Kırmızı Broş

187 11 0
                                    

2. Haftam bugün lowell ziyaretime gelecekti en azından Aaron dün öyle söylemişti... Hala bana hiçbir şey anlatmasada sürekli birşeyler karıştırıp okumadım dan emin oluyordu... Dün Aaron geldiğinde nihayet şaçları ve gözleri normale dönmüştü...
Yukarıdaki her şey raylı rayına oturmuştu. Güç patlamamdan dolayı
Hala sıkıntı çıkaranlar elbette vardı.
Aaron söylemese bile.... Bilmiyorum sanırım tanıdığı avayla karışlışatırıyordu beni o sadece benden uzak olan benim bir parçam... Aramızda hala anı iletişimleri olsada temelinde uzağız... Üstelik henüz ben her şeyi yeni kavrayabiliyordum..
Kim olduğumu...

Önceki dünya her şeye rağmen güzeldi, sakindi tabiki zordu ama burası o zorluğun yanında cehennemdi...

Aaron bana avanın burda tuttuğu günlüğü getirdi... Ve ondan bir kaç tane ileri seviye büyü kitabı getirmesini istemiştim...tabiki hiçbir eşy söylemeden homurdanıp çıkmıştı ama getirmiştide...

Yavaş yavaş kavrayabiliyordum aaronu... Yaklaşık bir süredir hiçbir anı beni rahatsız etmedi bu yüzden hem rahatım hemde endişeliydim... Bir yandan avanın günlüğünü okuyabilecek olmak birşeyler daha iyi anlamama sebep olacaktı...

9 Kasım güneş yıldızı yılı

Anlarım kayıp, korkuyorum... Aaron bunun normal olduğunu söyliyor ama ben kendim hakkında hiçbir şey yok...
Kendim hakkında etrafım hakkında en ufak bir şey bilmezsem nasıl korkmadım ki....
Bir hafta önce gözümü açtığımda anılarım yoktu... Ağır yaralıydım
Nedenini bile biliyorum... Tek bildiğim şey silahtan dehşet bir şekilde korktuğumdu..
4, 5 gün sonra yaralarım ileti ve vücudum kendini toparladı... Sanki her zamankinden güçsüzüm gibi hiseediyordum.. Vücudum hiçbir şeye adapte olamıyorum her türlü fiziksel işte bile oldukça zorlandım...
Aaron bir çeşit koma denen şeye girdiğimi söyledi sanırım 2 yıl kadar uyumuş ve bu haldeyim...
Yavaş yavaş kendimi toplarlıyordum...
Odsm küçük ve sevimli. Bir yer alışıyorum...
Penceremden harika bir orman manzarası görülüyordu...çok hoşuma gidiyordu...
Bu kule denen ve büyücülerin eğtim görüp araştırma yaptıkları yerde en üst kattaydım.. En yüksek yer...
Nasıl böyle bir şey yapımda böyle bir konuma erişim bilemiyorum ama herkes bana karşı nazik...
Henüz kulede az büyücü var ama Aaron gittikçe yeni yetenekli insanlar alıyor... Bu bakımdan gittikçe ortam renkleniyor...
Bu defteri bana Aaron verdi ona göre anılarım gelmesede düşüncelerime ve hislerimi yazmam bana yardımcı olacaktı. Ona güveniyorum bu nedenle devam edeceğim...

Kapatıp defteri daha iyi inceledim...
Deri kahverengi ince uzun ortaboylu bir defter.. Tam da Aaoronun vereceği bir cins
Ava büyük ihtimalle burdaki kısa hayatını diken üstünde zorluklarla geçirmişti... Ayrıca birazda benzediği izi anladığım an aklımdaki tek soru lucasın bunu tam olarak nası yapabildiğiydi benim tahminimce her paralel evrende bir ben vardı
Herkes için bu şekildeydeydi paşka bir evrendeki varlığımı yok edip buraya avaya aktardıysa anılarının olmamasının nedeni de bu ve benim bir süre bu bedende yaşamamdı...
Beni ise baka bir evrende yeniden doğmamalı sağladığına göre benim bir parça oda buraya bırakıp diğer evrene geçirebilmişti...
Eğer bir benliğim bu dünyada olmasaydı bu dünyada ölürdüm..
Kısacası asla buraya dönemezdim.. Başka bir evrende yeniden doğabilirdim.. Lucas ölmemi istemiyordu ne olursa olsun yaşamamdı ve bu dünyaya dönemem bekledi maden bu dünya benüm için tehlikeli neden beni buraya geri getirme kararını üstlenmişti..

Nedense bunun bir çeşit beni koruma olarak seziyorum en iyi saklandığın yer göz önüymüş derler... Herkes bu evrende benim ölmeme nedenimi başka bir evrenden benim burada olmama bağlıyor yüksek ihtimalle bu onlara lucasın çaresizliği gibi geliyordu, kendini avutma ve acındırma yolu... Benim hala ölmediğime inanmasının yolu...

Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin