Pişmanlık

22 1 0
                                    

10 kişi önümde eğilerek beni selamladı. Upuzun masanın sonunu bile göremezken imparatoriçenin sesi kulaklarımda yankılanıyordu beni gördüğüne inaılmaz mutlu olan bu kadının yanına sadece ama sadece çıkarlarından dolayı gülümsemem her şeyi özetlemiyor muydu?

-hoşgeldinnnn avaaa!!!

-hoşbuldum kraliçem...

-ahh resmi olmaya gerek yok bebeğim seni o kadar çok özledim kiii!!!!.

Üstüme aniden çullanarak yanaklarımı sıktı Olivia kesinlikle iyi bir kız olamamıştı.

-bende sizi çok özledim bu uzun aradan dolayı oldukça özür diliyorum.

-ah ne demek tatlım sık sık yapalım tamam mı bildiğin üzere imparatorun sağlığı iyiye gitmiyor her şeyi o herife bırakmış durumda

-o kişi yoksa şu söz edilen durum mu!!

-ah öyle öyle tamamen kuklası olmuş o adamın ah nefret ediyorum her türlü varlığından iğrenç bir yaratıktan başka bir şey değil bu gidişle imparator onu varisi bile yapar

-ahahhahahaahaha! Bu mümkün değil.

-öyle gözüküyor benim evanım varken. Niye doğurup o çocuğu bu kadar çileye katlandım sanıyorlarsa

-haklısınız haklısınız. Ahahah! Canınızı sıkmayın lütfen. Eminim konuştuğumuz gibi kule lideriyle ben bişeyler yapabileceğiz.

-ah benim zeki avacığım böyle olucağını biliyordum... İstediğin bilgileri ve finans sana gönderdim.

-harikasınız imparatoriçemm!! Dediğim gibi arkamızda 4 bölgenin adamları var. Yakında sona erecek

-ahhahaa biliyorum biliyorum. Bende bunu istiyorum. Olivia da senin sözünü dinliyor gibi görünüyor. Bir çok imparatorun oğullarının onda gözü var ahhaha

-tabiki siz doğurduğunu için kraliçem soyunuzun asilliğinden daha azını beklemezdim.

-ahahahaah sen yok musun!!

Evet ben yokmuyum cidden önce senin sonra kendimin iyice ayaşağıya taşıdım. Kusmak üzereyim.

Bu toplantıdan şunu öğrendim.
Mızrak toplanıyor...
Mızaraklar beni ve edwardı ve lucasın arayan gizli bir büyücü-süikatçi biriliği direk imparatordan emir alır
Ben böyle sanıyordum.
Mızark 6 temel kişiden oluşur ama aslında 7 dir 7.adamı ise black idi artık benimle en azından bunu umuyorum mızrağım başında olan
Adam nikolai diğer bir lakabıyla snake. Anlaşılan imparator çoktan snake in kuklası olmuştu..

Ve benimde burda olduğumu iyice anlamıştı bu nedenle mızrak bu evrene geri dönüyordu... Belki 4 bölgeyi bile tehtif eden güöteki insanlardı. Dahası snake bir koruyucu ruh kullanıcısı. Tıpkı bizim moruk edward gibi..ondan güçlü olmadığını bilsekte edward eski gücünde değildi bunu da biliyorduk. Ahty i uzun süre uyutup tam zamanlı bir alkolik olarak planlarını gizliyordu...

Mızrağın toplandığı gibi 4 bölgenin desteğinde toplanıyordu. Kuzeyden gelen şu pembe herifle de görüşmeliydim.

Snake le aynı şeyleri düşünüyor olsa gerekti. Yakında imparatorun doğum günü için olucak ziyafet sadece bir kaos tarihiydi... Hangimiz önce ölücekti...

-bu dünya kaostan çıkmıyor değil mi kraliçem. Ortalık karışıkken imparatorluğun annesi olarak görevlerinin yanında böyle bir leydiyle eğlenmeniz doğru mudur!

Ne ne ne ara ne zaman buraya geldi bu adam!!! B-b-bu o adam neden burada!!! Böylesine erken bir zamanda burada olması tek başıma bu adamla yüzleşemem.

Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin