Farkındalık

67 6 0
                                    

Gün ışığı aya yalvardı...
"Ne olur! Ben bir hata yaptım ama bu hatadan halkımı da sorumlu tutum onları mahvettim ışıkları kendi amaçların için sömürdüm ve üstünü örttüm...
Yaptıklarımı geri alamam ama en azından hayatımı bağışla ben ölmeyi hak etmedim, sadece arzunun peşinden gittim esas kurban benim!! Işığım sonsuza kadar sürsün istemem şuç muydu."

Hatalarını anlamayan ve ışıkları güçlü bir nefes ve acımasızlıkla söndüren gün ışığı yaşananlardan hiç ders almamıştı üstelik yaşattığı acıları açgözlğlüğünü haklı buluyordu. Bunu üzerine ay ışığı şunları söyledi
" hataların ödenemez üstüne cezanı kabul etmeyip o kadar ışığı söndürme in üzüntüsünü verre hissedemiyorsun sana acıyorum. Göklerde hükümsüz ışıkları söndürmenin tek sebebi amaçsız ışıldama arzundan başka bir şey değil. Bu gaddarlığın ve vicdanasızlığın karşısında cezanı ödeyeceksin"

Bağışlayıcı olan gün ışığı bunu affedememiş. Sayısız kıvılcımla son veren gün ışığı ona yapılan uyarılara rağmen, herşeye rağmen devam ettiği için cezasını çekmiş, uzun süredir bilinen kefanet yerini bulmuş ve gökler huzura ermiş. Bunu sağlayan ay ışığı hala gizlice karanlıklarda patlayıp tüm karanlığı kendine çekip güçlenmiş, ay ışığının güçleri sayesinde uzun süredir ön görülen felaket engellenmiş...

Kitap C.
Coddin (normalde güney halkı kahramanlarıyla mesajlar veren" c" Kitabı sırf bu öykü için "w" ve "e"
Kitabıyla berbaer gök cisimlerine alıntıda bulunmuştur...

Tüm gece kuleye geldikten sonra c kitabına göz atmaya kara vermiştim...
Aronna bu kitapları kimin ulaştırdığı bilsemde coddin değildi... Bunu biliyordum. Bir nedenden dolayı geleceğe asla karışmıyordu bilmese ve felakete yol açsa bile mümkün olduğunca müdahale etmeyip göz yumuyordu..

Tüm akşam boyunca her şeyü düşünüp üstüne birşeyler okumuştum ve yorgunluğumu açıkca görebilmesine rağmen odada deliler gibi dolanıp bana kızan lowelli dinlemek zorundaydım...

-Hepimiz ne kadar korktuk bir bilgin var mı özellikle Kıdemliler ortalığı ayağa kaldırdı... Yanımda o kadar çırakla ve meraklı ağızlarını dindirmek için neler yaptın bir fikrin var mı birden kendini odamın camından atıp neredeyse 2 gün gelmedin bu... Delirtecek misin beni Ava... Endişeden güzelim şaçlarımda beyazlar çıktıı!!!

Endişe içinde yere çöküp başını tutu ve söylemeye devam etti..

-hayır yani neden tamam arron biley demedi ama ben!!!biz... Prens ve prenses ortalığı nasıl sarstı farkında mısın sen tabiki değilsin çünkü burda yoktun... Dahası bana anlatamadığın o kadar şey varki... Nasıl sana güvenip herşeyi yapmana göz yumayım ki...
Ölüceğimi hissediyorum Ava!!!

Yani en azından ne zaman ölüceğini bilmiyorsun... Yani ben biliyorum örneğin... Yakın bir zamana diliminde gerçekleşen bu gidişlede...

-tamam, tamam ben özürdilerim... Sadece çok endişelendim... Beni korkuttun...

Artık bende kendimden korkuyorum... Size anlatabileceğim bir gün umarım gelecek ama henüz değil bilmrmemeniz çok daha güvenli... Çünkü ortalığı yıkacaktım...

-affedildin, şimdi bana Earl den söz et...

Bu mükemmel adamı bırakıp gittiğime çok üzülmüştüm... DAHASIIIII
Earl ilerde çok ciddi bir şekilde yaralanıyor ve onu kurtaran Ellie oluyor buda onların aşkını körükleyen bir etmen yani şey Earl in ölmesini de istemiyorum. Kesinlikle bu da var.

-hala dönmediğini söylemek için buraya geldiğini merkezde karşılaştığınızı söyledi. Ona göre bir şeyler şaçmalayıp gitmişsin...

O SAÇMALIK ONUN HAYATINI KURTARACAKTI BİR KERE!!!

Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin