-ah ah yüce lanetler aşkına beni gördüğünde bile bu kadar şaşırmadın ha biraz üzüldüm desem yalan olur değil mi
-kapa çeneni Victor bu zihinden hemen çıkmalıyım çabuk bitirelim
-bu zihinde kaldıkça deliriyorsun Ava bunu izlemek eğlenceli olsada henüz delirmene izin veremeyiz değil mi
-hah haha!!! Haklısın Victor izin vermezsin... Irene... O kadın benden çok daha güçlü görünüyordu her şeyi biliyordu... Sanki
-tanrı gibi mi ahahahah evet sen ve o o tür canavarlardansınız.. Onun Silüeti benim kadar güçlü değil bu yüzden koruyucu ruh özelliklerinde almış tip 1 bir silüet ben çok güçlü olduğun için içinde sadece ben varım sadece ben başka bir ruha eta varlığın gücünü alamazsın hepsinin fazlası bende var tabi...
-hahaha!! Ne kadar egoistçe... Eh bu tarafın bizi başarılı kılıyor değil mi Victor...
-Ahahahha evet efendim...
-ahty nerede
-anılara girdiğin için efendisini kurtarmaya çalışıyor nede olsa senin şu moruğun anıları yeterince karışık...
-evet.... Orası gerçekten öyle sonraki anı için elimizde ne var
-oyuncak bir ayı ilginç ve bu yumuşak şeyi sevmedim...
-hahaha!!! O zaman gidiyo-
-bekle
Victorun siyah sisi ve ortamın yarankıpu yüzünden sadece benim için oluşturduğu iki beyaz noktayla konuşuyordum insan şeklini aldı ve beni öptü içime hızla yayılan karanlık beni oyuncak bebekle berber orada bayıtmaya yetti... Ağzımdan tek şu kelimeler çıkabildi....
"neden"Ve sadece şunu duyabildim
"tek başına olmana izin vermeyeceğim kadra tehlikeli bir anı"Ve dediği gibiydi ihtiyarın duygu yoğunluğu arttıkça anılardaki parçalanmaya ve baskılanma hissi artıyordu daha önce az daha anıların parçalarında kayboluyordum.
Bu sefer küflü bir tavan arasında gözleri açmıştım.
-bugün ellenor 1 yaşına girecek
-ah evet... Will in ufaklıkta sanırsam 5 e giriyordur güneye taşıdıkları için peşlerinden gitsekte dağıldık alice...
-evet öyle oldu ama hala varlıklarını bir şekilde hissedebiliyorsun değil mi
Ellenorun ve elina na çoktan gitmiş olsada bir parçaları bizimle değil mi
Oliver coodin ve lois hala amacın için yol alıyor... Şu söz ettiğin adını hatırladığım bey efendide doğuda büyücülüğü manyak geliştirdi... Hızla yayılıyor değil mi artık denek tesisleri tamamne kalkıyor ve eğtim alanları sağlanıyor bunu sen başardın...-hayır... Ben... Ben yapmadım o gün athy bana yanlışlıkla gelmeseydi hiç bir şey yapamazdım yada Richard anlaşma yapmasaydım savaşmasaydık...
-ama bunlar oldu değil mi bunlarda iyi kötü payın oldu ve yeniden bir aradayız her ne kadar benim istihbarat geçmişim yüzünden tehlikeli zamanlar yaşasakta... Beraberiz. Duygulara izin verebilirsin artık yapabilirsin.. Ed!
-prenses hayır kraliçe ırene yakın zamanda ölmüş...
-üzüldün mü
-sanırım o beni kabuk etmişti özel bir kadındı...
-o zaman buna üzüntü ve yalnızlık diyebilirsin... Ama biz buradayız ve ellie iyi bir gelecek istiyorsun değil mi
-evet bizim gibi olmamlı mutlu bir parçamuzı ve işleri yoluna koyma şeklimiz güvenmeye ihtiyacımız var... Onu sevimliliğine bak ne olursa olsun birimize bir şey olursa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum
RomanceGözlerimi tekrardan açabildiğimde "inanılmaz leydi" adlı bir romanda gözlerimi Ava karakter olarak açmıştım. Ana kadın kahramanın en iyi dostu olup onu büyücü ile tanıştıran iyi kalpli Ava, kadın kahramanı öldürmekle şuçlanıp haince bir plana kurba...