Vydrž

366 9 3
                                    

Dominika
Šla jsem obejmout Pepu. Byl z toho na větvi a vím proč ale on byl teď moje jediná záchrana jak odejít od Dominika. Ano, oba jsou moji ex ale s Pepou mám aspoň lepší vztah než s Dominikem. Dominik mi způsobil velkou bolest, natož s Pepou jsem měla jen toxický vztah. "Ráda tě vidím" řekla jsem ale on se odtáhl. Zadíval se mi do očí a prohlédl si mě. "O můj bože, Dominiko. Jsem tě skoro nepoznal" vykřikl a objal mě. Byla jsem dokonce ráda, že přišel.

Kluci už 2 hodiny hrají hry a mně už to unavilo. Furt je to to samý dokola, tak jsem se rozhodla jít zapálit cigaretu na balkón. Vždy jen kouřím když jsem nervózní a nebo mám stres ale teď? Teď jsem na to dokonce měla chuť. Vytáhla jsem cigaretu z krabičky, přiložila si jí k ústům a zapálila. Pomalu jsem vdechovala a vydechovala. "Ahoj" řekl někdo zamnou. Jen jsem se otočila, protože nemělo smysl nic říkat. Popošel blíž ke mně a díval se stejným směrem tak jako já. "Vím, že jsem to dostatečně posral ale mluv semnou aspoň". Byla jsem z toho zmatená. Proč se teď tak chová? Uvědomil si něco? Nebo zase hraje nějakou dětinskou hru? "Proč bych měla?" Řekla jsem chladně. Nevěděla jsem, co se semnou teď děje, protože nikdy jsem se takhle nechovala. "Ničí mě to. Posral jsem toho víc než dost ale pochop mě, nesu vinu za své činy" namítl smutně ale já se jen tak nemůžu nechat. Nemůžu být tak slabá jak si myslí. "Ano, správně. Posral si toho víc než dost" típla jsem cigaretu a odešla z balkónu. Cestou jsem potkala Jakuba. "Tohle byl kurva špatný nápad" řekla jsem když jsem věděla, že jsme sami. Udělal nechápavý výraz ale pak jen řekl "vydrž. Nemusíš se bavit s Dominikem. To chápu ale vydrž do večera kdy se budou dít zajímavé věci" a s tímhle odešel. Mě tam nechal jen tak stát. Po chvilce jsem šla do koupelny kde jsem si osvěžila obličej. Poté jsem šla zpátky za kluky. Dominik furt stál na balkóně a kluci furt hráli tu samou blbost. "Pojď si zahrát" řekl nadšeně Andy ale já jsem na to pokývala hlavou. Dělal ze sebe uraženého ale pak se začal smát. Párkrát jsem se koukla na Dominika. Někdy měl zakloněnou hlavu a podruhé jí měl v dlaních. Pak jsem si ho nevšímala, protože jsem projížděla sociální sítě a nebo se koukala jak kluci zavodí ve hře.

18:26 tohle byl čas kdy se už pomalu a jistě začal oslavovat můj „návrat" do Pardubic. Já jsem popravdě nechtěla pít ale kluci na tom trvali, prý neví kdy mě zase uvidí a tak teď to musíme pořádně oslavit. "Vítáme zpátky naši milovanou Dominiku která nám tak nesmírně moc chyběla!" Vykřikne Jakub, a všichni dohromady s ním. Došli sem i zbylí což je Robin, Jickson, Kamil, JS a Koky. Naštěstí jsem zde nebyla jediná holka, byla zde Natál s kterou si tak moc rozumím. Všichni si navzájem ťukněme a připijeme. "som rada, že si tu s nami" ozve se Natál která stojí u svého přítele. Usmála jsem se na ní "já taky". Úsměv mi opětovala a začali jsme se bavit o různých věcech. "nechápem, ako ti to mohol urobiť" řekne najednou Natka když jsme sami na balkóně. Protočím nad tím očima a ona si toho všimne "prepáč, nechcela som". Omluví se a pohladí mě po zádech. "To nic, v pohodě" namítnu a jdu pít své víno které jsem si nalila do skleničky.
Do 10 minut nám někdo vleze na balkón. "Holky, vyrážíme" řekne od Natky přítel. My dvě vůbec nevíme o co se jedná, takže jdeme za kluky a vyčkáváme. Najednou se zpoza rohu vyklube Jakub který má úsměv z ucha k uchu. "Tak a teď to půjdeme ještě více oslavit. Směr klub!" Zakřičí znova a všichni jdeme hned za Jakubem.

Pokračování příště❤️‍🔥

Nelhal mi..Kde žijí příběhy. Začni objevovat