Nasıl Mı?!

24 1 0
                                    

Rutubetli duvarlarla bu yer altındaki küçük gazino bana evimi andırıyordu... Ne kadar iğrençti ama
İnternet romanları ve hobilerim gereği onlara öncelik verirdim bide ağır bir kahve takıntım vardı sık sık kafelere gider tek başıma oturur kahve içerdim gelenlere ise elimin güzel yarıyla ceketimi arkaya atıp benim tatlı mı tatlı silahımı görmelerini sağlardım...

İnsanlar polisleri sezmez ve ben tam bir işkoliktim bu oldukça uzak durun tabelasını alnımda taşımam anlamına geliyordu... Huzurlu olduğum zamanlardı yanlız olsam bile yalnızlık çekmediğim... Şimdi ise kendimi bir anda bir karmaşanın ortasında buluyorum ve koca bir imparatorluğu yıkılmaya çalışıyorum... Ne zaman bu kadar çaba göstermeye başlamıştım acaba???

Bar aşağıdada vardı bu sefer bayan bir Barmen az önceki garsona benziyordu belki ablası falandı... Güzelim sapsarı saçlar dağınık topuz yapılmış mavi gözlerle benim oturuşumu seyrediyordu...
O an tek düşünebildiğim buranın nasıl bir yer olduğu olsada bu bayan harikaydı üstelik gülüşü tam anlamıyla harika bir oyunculuktu... Neredeyse harika...

-hmmm bana ne önerirsiniz....

-burda yeni bir yüz görüyorum.... İlginç bu konuda bilgi almadık leydim...

-aha hahha başkasının yerine burdayım eminim onu tanıyorsun...

-kim???

-burdaki en korkunç kişi olduğuna eminim.... Ve en gizemlisi... Eh sen tanıyorsun sonuçta....

-ahahhahaha herkesi o kadar tanıyamam...

-hayır... Tanırsın...burdaki herkesi çok iyi tanıdığına eminim... Burası özel bir yer bu yalana inanman olası bile değil herkesi mükemmel tanıyorsun... üsteki Barmen kadar iyisin... Değil mi  hatta ilk olarak herkes ikinizi  kıyasladığına eminim.senin daha harika olduğunu söyleselerde ikimizde bunun doğru olmadığını biliyoruz sen o adamın yanına bile-

Önüme hazırladığı içkiyi sertçe koydu ve gülümsesini ilk defa bozmuş gibi herkes ona değişik bakışlar atmaya başladı...

-hahahahaha!!! Canınızı sıktım çok üzgünüm... Tabiki gerçekler herkese ağırdır... En azından burdaki insanların seni mükemmel buluyor...
Dışarıdakiler hiç bulamazsa bile

Elindeki bardağı düşürüyorduki atılıp tutum... Bana içki koyduğu sürede bu yerde uzun kollu giymesi... Üstelik bileğini mükemmel kapatıcak şekilde sertçe basmaya koyduğu sürede ellerinin içine bulaşan ve bileğine kadar uzanan morlukları görebilmek zor da değildi...

-s-sen!!!!!

-ah ah!!! Lütfen sakinleşin bunu kimseye söylemeyeceğim bilseler bile burda çalışırsın zaten. Hatta daha iyi bile olabilir belki biraz daha ilgi görürsün...

Suratını hızla çevirdi ve titreyen ellerle işine döndü...
Önüme koyduğu içkiye baktım...

-rose wine hah iyi bir Barmenn tahmin ettiğim gibi...

-s-siz kimsiniz kimin için geldiniz?!

-ahahhahaha!!! Doğru soruları sormaya başladın... Sevdim seni...buradan söz et bana...

-buraya 2 nin yerine geldin değil mi
Böyle bir şey yapabilecek biri olduğunu düşünmezdim... Evet haklısınız herkesi en iyi şekilde tanıyorum ve diğerlerinde de haklısınız... Malesef... Onun buraya bir dahiyi atabişceği aklıma gelmezdi...

-ah... Ben dahi falan değilim.. Çok bariz olan şeyler var sadece...ikinizin kıyasladığını anlamak çok zor değil ayrıca onun daha iyi olduğu da ortada
Birinin iki yerin kontrolünü tutması lazım üsteki elenen gözünü açmadan her yeri gözlüyor tıpkı şu an beni de gözetlediği gibi...

Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin