53.

61 4 0
                                    

„To je všechno na čem záleží. Se zbytkem si poradíme."

Po páteční škole, kdy konečně nastává víkend, se Dom s Maxem rozhodli co nejdříve odevzdat nahrávku policii. Dom ho v tom nechtěl nechat samotného, i když se musel stále všude rozhlížet, jestli náhodu za nimi odněkud nevyběhne Simon s bodyguardy a nevytrhnou Maxovi telefon z ruky. Zrovna, když mířili k Maxovo autu nahrnul se k nim vytočený Barney.

„Co tu chceš?" zamračil se na něj Max.

Na tebe nemám ani čas, ani náladu.

„Nejdu za tebou, ale za Dominikem, narcisto," povytáhl na něj obočí a chytil Doma za paži. Ten se mu ale okamžitě vyvlíkl.

„Zrovna odjíždíme. Potřebuješ něco?" pokusil se znít alespoň o trochu mileji než Max, ale moc mu to nešlo.

„Jdu si vybrat tvůj dluh."

„Teď fakt ne. Mám na práci něco důležitějšího," zakroutil hlavou.

„Takže ty odmítáš, co jsi slíbil?" Dom si povzdechl.

„Co chceš," vyřkl ledově.

„Pojď se mnou," zazubil se na něj Barney.

„Tak to prr," vložil se do toho Max. „Sám s tebou nikam nepůjde."

„Nikdo ti nezakazuje se přidat."

A tak se všichni přemístili zpátky do školy. Do prázdné místnosti. Jakmile za sebou zavřeli dveře, Dom vyprskl: „Tak co sakra chceš?"

Mračil se na něj co to šlo. Může mu věřit, že když udělá, co chce, bude mít od něj pokoj?

„Hádám, že opravdu neztrácíš času nazbyt. Dobrá. Chci, aby mě políbil."

„Ne," řekl Max místo něj.

„Buď tak hodný a mlč. Jsi tu jen jako divák. A hlavně jsem nedomluvil," zadíval se upřeně Domovi do očí. „Chci abys mě políbil, jako líbáš jeho," ukázal nataženou paží na Maxe. „Tak, abych ti uvěřil, že mě miluješ."

Dom na něj hleděl, jako když spadl z višně.

„To se nestane," odmítl ho.

„Oh... takže jsi s comingoutem v pohodě? To rád slyším. Dobře pro tebe."

„Budeš držet jazyk za zuby a nic z toho dělat nebude," přerušil je Max. „Pojď... máme na práci něco důležitějšího než tohohle idiota."

„Máme dohodu," sykl Barney mezi zuby.

„Je to všechno? Políbím tě a budu od tebe mít nadobro klid? Už mi nebudeš vyhrožovat, že moje tajemství prozradíš?"

„Máš moje slovo. Ale chci abys do toho vložil všechno. Poddal se tomu a přesvědčil mě. Zajímá mě, jaké to je."

„Opovaž se ho dotknout," zamumlal Max vražedně, ale Dom s Barneym se takhle opravdu domluvili.

„Maxi..." hodil po něm nevinný pohled Dom. „Nemusíš se na to dívat," měla to být slušná žádost o odchod ale Max to pochopil jinak.

„Udělám to místo něj!" vyhrkl náhle Max k blonďákovi. Ten se pobaveně zaculil.

„Oh... ale já jsem domluvený s Domem ne s tebou. O tobě se to už dávno ví. Takže díky za protinabídku ale odmítám," pak se otočil k Domovi. „Myslel jsem, že pospícháte."

„Dominiku, zadrž," zachytil ho Max pevně za paži, a přitom se zamračil. „Nemusíš to dělat. On blafuje. A i kdyby to roznesl, zvládli bychom to. Opravdu ti to za to stojí? Radši ho budeš líbat, než aby ses postavil za to, kdo doopravdy jsi? A ještě k tomu," ukázal na něj výhružně. „tenhle idiot to dělá stejně kvůli mně. Chce mě a udělá všechno pro to, aby mi ublížil," zkusil to jinou cestou.

Don't lie to yourself! (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat