3 yıl sonra...
Sesiz ve tozlu kütüphaneden gelen tanıdık ayak sesleri ve beklenen kapı gıcırtısı
-Günaydın! Ah sabahladın mı yine!
-ahahah sanada günaydın!
-bugün büyük gün ha!
-bugün mü ne vardı ki!! Ahhhgg siktir ben -
Ellerimle şaçlarımı karışıtıtken önce saçına yapışan elimi tutu ardından da öptü.
-özür dilerim Aaron ben ahh cidden!!
-sorun değil her türlü bugün evleneceğiz ama bunu unutman ilginç. Her türlü hesaplamayı ve anlaşmayı isimlerine kadar aklında tutabiliyorsun ama evleneceğimiz günü!! AHHAHA! cidden... Seni seviyorum
-EEEEE!! S-s-sana böyle şeyler deme demiştim ben-
-hahahahaha kıpkırmızı oldun! Aşağı ineceğim. Bugün ilk ders benim!
-tamadır aşağıdaki gürültü ne biliyor musun??? Oraya inmeyecek kadar meşgulum! Nasıl olsa kule 3 yıldır farklı bir şekilde çalışıyor. Tıbbi çalışmalar ve araştırmalar yürütüyoruz ama yinede nasıl bu kadar gürültülü olabilir???
-ahaah doğru! Sonuçta bizde iksirlerke uğraşan gürültülü tayfa kaldı kimileri ise burdan gitmediği için yöneldi! Yarısı hala bizim çocuklar hahha! Her türlü bir sebepleri vardır!
Kapıdan biraz dışarıya doğru baktı ve geri döndü. Uzun zaman sonra çok daha güler yüzlüydü.
-BAK!! Giyeceğin gelinliği tartışıyorlar!
-neeee!!!! Tanrım!!!! Bu evrakları götürmesi için Albert bir adamını yollayacak benim için ilgilenir misin..
Geçen bunda zamanda Albert imparatorun sap kolu olmuş yüksek bir rütbeye sahip olmuştu! Kuleden tanıdığımız biriyle evlenmişlerdi.. Son zamanlar cidden hızlıydı.
Aşağıya inip tartışmaya biraz katıldım ve neden oyakandıklarıyla ilgili güzel azar çektim!
Ashley burda olsaydı illa onun şeçtiğini giymem için adam öldürebilirdi. Lowell ise kesinlikle bana her şeyi hatırlatırdı. Ve ortamı sakin tutardı. Ellie olmadan işler daha çok yüklenmişti bile.Geçen 3 yılda Ellie ile Evan evlenmişti. En son sarayda yaşanan olaydan sonra tanılmışlsrdı ve Ellie evana çok destek vermişti. Kısa sürede evlenmişlerdi. Lois Ellie in düğününde ağlamaktan mahvolmuştu. Cidden çok komikti.
Tüm halk nerdeyse oradaydı Ellie cidden boşuna böyle bir kehanet sağlamamıştı. Aynı zamanda lois kulede tıpbi eğitimler veriyordu. Bu konuda oldukça tecrğbeliydi. Bizi yönlendiren oydu. Buranın işlevini yitirmesine hiçbirimiz izin vermezdik burası basit bir büyü kulesiden fazlasıdı. Ailemizdi. Ailemdi...Bugün baharın başlangıcı dolunay gecesi olucaktı. Şeçtikleri şeyleri giydim. Beyaz sade şık bir gelinlik. Beyaz şaçlarıma takılan beyaz mücevler ve sarkancalı küpeler. Beyaz çık bir ayakkabı. Nerden bakarsam bakıyım botlarım olmadan tuhaftı. Bu yüzden nasılda elbisenin altından gözğkmeyecekleri için ilk fırsatta topuklu kahverengi bağcıklı alıştığım botları giydim.
Kulenin arkasındaki ormana çok güzel bir hazırlık yapmışlardı. İnanılmaz güzeldü. Gözlerime inanmamıştım. Sarmaşıkların arasına yerleşen gizli ışıklar yürüyüş yolu hepsi çok güzeldi.
Hepsini ben çalışırken mi ayarlamışlardı cidden çok güzeldi.Üstüme siyah bir pelerin aldım ve dışarıya çıktım. Öncesinde mutlaka uğramak istediğim bir yer vardı!
Hızla çıktım. Ve oraya vardım.
Beyaz çiftler eskimiş ağaçlar
Ve kırmızı güllerle dolu o bahçe hala güller biri tarafından özellikle bakılıyordu. Kendimi ne zaman huzursuz hisetsem geldiğim bir yerdi Ay ışığı bahçesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum
RomanceGözlerimi tekrardan açabildiğimde "inanılmaz leydi" adlı bir romanda gözlerimi Ava karakter olarak açmıştım. Ana kadın kahramanın en iyi dostu olup onu büyücü ile tanıştıran iyi kalpli Ava, kadın kahramanı öldürmekle şuçlanıp haince bir plana kurba...