Αφήστε το τραγούδι να συνοδέψει το διάβασμα σας...
Καλη ανάγνωση......Αλξ-"Αριανα ανοιξε μουυυυυυυυ"
Α-"Ασε με ήσυχη,φυγε"
Εχουν περασει δεκα λεπτά...δεν ακούω τίποτα...μαζεύω τα κομμάτια μου και κανω ενα χαλαρωτικό μπάνιο...βγηκα φορεσα ενα άνετο φορεματακι και ξάπλωσα στο κρεβάτι...ακουσα ξανα την πόρτα να χτυπά πιο ήρεμα...
Ε-"Αριανα η Ελβιρα ειμαι,ο Αλεξαντερ εφυγε"
Σηκώθηκα αμέσως απο το κρεβάτι και άνοιξα την πόρτα...
Α-"Σίγουρα εφυγε;"
Ε-"Ναι ηταν πολυ νευριασμένος,πήρε το αμαξι και εξαφανίστηκε"
Α-"Ευχαριστω που με ενημερώσατε"
Ε-"Εισαι καλα κορίτσι μου,σε χτυπησε;"
Τα σημάδια απο τα χτυπήματα του Αλεξεντερ ειναι φανερά στο κορμί μου...δεν μπορω να κρυφτω...
Α-"Οχι ακριβώς"
Ε-"Ξερω οτι ειναι πολυ οξύθυμος αλλα αν σε χτυπησε να φύγεις"
Α-"Δεν με χτυπησε αληθεια κυρία Ελβιρα"
Ε-"Καλα κορίτσι μου σε αφήνω να ξεκουραστείς"
Βγήκε απο το δωματιο και εκλεισε την πόρτα...δεν ξέρω τι να κανω...απο την μια θελω να φύγω απο εδω μεσα...απο την αλλη φοβάμαι να ζήσω μακρυα του...ειναι καλός και ειμαι ευτυχισμενη...αλλα αυτη η σκοτεινή του πλευρά του παίχτη με τρομάζει...μεσα σε αυτο το δωματιο ένιωθα μονο φόβο καθόλου αγάπη η έρωτα...εκλεισα τα ματια μου να ξεκουραστω...
Πρεπει να κοιμάμαι περίπου δυο ωρες όταν ακουσα την φωνή του...Αλξ-"Σε παρακαλώ άκουσε με"
Κατάλαβα απο την φωνή του οτι εχει πιει παρα πολυ και ειναι σε άσχημη κατάσταση...άνοιξα την πόρτα και κάθισα όρθια λιγο πιο πίσω ...
Α-"Πες μου"
Έπεσε στα πόδια μου και έσκυψε το κεφάλι του κάτω...
Αλξ-"Συγχώρεσε με ειμαι ενα τίποτα,αν θες να φύγεις το καταλαβαίνω αλλα σε παρακαλώ συγχώρεσε με"
Α-"Γιατι δεν σταμάτησες Αλεξαντερ όταν σε παρακάλεσα εγω"
Αλξ-"Οταν μπαίνω εκει μεσα δεν μπορει να με σταματήσει τίποτα εκτός απο την λέξη κόκκινο"
Α-"Βλέπεις τα σημάδια που εχω στο κορμί μου,μου έκανες κακό Αλεξαντερ"
Αλξ-"Ειμαι απαίσιος δεν σου αξίζω Αριανα φύγε"
Α-"Θελω να σε βοηθήσω Αλεξαντερ δεν θελω να φυγω"
Αλξ-"Μεινε μακριά μου Αρια φύγε τωρα,θα στείλω ολα τα πραγματα σου αύριο,φύγε για το καλό σου"
Α-"Δεν σ αφήνω δεν φευγω"
Αλξ-"Φυγεεεεεεεε"
Φώναξε τόσο δυνατα που έκοψε την αναπνοή μου...βγηκα γρήγορα απο το δωματιο και κατεβηκα στο σαλονι...άρπαξα γρήγορα την τσάντα μου και ετρεξα στο ανσασερ...μολις με άφησε στο γκαράζ μπηκα στο αυτοκινητο μου και πάτησα το γκάζι...σε ολη την διαδρομή προς το παλιό μου σπίτι...δεν εχω σταματήσει να κλαίω...γιατι να μην μπορω να ειμαι ευτυχισμενη με τον άντρα που αγαπάω "Γιατι;" Φώναξα και χτύπησα με δύναμη το τιμόνι...
Έσβησα την μηχανή του αυτοκινήτου και κατεβηκα...άνοιξα την πόρτα και μπηκα μεσα στο σπίτι...πεταξα κάτω την τσάντα μου και εβαλα λιγο ποτό για να ηρεμήσω...γιατι με έδιωξε;...εγω οτι κιαν μου εκανε θα εμένα διπλα του για να τον βοηθήσω κι αυτός απλα τα παράτησε...με όλες αυτές τις σκέψεις με πήρε πολυ αργά ο ύπνος......Ακούω το ξυπνητήρι του κινητού μου να χτυπά...σηκώνομαι γρήγορα και αντιλαμβάνομαι οτι δεν εχω ρουχα να φορεσω για να παω στην δουλειά...παράλληλα ακούω το κουδούνι να χτυπά...ανοίγω την πόρτα και βλέπω έναν νεαρό κουριερ...
-"Καλημερα είστε η Αριανα Ανιστον;"
Α-"Καλημερα,ναι εγω ειμαι"
-"Αυτο το δέμα ειναι για σας,παρακαλώ υπογράψτε εδω για να το παραλάβετε"
Υπόγραψα το χαρτί και πήρα το δέμα στα χέρια μου...ο κούριερ εφυγε και μπηκα μεσα...έκατσα στον καναπε και άνοιξα το δέμα...μεσα εχει ενα μαυρο παντελονι,ενα γκρι πουκαμισο και ενα ζευγαρι γόβες...
Στην γωνία παρατηρώ μια κάρτα...που γραφει...Αυτο ηταν το σημερινό Καιφαλαιο....
Πως σας φάνηκε;...
Τον τραγούδι ειναι το "I know you" απο την "Skylar Grey"....
Περίμενα τα σχολια και την ψήφο σας <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Αν τολμάς "
RastgeleΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!