X

253 17 0
                                    

Bu dünyaya dediğimden beri bildiklerim tam olarak şunlarrrr....

Benim ismim lucia
Tabiki ben böyle biliyordum
İkincisi Ava benim bir benliğim olan bir karakter bu sayede ölünce onun yerini alabildim.
Üçüncüsü impartorluğun kurduğu bu çılgın ve iğrenç proje yüzünden ben Aaron ve lucas gibi bir sürü çocuk işkence gördü, ve yüksek ihtimalle öldü...
Araştırmacılar herşeyin sonunda paralel evrenleri keşfettiler....
Benim terime göre bu keşif imparatorluğa sorun çıkardı... Hiç keşfetmemeleri gereken bir şeyi keşfetmişlerdi...
peki paralel evrenleri aratırıken ne olmuştu da bunun üstü örtülüp ilişkili olan herkes yok edilmek istendi...
Ne.... Henüz bende bilmiyorum....

Dördüncüsü Aaron benim bir çok şeyi öğrenmemiz istemiyor.... Büyük ihtimalle her şeyin sorumlusu benim...benim başka bir evrende yeniden hayat bulmamı sağlayan lucas neleri, ne kadar biliyordu...
Ben neyin anahtarıydım....

Beş.... Lucas nerede ve daha önemlisi inanılmaz leydi adlı roman benim dünyamda çıkan bir roman ve nasıl bu dünyayla ilgili her şeyi içerebilirdi... Bunu evrenleri arasındaki bir yolcunun kaleminden çıktığı bellide olsa.... Aaron sadece benim yolculuk edebileceğini söylemişti... Buda büyük ihtimalle luvasın teorisiydi... Beni öldürmek isteyenler ne görmüşlerdi.... Ben neye sebep olacaktım.....

Ve son Altıntıcı da benim ortaya çıkan mana gücünü nasıl kontrol altına alacağım...

TANRIII AŞKINAAAA DUR ARTIKKK!

Hafızanım yavaş yavaş burdaki avayla birleşiyor ve bütün oluyordu... Her şey geri geliyordu... Bununla berbaer hatırladıkça ben daha da güçlü oluyordum... İnanılmaz bir güç beni buluyordu... Peki tam gücüme ulaşırsam... Ne olacaktı... Belkide vücüdum bunu kaldıramayacak ve yok olacaktım belkide bu boyutu yok edecektim.. Yada en iyi ihtimalle gücümü kontrol altına alıp kullanabilecektim...
Şimdilik en iyisini düşünelim değil mi

Tüm bunları burada 11.katta bulunduğum 1 hafta boyunca düşündüm.. Aaronu anlattığına göre bu kaç oluşturduğu yüksek enerjiden dolayı benimkini kontrol altına alabiliyorumuş.. Böylece yukardakiler benden zarar görmeyeceklerdi... Ama hala Aaron burada bulunmamı inanılmaz istemiyor... Yine başka şansım yok şu an dışarı çıkarsam ordaki herkes ciddi zarar görecek... Kimileri ÖLEBİLİRDİ bile... Bunu egodan falan dile getirmiyorum... Aaron 3 günde bir yanına geliyor ve saçı hala normale dönemedi bembeyaz ve kıpkırmızı gözlerle bana bakamıyor bile sadece asla bişeye dokunmamamı okumamamı istiyor
Sadece hiçbirşey yapıp bir şeye çabalamamı düşünememi engelliyor... Buda imkansız istemekle aynıysa tam tersini yapamam gerkemezmi...

Nihayet aaronu saklandığı yerden çıkarabildiğim anda bu olanlar... Düşencelerim yüzündendi... Mana gücümü etkiliyen sarkantılı düşünce ve duygular anılarımı erkenden ortaya çıkarmış olmalıydı...

HAHH!! her şey olduğuna göre yapacak bir şey yok değil mi hadi önümüze bakalım....

Kalktım ve tüm uzayan şaçlarım önüne geldi... Bir çeşit anılarım uyandığı için bedeninde uyanma yaşıyordu şaçlarım delicesine uzamış kalçama kadar gelmeye başlamıştı bike Her zamankinden daha parlaktılar.. Sallana sallana duvara doğru yürüdüm ve yaklaşık 1 haftadır Aaron dan gizlediğim araştırma tablomu bir kolu çekerek tabana kadar uzattım...

Şu ana kadar karşılaştığımız 6 büyük soruna birde 7.yi ekledim....

7. Denek 1221, denek 23149 ve X
X in neden numarası silindi, her şeyi nerden biliyor, evrenleri yolculukları.
Bu denekler nasıl bir büyü kullanıcıları... Ve ne kadar tehlikeli?!!!

Kalemimi geri çektim... Ve yere birden bıraktım... Gücüm kalmıyordu. Kristallere dokunmak istiyordum ama Aaron onlara bağırdıktan sonra hiçbirşekilde bana yaklaşmadılar ve ısrarla kaçmaya başladılar... Demeeki söz ve irade sahibi küreler hah...
11 Küre 11 kat....
Her Küre farklı bir kat
Yada her Küre farklı bir evren...
Olabilir mi?!
Evrnei temsil ediyor olabilirlermi.. Peki şu ana kadar 2 küreye azar dk karda dokunabildim... Kendimi başka bir boyutta falan bulmadım...
Belkide bu kürelerin hepsi anılarım olabilirmi... Kayıp anlarım...
Bir den fazla özelliklere sahip olabilirlermi...
Aaron çok ciddi olduğu için henüz diğer duvarladaki yazıları okumamıştım... Açıkcası olayın ciddiyeti ilk saniyeden beri korkutucu olduğundan çekiniyodum...
Ayrıca tüm katta olan ışık sönüyordu bazen hiç yanmıyor.. Bazen hiç teklemeden yanıyor-

Bir dakika... Aniden geri. Çekilip yerdeki kalemi geri aldım...
Ve hızla temiz bir zemine süründüm...

... _____....

MORS!!!!!
GERÇEKTEN ŞANŞLI MIYIM NEDİR BİLEMİYORUM ŞU AN BEN KESİNLİLİKLE HARİKAYIM!!!
BEN OLMASAM NE YAPARDINIZ....
GERÇEKTEN!!!

. _ _ W
. E
. _.. L
_. _. C
_ _ _ O
_ _ M
. E

KORRKUUUUUUNÇÇÇ!!!!!

Bir dakika bu gerçekten bir hoşgeldin miydi yoksa bir şeylerin şifresi falan olabilirmiydi...

Bir dakika....

Ayağa kalkmayayı becerdim.. Şaçların önümü kapatıyordu onları önümden hızlıca geriye doğru çektim ve derin nefes alıp gözlerimi açtım...

Bir adım 2 adım 3 adım

Duvardaki bilgiler yazılar henüz hiçbirini okumamıştım ama belli karaklıkta bir şeyler gördüğümü hatırlıyorum visyonlardan yada anılardan biri olabilir diye düşünmüştüm ama gerçek olma olasığı neydi...

Kemeli masaya çıktım... Ordaki bir el fenerleri den birini aldım hala çalışıyordu çünkü daha önce denemiştim ama bir düzgün çalışıyordu düzgün çalışmayan aldım.. Adam akıllı kontrol etmemiştim... Işığı bir örtüyle örttüm ve bozuk olduğunu düşündüğüm el fenerini yaptım... Eski ağırdı, mor bir ışık yaydı feneri yukarıya kağıtlara doğru kaldırdım..
ilk kağıt öbeğinde W harfinin geçtiği harfler ve rakamlar

Anahtar

E nin geçtiği harf öbeklerinde geçtiği yerler

İmparatorluk

L harfi

Son

C

Getirmek

O

Hemen

M

Yok

E

Et

"Anahtar imaparorluğun sonunu getirecek hemen yok et"

Anahtar bendim.....

Evet birini beni öldürmeye çalıştığını iyice kavrasamda sanırım bu kadar ciddi olduğunu ilk defa fark etmiştim ne de olsa poliaken bile oldukça ölümle yüz yüze geldiğim ve tehtid edildiği oldu ama
Bu....
Bu olduğu gibi başında basit değildi
Ama sandığımdan daha dehşet verici
Ben neden tüm imparatorluğu yok ediyorum anlayamıyordum..
Neler olduğu hakkında en ufak bir düşünce meydana getiremiyor titriyorum
Peşimde basit bir insan ve ta insan topluluğu yoktu... Yüksek ihtimalle savaştığımak zorunda olduklarım imparatorlupun bizzat başı ve en iyileriydi...
Her şey yeni başlıyordu....
Derin derin nefes alıp gücümün kontrolden çıkmasını önledim.. Sakinleştikten sonra teker teker duvardaki notların yere düşmesine izin verdim...

Kağıtlar teker teker süzülerek ve hılırtı çıkararak yere süzülürken duvarda kanla yazılmış izleri kalmış rakamlar ortaya çıktı...

1 2 2 1

Geri çekildim ve dehşet içinde yere çöktüm ellerimi yere kapadım ve bir süre gücümü kontrol etmeye çalıştım
Kan akışım hızlanıyordu... Umarım herşey yukarıda her şey yolundaydı...
Bu kat güçlere karşı bariyer olsada ben günden güne anılarımla gücümü ortaya çıkarıyordum..

Kafamda yankılanan çığlıklar mutlu çocuk sesleri cihaz sesleri ve lucasın sesi

"Ava endişelenme, çünkü kendinde seni ve sevdiğin herkesi koruyabilecek güce sahipsin, bul onu"

"akışa odaklan"

"Düşüncelerine ve duygularına, seni kızdıran şeyleri düşün yaptıklarını.. Bize ve onlara yapılanları"

Abılarım gelmeye başladıkça lucasın amacından ve tarafından yavaşça kokar ve uzaklaşır oluyordum...

Ama bundan önce kendi ve gücüme odaklanıp kontorla altında tutamayıp ve kullanmayı öğrenecektim...
Bu konuda tek güvencem bu sözdü...

Bekle beni X ne olduğunu, kimin tarafında olduğunu nerede ve gücünün ne olduğunu öğrenmek için geliceğimmm


Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin