52.

48 5 0
                                    

„Jsi magor," prohlásil jen a vykročil zpátky směrem domů. Cestou nad tím musel přemýšlet. Stačil by jediný polibek na to, aby měl od něj klid? Sám tomu nevěřil a rozhodně by to dobrovolně neudělal. Miluje Maxe a i u něj ho stálo všechno přemáhání, aby se nechal políbit. Bylo asi půl 9 ale po tomhle namáhavém dni si nepřál nic jiného než sprchu a postel. Barney může mít téměř každého kluka na kterého se hezky usměje, tak z jakýho důvodu musí otravovat život někomu, kdo nemá zájem?

Možná právě proto.

Málem ale dostal infarkt, když už se skoro zavřenýma očima vstoupil do svého pokoje a na posteli mu seděl Max.

„Do prdele!" chytil se za hrudník a narazil zpátky do dveří „Co tu sakra děláš?" zeptal se ho zmateně. 

„Jel jsem rovnou sem, rodiče mě pustili k tobě do pokoje. A mám na tebe rovnou dvě otázky. S kým jsi šel do toho kina? A proč nevím o tom, že jedeš na hory a můžeš si s sebou někoho vzít?"

Do prdele.

To mu ještě chybělo. Cítil se, jako by ho právě zradil, i když teoreticky nic špatného neudělal. Rozmýšlel se mezi vyřčením pravdy, či nějaké vymyšlené historky.

„Dobře..." na to se musel posadit ke stolu. To je snad zlej sen. 

„Byl jsem v práci a přišel za mnou Barney s tím, že chce jít do kina. Myslel jsem, že když půjdu, udržím si přátelský vztah a budu od něj mít pokoj, ale akorát mě otravoval a jsem dost unavenej z práce, takže jsem šel domů. A co se té druhé věci týče," podrbal se na krku, a v rychlosti rozmýšlel co řekne. „O nic nejde. Prostě jedu na týden s rodiči na hory a řekl jsem Tomovi, jestli nechce jet se mnou. Proto jsem to nějak dál neřešil."

„Tomovi?" povytáhl na něj obočí.

„Jo, proč ne, je to můj kámoš," Max se tvářil, jako by od něj stále žádné vysvětlení nedostal.

„Nechtěl jsi, abych s tebou jel já?" zněl trochu smutně, až se Domovi sevřelo srdce. Povolil rty ale nebyl mu schopný odpovědět. Nemá rád lži.

„Tak to je pecka. Já jsem za tebou přišel, abych ti řekl, že se mi pravděpodobně podařilo získat od Simona důkaz o tom, co udělal a tady se dozvím, že budeš týden na romantické dovolené radši s někým jiným, než se mnou? A pak co? Budeš mi zase tvrdit, jak mě miluješ? Jak jsi all in? Na to ti kašlu," takhle naštvaného ho dlouho neviděl. Zvedl se a odchyloval k odchodu, ale Dom ho rychle zarazil.

„C-cože? Jak se ti to povedlo? To je přece skvělá zpráva. A ne, nejde o to, že bych tam byl radši s někým jiným. Vždycky jsem radši s tebou, ale jsou to moje rodiče a mám strach, aby nepoznali...však víš."

„Tak o to ti jde? A proto se mi snažíš vyhýbat? Sotva mě necháš tě políbit? Jo a jen tak mimochodem, navrhl jsem mu sex, proto se mi to povedlo," Dom se zarazil a tělem mu projela vlna žárlivosti. Uhnul pohledem.

„Copak? Nelíbí se ti představa mě s někým jiným? To je fakt divný, protože tě překvapím ale mě tebe taky ne."

Tohle podle podpásovka. 

„Ale já s Tomem přece nic nemám! Bože, je přece hetero!" rozhodil rukama vyčerpaně.

„Jo já vím! Ty nemáš nic s nikým! Pomalu ani se mnou!"

„Cože?" zakroutil hlavou nechápavě ale Max jen uraženě vydechl. Dom dobře věděl, že se mu vyhýbal, jenže se nějak nemohl přemluvit, aby mu věřil po tom, co Barneymu vyslepičil.

„Měl bych jít... dobrej pokec."

„Stůj! Zastav!" prosil ho, když už se natahoval po klice. „Zůstaň tu se mnou," zmírnil Dom svůj tón, který Maxe donutil se otočit. Černé vlasy Maxovi v přítmí skoro splývaly s okolím, jen zlatavé oči ozařovaly poslední paprsky zapadajícího slunce. 

Don't lie to yourself! (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat