Mükemmel, şatafarlı bir tavan ve yanımda asla susmayan iki salak daha kötü bir şey olmazdı bir sürü viston gördüm ama uyandığımda hiç bu kadar kötüsü olmamıştı...
-neden aniden bayıldıki çok korkunçtu sende görmedin mi neden hala burda hem bizim sorunumuz bile değil-
-şaçmalama Olivia ne dediğinin farkında ol onun hakkında böyle konuşma...
-bir kuzeyliyi nasıl buraya alırızki zaten ırene den sonra herkes kuzeylilerden nefret etmiyoru mu bu kız tuhaf dedim sana.. Gerçi sende tuhafsın değil mi hep o kadının yanında oldun anneminizi ve babanı bile görmedim eminim senden hep utanıyorlardır!!!!
Bunu üzerine Earl in elinin havaya kalktığını gördüm
Onu durdurmak zorundaydım ne olursa olsun Earl geri alamayacağı bir hata yapmadan... Onu durmam gerekiyordu ama neden gücüm yoktu... Yatağa çivilenmiş gibi hissettiğim sırada üstümde bir ağırlık hissettim... Karanlık bir silüet tam üstümdeydi göz bebeklerinin korkuyla 2 katına çıktığını biliyordum sesim çıkmıyordu... Bu karanlık silüet.... De neydi...
Silüet nasıl konuşuyordu...
-seni yeniden görebildiğim sevindim... Efendim... Yada Ava mı demeliyim... Uzun süre oldu hangisini tercih edersin...
Bana bir isim vermiştin hatırlayamıyorsun değil mi...
Ben senin karanlık büyünün... İçine giren seninle bir olabilen bir sisim...
Her kara büyü kullanıcısının bir Silüeti vardır karanlık sisleri.. Duşta olan görüntüsü... Aaronun sana ne söylediğini hatırla... Sana yapışan siyah eller gördüğünü söylüyordu... Onlar benim ve nihayet uzun süre sonra sende beni görüyorsun...Kara büyü kullanıcıları değişik özelliklere sahiptir
Tip 1
Tip 2
Tip 3Tip 1 siyah sislerdir.. İp içinde ve silüetleri onların çekirdeğidir içindedir... Çekirdekleri karanlık iprlerle sarılıdır...
Bu ipler kimseye gözükmez kullanıcı dışında... Onlar ipleri hayallerinde yaratır ve karanlığı kontrol ederler
Genelde en yaygın kullanıcılarıdır...Tip 2
Mesala Aaron... Silüeti içindedir dışarıya çıkmazlar tip 1 gibi farkı.. Karaklık iplik şeklinde değildir eller şeklindedir bu eller her yere uzanabilir her şeyi yapabilir büyüyebilir... Tip 1 de silüetleri konuşmaz ama tip 2 de nadide olsa iletişim vardır silüetleri isim verilir...
Ayrıca William da tip 2Tip 3
Bu Williamın araştırmalarında keşfettiği yeni ve tehlikeli bir tip
Sen tip 3 sün
Silüetle yani benimle konuşabilirsin
Ben insan formuna yakın bir formada gözükürüm ama hayal edebileceğin her şeklile bürünebilirim...
Her şeye... Zihninde yarattığın her nesneye... Benimle istediğin her zaman iletişime geçebilirsin.. Sınırı yok... Ayrıca en önemlisi.. Çekirdeğinde bağlıyım ama senden de bağımsızım senin dışındayım istersen içine girip gücünü sana veririm... İçinde olursam benim gördüğüm ve duyduğum şeyleri de görürsün...
Bu ilk defa olduğunda oldukça korkunç olucaktır büyü patlamaların Bu yüzden oluyordu... Fazla gelip taşması... Ayrıca seninle birleşmesi istediğin zaman ismimi söylemen gerek...Hmm başka ben diğer tiplere göre senin dışındada olduğuma göre benimde bir çeşit kişiliğim de var diyebiliriz... Yani istemediğim bir şeyi yapmam
Ama uzun süre sonra beni görebilmem çok hoş değil miiii....
Hep yanındaydım ama.... Beni göremedinnn.. İçindeydim ama hissetmedin... Williamın ne keşfettiği bilmek istermisin kara büyünün nasıl elde edildiğini... Kaldırabilirmisin...
Ne ne ne neee neee!!! Gözlerimin duyup kulaklarımın işittiği bu şey de ne neden bu silğetin gözlerine bakmaya çalıştığımda... Sanki sanki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum
RomanceGözlerimi tekrardan açabildiğimde "inanılmaz leydi" adlı bir romanda gözlerimi Ava karakter olarak açmıştım. Ana kadın kahramanın en iyi dostu olup onu büyücü ile tanıştıran iyi kalpli Ava, kadın kahramanı öldürmekle şuçlanıp haince bir plana kurba...