Kulenin Tepesi

8 1 0
                                    

Yeni bir anının içindeyim diğerlerinden çok farklı çok huzurlu
Güneşin parlak ışıkları uzun zaman sonra gözümü rahatsız ediyo başım ağrıyor... Parlaklığı bu ihtiyarı sanki öldürüyor ama hala uzamaya devam ediyor çimler yeni biçilmiş biraz sırtıma batıyor... Güzelce kestiriyorum... Bir el ışığı kapatıp bana gölge yaptı... Nazik mi nazik bir el... Yavaşça gözlerimi bu gölgeye açtım ve gözüm alışana bakar seyrettim...

-ah uyandın mı?

-ah! Evet.. Neden güneşi kapadın.

-seni rahatsız ediyor gibiydi.. Başına güneş geçerse ne olur sonra!

-bişey olmaz....

-sen öyle san güneş çarpması korkunçtur! İçeriye girelim mi?

-önce bir soru sordum gerçekten rahatsız olduğum için mi güneşi kapadın...

-evet... Bu kadar basit... Öyle düşündüm ve yaptım... Buraya geldiğinden beri kimseyle konuşmuyorsun hiçbirşey yapmıyorsun ama bugün ilk defa böyle iyi gözüküyorsun... Eşlik etmem lazım diye düşündüm...

-ahaha!! İlginç sence benimle konuşmamalarının şaçma bir sebebi mi var onlar gibi davranabilirdin...

-onlar... Kimin ne yaptığı umrumda değil ne olursa olsun seninle konuşmayı kafaya koymuştum...

-ah... O kadar önemli biri değilim...

-tüm kuleyi elinde tutan birinden bunu duymak ilginç... Çok daha fazlasını kafaya koydun sanırım...

-elimde mi?!

-salağa mı yatıyorsun... Beni diğerleriyle kıyaslama oldukça farkında bir yapım var richardla konuşmaların senin denek olduğun gün yaşanan olay buraya kendin gelmen her şeyi aniden değişimi ve bakışların... Her şeyin senin elinde olduğunu gösteriyor... Eh sayende herkes huzurlu ve mutlu daha da artacaktır...  denek kavramından uzaklaşıyoruz... Gelişiyoruz... Bunu herkes görsede ben nedeninin farkındayım...

-fark edebilmem gururumu okşadı...

-elina... Benim adım elina...

-memnun oldum elina...gerçekten memnun oldum...

-eheheh!!! O zaman bana bir şeyi söyleyebilir misin..ilerisi için ne planlıyorsun...

-tüm evrenin büyü ile ilgili düşüncelerini değiştireceğim...de bunu zaten anlamadın mı

-hayır, hayır... Hayatında... İlerisini düşündün mü... Hepimiz yalnızız hayatımızın ne anlamı var... Gerçekten bir anlamı olabilir mi... Ne istiyorsun kendin için?

-ha!!! Bilmiyorum... Bir kaç gün öncesine kadar tek istediğim şey ölümdü... Ama şu anlık bir amacım var kendim için değil diğeri için kendim için arzuladığı tek şey biraz alkol sanırım...

-Ahahahha alkol!!!

-evet... Hiç denemedim ama denemek istemişimdir... Beyinde uyuşukluk ve rahatlamaya sebep olan bir içecek... İlginç değil mi... Sadece eskiden tatmak istediğim bir şeydi... Bu...

-Ahahahha.... Tuhafsın!!!

-sen planlarına değilde de bu istediğimi mi garip buldun hah!!!

-ahahahahahahah!!!!!!

-sen... Sen ne istedin...ilerisi için...

-Bana kalırsa bir çok şeyin bir önemi
ve anlamı olmasada yanındakileri anlamlaştırabilirim değil mi... Sana fazlasıyla alkol yapacağım...

-aptal bu alkol değil içki olur!!!

-ah ondan o zaman!!!

-Ahahahha!!! Koruyucu ruhum var... Yakında dönmek üzere... Ondan seni bu yerden çıkarmasını isteyeceğim...

Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin