Πέρασε η ωρα και βγήκαμε στην είσοδο που μας περίμενε ο οδηγός του Αλεξαντερ...-"Καλημερα σας"
Α-"Καλημερα"
Ρ-"Καλημερα"Ο οδηγός ανοιξε την πίσω πόρτα και μπηκαμε μεσα...εκείνος μπηκε πάλι στην θέση του οδηγού και έβαλε μπροστά...έτρεμαν τα πόδια μου στην ιδέα οτι θα τον δώ ξανά...Ο οδηγός σταμάτησε το αμαξι και κατεβήκαμε.. μας ενημέρωσε οτι θα ανέβουμε στον 9ο όροφο...τον ευχαριστήσαμε και μπηκαμε στο ανσασερ...ανοιξε η πόρτα και βλέπουμε δυο νεαρούς άντρες ντυμένους με μαύρα σακακια και ασύρματο στα χέρια τους...
Α-"Γεια σας έχουμε ραντεβού με τον κύριο Άντερσον"
-"Παρακαλώ ακολουθήστε με"
Περπατάμε πίσω τους...μεσα σε ενα στενό διάδρομο μέχρι που βγήκαμε σε ενα τεράστιο σαλονι...με μεγάλες τζαμαριες που φαινεται ολη η πόλη...ειναι πολύ όμορφο...η Ρεμπέκα πλησιασε και ψυθίρισε στο αυτι μου...
Ρ-"Το σαλονι του Αλεξαντερ ειναι σχεδόν ολο το σπίτι μας"
Χαμογέλασαμε διακριτικά...όταν απο τις εσωτερικες σκάλες του διαμερίσματος κατέβαινε ο Αλεξαντερ...φοράει ενα κοστούμι μπλε και μαυρο πουκαμισο...τα καστανοξανθα μαλλιά του κινούνται οσο κατεβαίνει και με ενα νόημα που εκανε στα ματια του οι δυο άντρες εξαφανίστηκαν...εκείνος με πλησιασε και μου έδωσε το χερι του..
Αλξ-Καλημερα δεσποινης Ανιστον,χαίρομαι που σε ξαναβλέπω
Α-"Καλημερα κύριε Άντερσον ,να σας συστήσω την φίλη μου που θα σας παρει την συνέντευξη Ρεμπέκα Σουαν"
Εκείνος άπλωσε το χερι του και της ειπε
Α-"Χαίρομαι που σας γνωρίζω δεσποινης Σουαν"
Ρ-"Η χαρα ειναι ολη δική μου κύριε Αντερσον,και σας ευχαριστω για την συνεντευξη εκ των προτέρων"
Αλξ-"Ακολουθήστε με"
Καναμε αυτο που μας ειπε και ανέβηκαμε τις σκάλες...εκει εχει ενα μεγάλο διάδρομο με πολλές πόρτες...ανοιξε μια απο αυτές και μπηκαμε στο γραφειο του...καθησαμε στις πολυθρόνες και αυτός στην δική του...
Αλξ-"Μπορείτε να αρχίσετε δεσποινης Σουαν"
Η Ρεμπέκα του εκανε πολλές ερωτήσεις...εγω ειχα στήσει αυτι και εμαθα οτι... ειναι 27 χρόνων,οι γονείς του μένουν στο εξωτερικό,εχει μεγαλη επαγγελματική επιτυχία καθώς συνεργάζεται με όλες τις επιχειρήσεις της Ελλάδας,εχει δυο αδέρφια και μενει μόνιμα στην Ελλάδα...όση ωρα η Ρεμπέκα του εκανε τις ερωτήσεις εκείνος δεν σταμάτησε να με κοιτάει και εγω ένιωθα πολύ άβολα...στην τελευταία ερώτηση μπηκε μεσα κάποιος και μας διέκοψε...γυρίσαμε όλοι και τον κοίταξαμε...
Ν-"Αδερφέ δεν ήξερα οτι εχεις δουλειά συγνωμη"
Αλξ-"Σε δεκα λεπτά θα εχω τελειώσει Νοα"
Ρ-"Οχι δεν υπαρχει πρόβλημα εχω τελειώσει κύριε Αντερσον,θα φύγουμε τωρα"
Ο Νοα κοιτάει πολύ περίεργα την Ρεμπέκα και νομίζω οτι το ίδιο και εκείνη
Ν-"Μπορω να σας παω εγω όπου θέλετε"
Ρ-"Ναι κανένα πρόβλημα"
Ο Αλεξαντερ με πλησιασε και με έπιασε απο τον αγκώνα
Αλξ-"Εσυ μεινε"
ESTÁS LEYENDO
" Αν τολμάς "
De TodoΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!