Benim Romanım

1.3K 61 18
                                    

Benim ismim Lucia yani bir süre önceye kadar da öyleydi. Ben bir polisim oldukça işkolik biriydim tek hobim ise İnternet romanlarıydı çalıştığım karakol ve evim uzak olduğundan metroyla gidip gelirdim, arkadaşım yok ailemden ise ayrı eve çıkınca görüşemez olurdum boş kaldığım zamanlarda ise İnternet romanları okuyarak doldururdum.

Nesillerdir devlete hizmet eden bir ailem vardı abim avukat, babam yüzbaşı, annem ise diplomattı, katı bir aileydik, bende ailemin izinden gidip polis olmuştum, her şeye rağmen mesleğimi severdim, karakolda ilginç şeyle olurdu cinayetler, ilginç davalar ve bir o kadar da ilginç insanlar vardı. Onlarla konuşur bazende bir şeyler içerdim, buna rağmen her zaman kişiliğim onlara aykırı gelirdi, işten başka bir şey konuşamazdım. Buna rağmen onları dinlemek bile keyifli olabiliyordu, ortalama bir hayat ortalama bir iş. Yaşadığım sıradanlığı aşan tek şey İnternet romanlarıydı. İşten birinin tavsiyle popüler bir roman okudum tekkk!! kelimeyle inanılmaz iğrenç bir romandı ne yani yakışıklı ideal olan karakterler olunca roman popüler mi oluyordu, şu İnternet bazen çekilmez bir yerdi o kadar çok harika roman olmasına rağmen bu mu popülerdi asla affedemezdim, romandaki tüm düzgün karakter kurgusu olanlar ölüyordu. Hah şaçmalığa bak!!!

Şaçmalıktı şaçmalık olmasınada, kim? Bana nasıl bir kin duymuştuda ben burada ölmek üzere bir karakter olarak uyanıyordum. Görev sırasında vurulmama rağmen, yoksa gerçekten ölmüşmüydüm? Tamam diyelim ki öldüm neden buradayım ve nefes alıyordum... BUNU BANA KİM YAPMIŞTIII??

Yaşadığım için mutluydum ama ölüceğini bilmek hiçte yaşam gibi değil di ki!!! Onca mükemmel roman arasından nedennn!! Bu roman!! NEDENNNN!!!

Bu yaşadığım şanş mıydı lanet miydi bilmiyorum ama bunu kesinlikle kendime çevireceğim. O kadar çok roman okudumki bu şaçmalıklarla dolu romanı kendim yazacağım.. BU SEFERKİ HAYATIMDA İYİ EĞLENECEĞİM!!!

 BU SEFERKİ HAYATIMDA İYİ EĞLENECEĞİM!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ça çan polis lucia(^o^)

Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin