İmkansızı Anlamak

540 30 0
                                    

Kısaca büyücü kulesinden söz ediyim
10 katlı kat sistemi yukarıdan aşağıya doğrudur.

Hay hay ben ilk kattayım ve benimle berbaer kulenin büyücüsüne Aaron kalıyor. Aaoron kocaman kütüphanede kalıyor içeriyi henüz gezemedim. Yan tarafta küçük bir depo var. Silah deposu, kılıçlar vs.
Diğer yan tarafta benim odam var.
Kütüphane arada kalıyor. Artı olarak bir tane boş oda var benim odamın hemen yanında.

Odamaaa geçelim!! Her şey ahşaptan oluşuyor tümm kulede basit ama bir o kadar özenli düşünülmüş bir yapısı var. Odanın kapısından girince yatağım var tek kişilik ama buna rağmen büyük ahşap işlemeli başlığı var yatağımın yanında bir pencere inanılmaz güzel bir manzarası tüm imparatorluğu görüyor diyebilirim. Arka tarafa baktığından saray ışıkları ve ormanı görüyorum bolca. Küçük bir çalışma masam var. Geldiğimden beri ilk defa incelediğimde şaşırmıştım. Masanın üstü duvar yerler. Sadece ama sadece kağıtla dolu. Kağıtları duvara asmıştım daha rahat durması için ama avanın bunu boşuna yapmış olmayacağını düşünmüştüm bu yüzden yerdeki sıralamayı göz önüne alarak duvara dizdim ama anlayamamıştım.
Küçük bir gardırobum var. Ana romandan bildiğim kadarıyla tüm gardırop büyücünün seçtiği kıyafetlerle dolu hepside bana son derece uyumlu ve hol renkler, önceki hayatımda işte bende bu renkleri giyinirdim daha çok gömleklerimde pantolum ya siyah yada kahverengi olurdu. Kravat şeçimim genelde aynıydı. Mezun olduğum zaman bir arkadaşım verirdi nasıl desem benim için önemli biriydi bu yüzden verdiği kravatı sürekli takardım...
Oda bu kadardı. Ahşap kapıdan çıkınca hemen karşıda asansör var

Asansör büyü gücüyle çıkıldıpı için benim bildiğim özel bir kol var onunla çıkıyordum. Bu sebepten eğer başka biri bu kata gelirse Aaron un anında haberi olurdu. Ama yüksek ihtimalle hiçbirşey yapmazdı..

İkinci kat kıdemlilerin kaldığı bir kat toplam 3 oda bir depo var her katta depo vardır, acil durumlara karşılık olmasının yanı sıra büyücüler eşyalarını koymak için buraları sık kullanır. Daha yeni öğrendiğim kadarıyla bu 3 odanın 1 inciside

Raymond :Sakin, sakinliği biraz korkunç masmavi gözleri uzun siyah renk saçları var yüzünü şaçların dam çok göstermez ama kızların favorisi olduğunu anlayabilmek zor değil
Usta seviye su elementi kullanıcısı
Mana çekirdeği turuncu.

Charles : Çok enerjik, neşeli, nazik biri bana bayağı yardımı dokundu. Toprak elementi usta seviye çekirdeği turuncu

Amanda: Ana elementi rüzgar olmasının yanı sıra buz elemntine yatkınlığı var su elementinin yan dersi olarak buz elementi dersin de veriyor. İlginç bir kişiliği var kızdığı zaman korkunç oluyor. Ama işimde çok iyi Aaoronun özellikle şeçtiği bu 3 kişi her açıdan mükemmeller...

Sırası gelmişken seviyelerde söz edelim değil mi bu roman gerçekten karışık ama sevdiğim nadir noktalarından.

Seviyeler :

Çaylak :kuleye yeni alandanlar

Başlangıç :Mana gücünün element yatkınlığı ortaya çıkar.

Seviye 1:Elementin yoğunlaşır ve bir olur. (önemli bir aşamasıdır)

Seviye 2: Nasıl kullanacağını öğrenir. Kısaca kontrol etmesini öğrenir. Kendine silah seçer, hançer büyülü silah yada kılıçlar vs.

Seviye 3: Saldırı tekniklerini öğrenir ayrıca bu sırada fiziksel eğtimede önem verilir

Üst seviye : Bu aşamada büyücüler isterlerse yan bir element seçebilirler(mana güçleri uygunluk gösteriyorsa) şeçmezlerse alanları hakkında araştırma yaparlar ayrıca başka büyücülere sık kapışmalara katılırlar

Kıdemli : Elementlerinde ustalaşan büyücüler tamamen manalarını gelişimine yönelirler, meditasyon, konsantre olmak bunlar elementler daha da iç içe olmasını sağlar sadece kullanmaktan ötedir.

Usta seviye: En yüksek seviyedir (erişilebilen en yüksek) Bu seviyede büyücüler isterlerse kulede kalabilirler yada ayrılabilirler, kulede eğtim verme hakkına sahiplerdir, genelde kalmayı giderler, ünlü büyü akedelerinde proföser olarak işe alınırlar. Hatta akedeminin yönetimde bile olabilirler.

Nede olsa burası imparatorluğun büyücü kulesi öyle sıradan mana sahibi klişeler alınmaz. Aaoron alınanları çok özenle şeçer. Hiç öyle gözkmesede. Ayrıca kulede eğitmenileride o, ben ve usta seviyeler şeçerler.
Ünlü büyücü akedemilerinden gelen eğitmenler talepte bulunur biz değerlendirip ama Aaron çoğu zaman ayrı bir araştırmayla yürütür çok şeçiçi olmasının yanı sıra buraya gelen bir. Çok büyücü bazen asla tanınmasının yanı sıra tuhaf kişilikler olur.

BLACK LEVEL :XXXXXXXXX
(çok nadir ve tehlikeli bir seviye fazlası bilinmiyor..)

13 öğretmen var şu ana kadar :

Kılıç eğitmeni
Temel büyü eğitmeni
Saldırı sanatları
Mana kontrolü
Büyülü silah eğitmeni
Büyü tarihi
İksir dersi eğitmeni

Kara büyü eğitmeni(bu eğtim herkese verilmez yatkın olanlara özel bir program ve eğtim verilir, genelde sadece bilgi şeçlinde öğretilir, nasıl savaşılacağını, kullanılmasın öğretilmesi nadirdir bu dersi özellikle Aaoron verir)

Elementel eğitmenler :

Su elementi eğitmeni
Hava/rüzgar elementi eğitmeni (genelde rüzgar elementi denmesi tercih edilir)
Ateş elementi eğitmeni
Toprak elementi eğitmeni

Yıldırım elenmeti eğitmeni(bu element yaygın kullanılmaz, uygun mana kullanıcısı genelde bulunmadığından ve tehlikeli olduğundan dolayı, bu dersinde Aaoron verir)

3.katta: usta - kıdelimler (2 usta daha var ve 2 kıdemli var)

4-5 Katta: seviye 3

6-7 katta: seviye 2

8.katta : seviye 1,çaylak, hizmetliler (2 hizmetli var yemekten ve temizlikten sorumlular)

Usta seviye büyücülerin aksine diğer eğitmenler gidip geliyorlar.

Ve 9- 10. Katta eğitim katlarıdır bir sürü sınıf var  ayrıca 10.katta yemekhanede var.

11. Kat :xxxxxxxxx(haaaaa bir sır sinir bozucu Aaron :/)

Kütüphane 2. Katta büyük bir tane var 3 katta orta büyüklükte var, 4. Katta küçük bir tane var 10.katta orta bir tane var. Ama en büyük kütüphane ilk yani  1. Katta Aaoronun olduğu kütüphane.

Kulenin mali işlerine yönetimine ben bakarım ve bir kaç derse de giriyorum. Kısacası  Aaoronun yardımcısıyım.

Çekirdek seviyeleri:

Siyah :en baş mananın ilk hali
Kahverengi
Kırmızı
Turucu
Sarı
Beyaz :son hali mana çekirdeğinin en çok gelişebildiği nokta erişilmesi imkansız kadar zordur.)

Bazılarının avanın notlarından çözmüştüm, kalanını ise burdaki bir kaç haftamda çözmüştüm...

Ana konumuza dönersek her şeyi çözdüm büyücüleri, özelliklerini kuleyi... Her şeyine kadar ama sen nesin Aaoron... Sen hangisinin.... Hiçbir şey bilmiyorum.... Ben Aaoron hakkında bir şey bile bilmiyorum. Tam olarak nesin ki sen...

Diğer büyücülere sordum 2 3 yılını burda geçirenlere 1 ayını burada geçirenlere ama alabildiğim tek şey
"bilmiyorum" yada "sen bile bilmiyorsan biz nasıl bilelim" oldu. Ama hiç bir şey bilmiyorum, tahmin bile edemiyorum... Neden bu dünyada olduğumu bile bilmeden, kim olduğumu çözmeden seni çözmem gerekiyor ama NEDEN HERKES BENDEN İMKANSIZI BEKLİYOR!!!
Seni anlamak neden bu kadar imkansız Aaron, belkide sana kadın kahramanı ve ecelim mi beklemiyim?!!
Hahhhh!!! LANETTT ROMANNNN!!!
NE OLURSA OLSUN ÖLMEYECEĞİM BİR ŞEKİLDE ŞU LANET HERİFİ ÇÖZECEĞİM İŞTE O ZMANA SANA KAPAK OLSUN SENİ ********* **********"ROMAN **********ÇOCUĞUUU?!!!

Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin