. A tentokrát seru na jednu noc. Chci je všechny!

***

Jsem s kapelou na zkoušce, ale místo toho abychom hráli probíráme a analyzujeme můj milostný život. Připadám si jako v nějakém dámském klubu.

"Chlape už si potřebuješ zapíchat. Proč prostě nevohneš nějakou holku po koncertě?" zeptá se Adler. On myslí pořád jenom na to jedno. Nemám mu to za zlé, tak nějak to k němu patří.

"Nech ho bejt, vždyť víš, že nechce nikoho jiného, než matku svého dítěte. Jenom tu jednu jedinou. Jasnou hvězdu na nebi, která září jasněji, než kterákoliv jiná." dusí se smíchy Axl.

"Jen se smějte kreténi..." než stihnu pokračovat všichni naprosto vybouchnou, "...ale s Em to vypadá dobře. Vlastně moc dobře." dokončím, když se všichni uklidní.

"Už ti dala?" zeptá se Izzy překvapeně.

"Ne. Ale myslím, že se vnímáme stejně. Dlouho už to nepotrvá." řeknu, ale v duchu se modlím, aby to byla pravda. Protože si nejsem jistý, jak dlouho to ještě vydržím. Žít v celibátu je pěkně na hovno.

"Můžeme už konečně začít zkoušet? Zítra hrajeme a já bych byl rád ve formě." zývne Slash. A tak se dáme do zkoušení. Ale upřímně se na basu moc nesoustředím. Pořád mám v hlavě ten její hravý úsměv.

***

Když se vrátím večer domů uvidím Emily, jak leží na gauči. Ona na zádech a Eddie na ní na břiše. Dojdu k nim a kleknu si. Dám svému synovi pusu na čelo a on mě obdaří zavýskáním.

"Můžu?" zeptám se Em a ukážu na Eddieho.

"Samozřejmě." odpoví a jakmile si ho vezmu, posadí se. Začnu ho chovat a on si strká malé pěstičky do pusy.

"Jak šla zkouška?" zeptá se Emily a kouká se na mě a na Eda.

"Dobře, ale mám docela hlad." řeknu, ale nedokážu se dívat jinam, než na ten malý zázrak.

"V kuchyni máš připravenou večeři." řekne a já nadzvednu překvapeně obočí.
"Stejně musím Eddieho nakojit." dodá ještě a v ten moment už se na ní kouknu.

"To bych radši místo večeře." pronesu a ona zakoulí očima. Přesně čekala, že něco takového řeknu.

"Pravidlo dvě, zlato. A navíc, to je jenom pro hodný kluky."
Projde těsně kolem mě a vezme si syna. Zakloním hlavu a na kratičký okamžik si dovolím tu představu.

"Nech mě se aspoň koukat!" zakřičím za ní ještě a slyším její krásný smích. Jak dlouho už jsem tenhle upřímný neslyšel? Až Eddie usne mám šanci to zkoušet. Možná se zase trochu posuneme. Skoro jako učit dítě chodit.

Just one nightKde žijí příběhy. Začni objevovat