Meditasyonun mana gücümü geliştirmek için en iyi yöntem olduğuna karar verdim...
Gücüm yavaş yavaş dengeleniyordu...
İçimde hızlanan kan akışını doğru yete aktarabiliyordum... Bugün bu kattan çıkacağım...
Bence etken olsada Aaoronun burada saklamak istediği çok fazla şey var... Gücüm dengeleniyorken burdan çıkarmak istemesi gayet normaldi... Gün ışığı görmeyeli ne kadar oluyordu acaba...Lowell bana asansörle haber yolladı istediğim kitapları elde edebilmiş ve benim için koruyordu...
Ne diye bilirimki içeriden tamamen bana çalışan bir olması harika birşeydi.Henüz yazıları okuyamamama kristal Kürelere dokunamamama üzülsemde...şu an bunu nedenidir kavramak birinci önceliğindi...
Şuana kadar kafamda belirlediği 7 amaca 8. Olanı ekleyiyorum şu anda tek gerçekleştirebilceğimde bu...
Kahinle buluşmak...Uzanmış eski tavandan çıkan bitkileri izleyip büyüyele onları yakarken Aaron geldi...
-burada boğulursun...
-evet....
-gidelim..
Elini bitkilere doğru götürdü onları ıslatıp dönmelerini sağladı...
Tavandan aşağıya suları suratıma düşüyordu...-hey Aaron
Cevap vermeyince devam ettim...
-X yaşıyor mu, hayur hayır ona bir isim verdim değil mi... Lucas... Hayatta mı sence...
-ben-
-bilmiyorsun değil mi.... Çünkü oda benimle paralel verene geçerken kayboldu....
-Evet... Bana düzenli olarak mesajlar yolardı...
-ama kesildi...
-onayladığı için sağol...
-neyi Ava...sen nasıl herşeyi... Çözbi-
-lucas bir kahin değil mi...
Ve diğer kahinlerle iletişim kurabiliyor....Aaron korkmuş bir şekilde bana bakıyordu... Evet nasıl mı bu kadarını çözebildim... Ava günlüğünde kahinle iletişime geçmem istedi.. Aslında bu sadece bir ipucuydu lucas la tekrardan iletişime geçebileceğimi biliyor... Ayrıca başından beri "inanılmaz leydi" romanın yazarının lucas olduğunu düşünüyorum... Peki lucas Ellie yi nasıl görebildi uydurdupunu sanmıyorum... Çünkü her şey harfi harfi uyuyordu.. Bu durumda evet lucas bir kahin ve ben paralel evrene geçtiğim zaman büyük ihtimalle kazayla benimle geldi... Bir yandanda kahinlerle aarona mesajlar yolladı... Aaron ne kadar güçlü olsada burada bir desteğe ihtiyacı vardı.. Kesin bir desteğe... Ama henüz bende lucasın yaşayıp yaşamadığını bilemiyorum... Ama içimden bir ses yaşadığını hissediyor... Neyseki bunu onaylatabilirim...
Ve Aaroncuğum sağolsun terimi de doğruladı...
Unutma Aaron ben bir sürü şuçluyu sorguya çekmiş ve konuşturmuş biriyim.. Nasıl mimikler yaptıklarını bilirim. Gerçi sende mimik denen şeyden çok yok ama hassa ve doğru noktayla konuşursam bana anlatıvağını biliyordum...-Aaaa!! Yüzündeki şu ifadeyi sil Aaron.. Endişelenme sandığından çok daha fazlasını çözebildim.. Ve evet dediğin gibi hiçbirşeye dokunmadan ve ellemeden...
Tekniken "welcome" şifresini çözebilmek için biraz da olsa bakmıştım... Amannnn!!!!
-eee Aaron.. Bana hala birşeyler anlatmıyacağını biliyorum.. Buda lucasın dediği bir şey değil mi... Bende ona güveniyorum yani bir şey anlamanı beklemeyeceğim o yüzden sadece benimle ol ve bana bildiklerini öğret....
-Hahhhh!!! Ava.... Ne dersem diyim sana yardım etmemde yapacaksın değil mi
-tabikiii!!!
-Hahahahaha!! Tamam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum
RomanceGözlerimi tekrardan açabildiğimde "inanılmaz leydi" adlı bir romanda gözlerimi Ava karakter olarak açmıştım. Ana kadın kahramanın en iyi dostu olup onu büyücü ile tanıştıran iyi kalpli Ava, kadın kahramanı öldürmekle şuçlanıp haince bir plana kurba...