SABAHHHHH!!!
HEMDE ODAMDAAAA!!!Nihayet odama dönemin tadını çıkaracaktım... Tabiki bunu biraz ertlemem gerkekti...
Lowell Kıdemlilerden aldığı kitapları yatağımın altına gizlemişti.. Dün gece zerre uyumadan onları incelenmiştim.
Ama ilk kitap olmadan bağdaştırmak bir hayli zordu. Tabiki bu da beni heyecanlandıran diğer unsurdu... Aaronu benden bir şeyler saklaması heyecanımı daima canlı tutuyordu...
Tamda bu yüzden ufak bir ziyaret yapmam gerekiyordu... Kahine
Avanın günlüğünde yazılı olan şu Kahine. Eğer şanşlıysam elle tutulur mantıklı şeyler bulabilirim değilsem beni daha da derine sürüklüyen bir gizeme...Şu zamana kadar aaronla güvendim ve dokunma veya okuma dediii hiçbirşeydi yapmamış olsamda ileride mecburen yapmam gerek şeylerdi...
Ve bir yerden başlamalıyım değil mi?!
Tıpkı şu an penceremin camından
Bir diğer şekilde kulenin en tepesinden kaçmaya çalışmak gibi...Yanıma gözümü kestirdiğim silahımı aldım ve dikkat çeken beyaz şaçlarımı büyük bir şapkanın içine soktum.
(burası güney imparatorluğu olduğundan ve sadece kuzeylilerin değişik şaç renklerine sahip olduklarından dikkat çekiciydi)Düzenli olarak bir şeyleri hayal edip yaratmaya çalıştığından gelişmiştim evet ama henüz temel olarak yapmam gerekenler en ufak bir fikrim yoktu bu nedenle böyle bir risk almak evet inanılmaz tehlikeli gelebilir ve evet onca hayatta kalma çabamdan sonra kuleden çakılarak ölmekte hiç cazip değildi. Bu nedenle bundan zav geçerek daha olası bir şeye karar verdim..
Lowell odası 3. Kattaydı buda demek oluyor uzun çam ağaçlarının bazıları o kata yetişebiliyordu. Bu yüzden bu şekilde kaçamak ölme riskimş aza indirirdi değil mi...
Sesiz ve hızlı şekilde 3. Kata indim ve kimsenin gözüne gözükme den lowelın odasına bodozlama daldım.- tanrımm!!!!! AVA!!!
-Şşşşş!! Şşşşşş!!!
-ne yaptığını... Ahh!!! Tama neyse sadece ne oldu.Baştan söyleyeyim dünkü balodaki iş oldukça riskili olduğundan bir daha böyle şeylere... Sen beni dinliyor musun!!!
Yani kısmen bir süre sonradan itibaren tahmin edilesi şeyler olduğu için bırakmış. Camdan asıkabileceğim en yakın ağaca bakıyordum...
Evet tabiki lowell haklıydı. Ama elden gelecek bir şey yoktu ya ne olursa olsun yapacağım şeyler yakınında kimsenin beni durduramayacağının gayet farkındaydı..-anladım, anladım lowell. Her şeyden önce ben dışarı çıkacağım yokluğumu fark ettirme, hasta falan dersin en kısa sürede dönerim. Ayrıca aaronla kahvaltı götür.. Ehehe lütfen...
Biraz şirinlik yapmaya çalışmıştım ama lowell oldukça sinirliydim.
-hayır hiç bir yere gitmiyorsun. Hem ziyaretimiz var, prenses büyücü lideriyle konuşmaya geldi. Dün olanlardan sonra...
-Öyle mi, ilginç...
Her şey beklediğimden hızlıydı ama Aaron meşgul olduğu için daha iyidi rahatça kaçabilcektim...
-evet dahası, şu an aaronla biraz sinirliymiş gibiydi...
-Anlıyorum.. Lowell şimdi sana söyleceklerimi iyi dinle senden kırmızı Broş bulmanj istiyorum...
-Hayır Ava daha fazla işlerini yapamam, anlıyorsun değil mi...
-hahhh!!! Şimdiye kadar yaptıkların için teşekkürler lowell, olanlardan haberin yok ama bunların hepsini ölmemek için, olacakları engellemek için yapıyorum, yani yanımda olup olmamak sana bağlı bunu sana kanıtlayamam o yüzden bana inanmamı isterdim ama madem böyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum
RomanceGözlerimi tekrardan açabildiğimde "inanılmaz leydi" adlı bir romanda gözlerimi Ava karakter olarak açmıştım. Ana kadın kahramanın en iyi dostu olup onu büyücü ile tanıştıran iyi kalpli Ava, kadın kahramanı öldürmekle şuçlanıp haince bir plana kurba...