İhtiyarın Zihnine Giriş

12 1 0
                                    

Okyanusun beni sarması gibiydi huzurlu o kadar mükemmeldi ki sonsuza kadar sürüsün istedim..

Ama şunu fark ettim ki ben asla olmayacak şeyleri dileyen isteyen hayal eden bir kişilik asla olmadım...
Kalkmaya çalıştım ama Aaron fazla güçlüydü... Ellerimle şaçlarını karıştırken o sesi duydum...
O ses....eğer burda bu şekilde yakalanırsam...

-Avaaaa!!! Ahhh nerdesin ya!!! Delircem şimdi acil bir durum var Aaron öğrenmeden!!! Aaaaaa!!! Nerdesin?

Lowell, ama dahası acil durum... Yoksa Albert mı geldi. Sarayı fazla boşlamıştık her ne kadar uzaktan haberdar olsamda kafam o moruklar meşguldü dahası imparatorun ölümünü hızlandırmam lazım...
Doğal yollarla Earlü mükemmel bir taht adayı yapıp hareketleriyle herkese ışık şaçsa dahi
Onların gelmesi yakın şu 6 lı
Black in bu konudaki tahminleri iyi olsada ellerini çabuk tutcaklarına ve yakında burda olacaklarına eminim
Malesef planımı değiştirmem gerekebilirdi...
Planımın ilk aşaması Earl ü mükemmel bir prens yapıp öne çıkarmaktı ki başarılı da oluyor
Sonrasında imparoteriçeyi içten fet ettim bu konuda zor gibi görünsede içeri sızmam kolay olmuştu... İmparatora cehpe alması dünden kolaydı sonrasında onu giderek yanlızlaştırdım... Kaybolmuş oğlunun dönüşü ve gerçeklerle illüzyonları yavaş yavaş karıştırdı kafayı yemesi ve tahtı eral e bırakması uzun vadeli ama garantiydi içeride Alberte sahip olmam beni oldukça avantajlı kıldı dedikodular yayıldı ama sonrasında sağlam bir tahminim doğru çıktı... Albertte bunu onaylamıştı... İmparatoru yöneten biri var... Ezememizin zaman alabileceği her şeyi bozabilecek bir zeka...

Sadece Earl ü tahta çıkarmak istemiyorum yönetimi de değiştirmek istiyorum herkesin neler döndüğünü öğrenmesini...

Bunun için öncelikle gerçeklere ihtiyacım var o moruklar imparator arasında ne döndüğünü bilmem lazım
İmparator ne olduda ölümsüzlük sapkntısından vaz geçti...

Gerçi bunu sadece güneye özgü olduğunu düşünmeyi bıraktım o morukta deneydi dahası da var... Var eminim güzeyde batı da ve doğuda... Herkesin amacı ortaksa bunlar daha da tehlikeli ve olası bir hal alıyor... Ne olduda her şey durdu... Örtüldü...
Her şeyi nasıl sona erdirebildi...

-Ava?

-a-ah Günaydın....

Beni kalktığımaya çalışırken yakalayınca uyanıp daha sıkı sarıldı...

-ne düşünüyordun...

-hiç... Ben ne yapmam gerektiğini bilemiyorum... Milyonlarca düşünce beynimi kemiriyor....

-bugün Earl beni davet etti kulenin bütçesini konuşacağız... Dikkatli olup neler döndüğünü anlayabilirim... Her şeyi tek yapmak zorunda değilsin.. Ve şu albert mı yılana benzeyen herif

-ahhahaha... Kabasın

-ama öyle... Onunla da senin için konuşacağım... Duyduklarına göre imparator için bir balo düzelecek
Onun doğum günü için 1 2 ay gibi bir hazırlık sürecine girilecek ama gerçekten böyle bir durumda o iğrenç ihtiyar için böyle şaşalı bir şey düzenlenmesi mantıklı değil dahası bunun kim tarafından düzenlendiği imparatoriçe kalkılmaz Earl bu kadarına el atmaz Olivia ise kendinden başka kimseyi düşünmüyor böyle bir organizasyonun altından bile kalkamaz... Eğer bu kişi kimse aynı zamanda bu kişi-

-imparatoru yönetiyor dahası bu demektir ki-

-bir şeyler yapamazsak yeni tahtın varisi -

-bu adam olucak...

-kesinlikle!... Ne düşünüyorsun ortadan kaldırıyım mı...

-bu adam uzun süredir orda olmalı biraz araştır lütfen ayrıca bu fikir tehlikeli imparatoru yöneten birinden öyle kurtulamayız bu sadece Earl ü büyük bir karmaşaya ve tehlikeye sokar ayrıca imparatorda kesinlikle Earl e cephe alır...

Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin