Β-"Καλημερα Αλεξ μου"
Αλξ-"Καλημερα Βερονικα,οπως βλέπεις δεν ειμαι μόνος"
Β-"Α δεν το πρόσεξα,Καλημερα Αριανα"
Δεν με πρόσεξε;;;;ααα το παρατραβαει αυτη...δεν της απαντάω τίποτα παρα μονο μια νευριασμένη γκριματσα...
Β-"Δεν σας πειράζει να πιω έναν καφέ μαζι σας"
Αλξ-"Βερονικα οπως βλέπεις απολαμβάνω τον καφέ μου με την Αριανα και θελω να είμαστε οι δυο μας"
Ποσο χάρηκα με την απάντηση του Αλεξαντερ...την έβαλε στην θεση της...
Β-"Μάλιστα καλη συνέχεια λοιπον"
Συνεχίσαμε να απολαμβάνουμε το πρωινο μας...ειμαι πολυ ευχαριστημένη απο τις απαντήσεις του οπότε δεν με επηρέασε καθόλου η παρουσία της...
Μετα απο δυο ωρες αποφασίσαμε να φύγουμε...περπατησαμε μεχρι το αυτοκινητο του και μπηκαμε μεσα...
Ολα κυλούσαν φυσιολογικά μεχρι που ο Αλεξαντερ σταμάτησε σε ενα απόμερο μέρος...Α-"Γιατι σταμάτησες εδω;"
Αλξ-"Γιατι θελω να σε πάρω τωρα"
Με τράβηξε πανω του και άρχισε να με φιλάει με πολυ πάθος...οι παλμοί της καρδιάς μου ανεβαίνουν και ενα πόνος χαμηλά με καίει...ο Αλεξαντερ φαινεται παλι θυμόμενος και αυτο με φοβίζει λιγο...
Με μια απότομη κίνηση σκίζει την μπλουζα μου...και με αφήνει με το σουτιέν το οποίο ξεφορτώθηκε με άνεση αμέσως μετα...κουναει τους γοφούς μου με τα χέρια του ετσι ώστε να τρίβομαι πανω στην στύση του...ρίχνει μια σφαλιάρα στα οπισθια μου και σκίζει το σορτσακι μου...αφαιρώ την μπλουζα του και αφήνω υγρά φιλια παντού πανω του...τα χέρια του χαϊδεύουν δυνατα ολο το κορμί μου και ειδικότερα την περιοχή μου...βάζει μεσα μου δυο δάχτυλα και τα κουναει βίαια...Α-"Μωρο μου σε παρακαλώ ηρεμησε"
Μου αρέσει αυτο που κανει...το απολαμβάνω...αλλα φοβάμαι μην χάσει τον έλεγχο ξανα...
Ξεκουμπωνει τα κουμπιά του τζιν του και βγάζει εξω την σκληρή στύση του...την χαϊδεύω με τα χέρια μου και εκείνος δεν σταματάει να βαζει μεσα μου τα δάχτυλα του...τον θελω..αυτη η ηδονή που μου προκαλεί ειναι απίστευτη...
Οι ρόγες μου ειναι σκληρές και προσκαλούν την γλώσσα του που δεν άργησε να τις γλείφει, καθώς τις δάγκωνε απαλά με τα δόντια του...δαγκωνόμουν και του άρεσε...μου έδινε να γλείφω τα δάχτυλα του...μου τσιμπάει τις ρόγες τόσο που άρχισαν να πονάνε...με τράβηξε από τα μαλλια και με διέταξε να παίξω με την περιοχή μου μέχρι να γίνω μούσκεμα...υπάκουσα...άνοιξα τα πόδια μου, έβγαλα το στρινγκ μου και άρχισα να χαιδευομαι...Αυτός χάιδευε απαλά την στύση του, μέχρι που άρχισα να ολοκληρώνω τρέμοντας ολόκληρη...Με έβγαλε εξω,με ξάπλωσε στο καπό του αυτοκινήτου και κοιτώντας με στα μάτια άφησε να γλιστρήσει η στύση του στην καυτή περιοχή μου...Του έκανα την στύση του μούσκεμα απ' τα υγρά μου μου. Τότε έσκυψε στο αυτί μου και μου ψιθύρισε:Αλξ-"Πρεπει να με φοβάσαι"
Με πέρνει τόσο δυνατά που έτσι όπως φώναζα θα νόμιζε κανείς ότι με σκοτώνει...Μου έδινε χαστούκια για να σταματήσω όπως έλεγε και πολλές φορές μου έριχνε σφαλιάρες...ηρθε στο στηθος μου...εβαλε την στύση του ανάμεσα τους...υγρά έβγαιναν από το κεφαλάκι του και δρόσιζαν το στηθος μου και ευτυχώς κάποιες σταγόνες έφταναν τα χείλη μου και τα δρόσιζαν και αυτά...
Πιάνει με το ενα χερι τον λαιμό μου απότομα και με το άλλο χερι του βαζει την στύση του μεσα μου...Με έπερνε έτσι για αρκετή ώρα ενώ ταυτόχρονα μου έσφιγγε το στηθος μου και με κρατούσε από το λαιμό...Ήταν το κάτι άλλο!..Μετά με γύρισε στα τέσσερα κι άρχισε σιγά-σιγά να μου βαζει την στύση του, ενώ έσκυψε και με φιλούσε στην πλάτη...η στύση του χωνόταν όλο και πιο βαθιά και ορμητικά μέσα στην υγρή περιοχή μου...Όσο πιο δυνατά με σφυροκόπαγε τόσο πιο πολύ πονούσα αλλά το ευχαριστιόμουν κιόλας...δεν μπορούσα να κρατηθώ άλλο και ελευθέρωσα τον οργασμο μου...Ο Αλεξαντερ το κατάλαβε και αυτο τον εκανε να τελειώσει μαζι μου...Α-"Ηταν τελεια"
Αλξ-"Αν αφεθείς ελεύθερη θα σου αρέσει ακομα περισσότερο"
Μπηκαμε παλι στο αυτοκινητο...
Α-"Τα ρουχα μου ειναι σκισμένα"
Αλξ-"Περίμενε"
Πήγε στο πορτπαγκαζ του αυτοκινήτου και μου έφερε ενα λευκο πουκαμισο...χαμογέλασα και το φορεσα αμέσως...
Α-"Που θα παμε τωρα;"
Να έχετε ενα όμορφο σαββατοβραδο :)
YOU ARE READING
" Αν τολμάς "
RandomΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!