Hoşbuldum

63 6 0
                                    

Coddin denilen herif gerçekten inanılmaz tuhaf bir varlıktı. Hemde korkunç derecede ama böyle bir üst düzey kahinin yanımda olması işe yarar ve her şeye rağmen bu herifi yanımda tutman tamamen bir çıkar ilişkisiydi.. Yani kimse beni bu konuda yargılayamazdı. Geçmişimde olayları silemem ve aynı şekilde unutamam ama bu ileriye bakmak zorunda olduğumu değiştirmiyordu.
Bende ilermekten asla korkuyordum....

Uzun bir süre kahkaha ve göz yaşı döktükyen sonra kafamdakileri toparlamam gerekti...

-lucası nereden tanıyorsun.. Lucas ne yapıda numarası silindi x oldu.. Ayrıca, kitaplar nasıl şu an kulede.. Aaron-

-hop hop hop!! Bunların cevabını kendinde bulabilirsin.. Sonradan düşünecek zamanın olacaktır...

Haklıydı, birçok ihtimal ve olasıklar la herşeyi bağlantısını çözebilirim çünkü her şey birbirine örümcek ağıyla bağlamıştı... Sadece görmem lazımdı.. O yüzden asla bilemeyeceğim bir soruyu sormayı tercih ettim..

-ellenor... Bir ihtimal-

-bilmiyorum Ava ellenor öyle kolaylıkla ölecek türden biri değildi... Haber alamıyorum ve senin gibi oda benim için bir boşluk ve bilinmezlik faktörü.. Yüksek mana gücü taşmış Olan insanların geleceklerini birçok kahin ölçemez tabiki ben hariç!!!
Ama sizi ben bile öleçemiyorum.

-Anlıyorum... Dernekleri araştırmalarında kullanma bücüler kitaplarınızı nasıl öğrendiler...

-ava... Kitaplar sadece bir rehber sıradan büyü kitapları gibi de değil tabiki sadece üst düzey rehberlik bilgileri içeriyor ama esas önemli olanlar babanın araştırmaları yardımıyla şifreleri kırıldığında ortaya çıkar.. Williamın araştırmaları nerede bilmiyorum.. Bana söylememklede iyi yapmıştı... Zeki bir herif...

-orasına şüphem yok coddin... Yıllar seni yeterince yıpratmış bu işi ben üstelinirim.. Araştırmalar kara büyü hakkında olsa gerek ve büyük ihtimalle babam kara bütünün eldesini hata fazlasını biliyor araltımaların büyük kısmı bunun üzerine olmalı onları bulduğumda güçlerinimi tamamen uyandırmayı ve kontrol etmekte yardım et...

-tabiki küçük bayan!!!

-biliyorsinki benim başka evrende de belli bir yaşım oldu. Sadace bana Ava de coddin. Ayrıca başım gördüğümüz visyonlardan ve asla susamandan oldukça çatlıyor...
Etkiler geçicidir yarına bir şeyin kalmaz... Kitapları oku ve bütüne odaklan bir yandan bende biraz araştırmlara gömğleceğim lois geldiğinde seni ziyaret edeceğiz..

-diğerleri nerede??

-ahahaha!! Onlarda zamanla ortaya çıkarlar... Zamanla...

-Anlıyorum... Kaç sattir baygındım...

-ah!! Saat mi aslında 1 yada 2 gün olmuştur... Korkma aarona küçük bir mesaj yolladım...

NEEEEEE EE!!! EARL, ONU YANLIZ BURAKTIM ÜSTELİK ELLİEYLE TANIŞTI MI Kİİİ!!! DAHASI ŞU MANYAK HERİF AARONA NE YAZDI!!
BİR DAKİKA DAHASI BEN ROMNIN YAZARIYLA TANIŞACAKTIM DEĞİL MIII????
HER ZAMAN SURATINA BAKIP AMAN TANRIM ROMANIN NE KADAR AAAAAA!!! DELİRTİCİ DERECEDE BASİT DEMEK İSTEİDİMMM!!!

Ama şu an yardımı gereken birine böyle davranamaz değil mi...

-coddin?

-Ava!

-gerçekten ne kadarını görüyorsun...

-ölğmdende ötesini...evrenler kendiliğinden çıkamadı tabiki kabinler ve büyücülerin işbirliğinin bir sebebi vardır.. Karşı bir iştir...

-evrenler...

-çok tehlikeli ve öngörüleri aşan bilinmezliklerdir... Bu bir hataydı... Ve bu hatayı bizim üzerine geliştirenler de oldu... Bunu kapatacağız... Sen kapasitenin aştığın zaman...
Gerçi çoktan aştın sadece bulman lazım!

Bir Gün Büyücünün Yardımcısı Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin