" Κεφαλαιο 37 "

1.2K 124 8
                                    

Αλξ-"Δεν μπορω να σε βλέπω με
άλλον,μου γύρισε το μυαλό ηθελα να τον σπασω στο ξύλο και μετα να σου εκανα έρωτα"

Α-"Ποιος νομίζεις οτι εισαι;"

Αλξ-"Αυτος που κανει το κορμί και την καρδιά σου να τρεμει"

...αυτα που λεει ειναι αληθεια...ειναι ο μόνος άντρας που με άγγιξε ολοκληρωτικά αλλα άγγιξε και την καρδιά μου...ομως παίζει μαζι μου και αυτο δεν θα του το επιτρέψω...

Α-"Οχι πια Αλεξαντερ"

Αλξ-"Μην λες ψέμματα Αρια"

Α-"Εχω σχεση με τον Τζακ"

Ειναι το μονο που μου ηρθε στο μυαλό για να τον κανω να στεναχωρήθει και να καταλάβει οτι δεν ειμαι παιχνίδι του...

Αλξ-"Αληθεια λες;"

Α-"Ναι Αλεξαντερ"

Έριξε μια δυνατή μπουνια στον τοίχο και αυτο με φοβησε πολυ...

Αλξ-"Θα τον καταστρέψω,θα του διαλυσω την εταιρια"

Α-"Μην τολμήσεις και τον πειραξεις"

Αλξ-"Αυτη ηταν η αγάπη σου για μένα ε;"

Α-"Εγω τουλάχιστον μεχρι το τέλος στην εδει......"

Δεν πρόλαβα να τελειώσω την φράση μου και κόλλησε τα χείλη του στα δικά μου...εκανα να την κίνηση να τον σπρώξω αλλα δεν τα κατάφερα...δάγκωσε το κατω χείλος μου και με ενα μικρό βόγκητο άνοιξα το στόμα μου...η γλώσσα του ενώθηκε με την δικη μου και έπαιζαν στον ρυθμό μας...μεχρι που ο Αλεξαντερ αποκρυνε τα χείλη του...

Αλξ-"Αχ Αρια"

Α-"Μεινε εδω σε εχω ανάγκη"

Αλξ-"Δεν μπορω"

Δεν αντέχω άλλο την απόρριψη του...με φιλάει και δεν μπορει απλα να μείνει εδω...

Α-"Φύγε τοτε"

Αλξ-"Χώρισε τον"

Α-"Δεν θα το κανω"

Αλξ-"Αριανα χώρισε τον για το καλό του"

Α-"Εξαφανίσου απο εδω τωραααα"

Εφυγε απο το σπίτι μου και βάρεσε δυνατα την πόρτα...έπεσα στο πάτωμα με κλάματα...δεν αντέχω άλλο...με εχει διαλύσει ψυχολογικά ολο αυτο...μετα απο μια ωρα σηκώθηκα με το ζόρι απο το πάτωμα και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου...
Το επομενο πρωι ακολουθώ το προγράμμα μου και πηγαίνω στο γραφειο μου...περιμενω τον Τζακ να μου φέρει σχέδια για να ξεκινήσω...πινω λιγο χυμό και τον βλέπω να μπαίνει...

Τ-"Καλημερα Αριανα"

Α-"Καλημερα Τζακ"

Τ-"Εχω άσχημα νεα"

Α-"Τι εννοεις"

Τ-"Καποιος δινει μεγαλητερη προσφορά χρημάτων για να αποκτήσει την εταιρια"

Α-"Μπορει να δηλαδή να χάσεις την εταιρια;"

Τ-"Ναι Αριανα και δεν μπορω να καταλάβω γιατι"

Α-"Ολα θα πανε καλα μην ανησυχεις"

Τ-"Δεν εχω κάποιο σχέδιο σημερα οπότε μπορεις να φύγεις θελω πρώτα να λύση το πρόβλημα με την εταιρια"

Α-"Ενταξει Τζακ,γεια σου"

Φευγω απο την εταιρια και μπαίνω στο αυτοκινητο μου...ειμαι σίγουρη οτι πίσω απο ολα αυτα κρύβεται ο Αλεξαντερ...πρεπει να του πω την αληθεια δεν φταει πουθενά ο Τζακ...
Βγάζω το κινητό απο την τσάντα μου και καλώ τον αριθμο του...

Αλξ-"Καλημερα Αριανα"

Α-"Πρεπει να σε δω"

Αλξ-"Ειμαι στο διαμέρισμα μου σε περιμενω"

Του το εκλεισα και ξεκίνησα να κατευθύνομαι σπίτι του...άφησα το αμαξι μου στο πάρκιν και μπηκα στο ανσασερ...όταν άνοιξαν οι πόρτες οι δυο σωματοφύλακες μου χαμογέλασαν...

Α-"Γεια σας με περιμένει ο κύριος Αντερσον"

Ο ενας απο τους δυο μου εκανε νόημα να τον ακολουθήσω και με άφησε στο σαλονι...Ο Αλεξαντερ σηκώθηκε απο τον καναπε χαμογελώντας...

Αλξ-"Αριανα ποσο χαίρομαι που εισαι εδω;"

Α-"Μην χαίρεσαι καλύτερα"

Καινούργιο κεφαλαιο :)
Πως σας φάνηκε;;

" Αν τολμάς "Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang