„Ahoj krásko!" bylo úterý odpoledne a uběhlo pět dní od kompletního odloučení od Maxe. Dominik se snažil svůj veškerý čas věnovat Lise, která mu sice občas šla na nervy, ale začínal si zvykat. Rodiče poslední dobou byli v pohodě a kdykoliv slyšely její jméno, zatetelili se radostí.
Včera u nich byla dokonce na večeři. Všichni byli šťastní. Alespoň na první pohled. Zrovna ten den, když kráčeli směrem od cukrárny k nim domů šel naproti chlapec s bílou košilí a černými džíny. První dva knoflíky měl rozepnuté a on ucítil mravenčení v podbříšku, když na něj mrkl. Okamžitě se mu vybavil Max, nejhezčí kluk v jeho životě, a i když se snažil myšlenky na něj zahánět, ve snech ho stejně pronásledoval. Každým dnem bylo odloučení náročnější, srdce se mu nepřestávalo svírat a předstírat, že je v pořádku bylo jediné, co ho drželo při normálu.
„Domeee," pohladila ho po rameni, když zůstali v jejím pokoji. Táta se za těch pár dní stihl už odstěhovat a mamka se snažila o to víc pracovat, a tak zatím měli barák pro sebe. Už u ní sice jednou byl, ale to bylo jen na chvíli, než vyrazili na party. Dnes ale návštěva byla úmyslná.
„Jsme tu sami," prohlédla si ho pohledem, že by ho nejradši snědla. Tohohle momentu se obával asi úplně nejvíc. Sám sebe uklidňoval, že není důvod a že je přece nemožné, aby nezvládl mít sex s tak pěknou holkou. Horší bylo, že se mu do toho vůbec nechtělo. Naklonila se k němu a tím mu do obličeje cpala svoje prsa. Měly by ho přitahovat, že? Zvedla jeho ruku a hravě mu ji na ni položila. Dom se jen rozpačitě usmál.
„Jsi si jistá, že je správný čas," odkašlal si, ale Lisa ho stáhla k sobě na postel a vrhla se mu po rtech. Líbali se, jako už několikrát a na to si už poměrně zvykl, jenže když spolu leželi, zmocňovala se ho panika. Začala mu vyhrnovat tričko a přetáhla mu ho přes hlavu. Vzpomněl si na kondomy, které nechal ve svém nočním stolku a které by se mu teď asi hodily. Snažil se soustředit, i když si ona sama svlékla tričko rovnou s podprsenkou. Stále ale nebyl vzrušenej. Stále mu nestál, ani když si na něj lehla svým teplým tělem. Bylo mu nepříjemně, cítil se nepohodlně a byl si víc než jistej, že tohle nepůjde.
„Liso! Počkej!" zlehka ji od sebe odstrčil a sedl si na kraj postele. V hlavě se mu stále zmítaly vzpomínky na noc s Maxem a jak se při tom cítil. Bylo to něco naprosto jiného, po něm vyloženě toužil. Každým coulem duše i těla.
„Děje se něco? Nechceš to?"
„Upřímně? Ne... já myslím, že tohle nebude fungovat," mávl rukou, aby nemusel vysvětlovat jeho zmíněné „tohle" čímž myslel jejich vztah, jeho lásku a rozhodně jeho penis.
„Ty jsi fakt snad teplej!" jeho odmítnutí ji šíleně rozčílilo. „Copak vypadám jak kluk? Proto jsi se mnou začal chodit?" Pištěla dál a přitom se zpátky oblékla. Jasně, že si toho všimla. Zčervenal pokaždý, když s někým hezkým mluvil, zdržoval se a stále nezapomínal i na to, jak je s Maxem načapala polonahý u něj doma.
„Ne!" vykřikl rozzuřeně Dom. Už ho to přestalo bavit. Dal ji šanci, uvnitř byl ale prázdnej jak kdyby do jeho srdce někdo udělal díru. Nezvládal to. Nezvládal to, jak stále dokola musel lhát a hnát se za něčím, co ho nečiní ani trochu šťastným. To dokázal jen jeden člověk, kterého krutě odmítl. Měl dost hraní si na něco, co nebyl.
„Ne," zmírnil svůj hlas. „Vlastně, přesně proto, že nevypadáš jako kluk, se s tebou rozcházím." taktéž si přetáhl tričko přes hlavu a postavil se. Skoro sám sobě nevěřil, že to opravdu řekl.
„To snad nemyslíš vážně," vydechla.
„Naprosto," oponoval. „Copak to nevidíš? Já k tobě nic necítím, Liso. Nepřitahuješ mě, chodil jsem s tebou jen z donucení a už mě nebaví přetvařovat se, že je to jinak."
ČTEŠ
Don't lie to yourself! (CZ)
RomantizmJe těžké být sám sebou, když máš striktně naplánovaný život a to, co bys chtěl je něco, co nikdy nemůžeš mít. Člověk si ale přeci zvykne a je jednodušší držet se toho, co je předepsáno, jít s davem. Jak by to ale dopadlo, kdyby tě někdo z té cesty v...