" Κεφαλαιο 29 "

1.4K 126 11
                                    

Αλξ-"Αριανα;;;"

Α-"Τι δουλειά εχει αυτη εδω;"

Β-"Γλυκιά μου είμαστε συνεργάτες"

Α-"Δεν ρώτησα εσένα"

Αλξ-"Αριανα η Βερονικα ειναι εδω για δουλειά"

Α-"Ναι μήπως σου μαθαίνει καινούργιους κανονες στο παιχνιδι"

Β-"Δεν σου επιτρέπω"

Α-"Μην το παίζεις κυρία,όταν εχει αποπλανησει και καταστρέψει ενα δεκαεπτάχρονο παιδι"

Β-"Αλεξαντερ εγω φευγω δεν θα ακούσω άλλο τις προσβολές της,γεια σου"

Εφυγε απο το γραφειο και χτυπησε με δύναμη την πόρτα...ο Αλεξαντερ με πλησιασε και πήγε να πιάσει τα χέρια μου...

Α-"Μην με ακουμπας"

Αλξ-"Τι επαθες;"

Α-"Με ρωτάς τι έπαθα;"

Αλξ-"Πρεπει να καταλάβεις οτι η σχεση μου μαζι της ειναι μονο επαγγελματική"

A-"Δεν μπορω να καταλάβω"

Αλξ-"Δεν θελω να εχεις αμφιβολίες για μένα ειμαι ολοκληρωτικά δικός σου"

Α-"Μ'αγαπας;"

Για ακομα μια φορά δεν απάντησε τίποτα...γύρισε την πλατη του και κάθισε στην καρέκλα του γραφείου του...

Αλξ-"Πως εξελίχτηκε η συνεντευξη"

Α-"Με δέχτηκαν απο αύριο ξεκινάω την δουλειά"

Αλξ-"Ωραια"

Α-"Πρεπει να φύγω μην σε ενοχλώ στην δουλειά απλα περασα να σου πω οτι με δέχτηκαν"

Αλξ-"Μπορεις να έρχεσαι εδω οπότε το θελήσεις"

Α-"Τα λέμε αργότερα γεια"

Βγηκα γρήγορα απο το γραφειο πριν προλάβει ο Αλεξαντερ να με χαιρετήσει..ειμαι τόσο μπερδεμένη...και ψυχολογικά δεν ειμαι καθόλου καλα...θελω να μοιραστώ οτι εχει συμβεί με την Ρεμπέκα μου λείπει πολυ...βγηκα απο την εταιρια και μπηκα στο αυτοκινητο...εβγαλα το κινητό μου απο την τσάντα και κάλεσα την Ρεμπέκα...

Ρ-"Αριανααααα μου ελειψες"

Α-"Εμένα να δεις,τι κανεις;"

Ρ-"Περναω καταπληκτικά,το πανεπιστήμιο ειναι τέλειο,ο Νοα ειναι τέλειος,εσυ τι κανεις;"

Α-"Απο αύριο ξεκινάω την άσκηση της πρακτικής μου,και μένω στο σπίτι του Αλεξαντερ,είμαστε μαζι"

Ρ-"Χαίρομαι τόσο πολυ για σενα φιλενάδα,αλλα γιατι σε ακούω μελαγχολική"

Τα λόγια της Ρεμπέκας με κάνουν να δακρισω...θελω να μιλήσω σε καποιον δεν μπορω να τα περνάω ολα αυτα μονη μου...

Α-"Οχι μια χαρα ειμαι ίσως λιγο μπερδεμένη"

Ρ-"Εισαι σίγουρη οτι ειναι αυτο που θελεις;"

Α-"Ναι ειναι ολα όσα θελω αλλα δεν μπορω να καταλάβω κάποια πραγματα"

Ρ-"Σε κανει ευτυχισμενη;"

Α-"Τις περισσότερες φορές,ναι"

Ρ-"Τοτε γιατι ;"

Α-"Του λέω συνέχεια οτι τον αγαπάω αλλα αποφεύγει να μου απαντήσει"

Ρ-"Την επόμενη φορά καλύτερα να το συζητήσεις μαζι του για να σου λυθούν οι αποριες"

Α-"Αυτο θα κανω,σε ευχαριστω"

Ρ-"Ενταξει φιλενάδα,πάρε με ξανα οπότε θες φιλια"

Α-"Φιλια"

Εβαλα το κινητό παλι στην τσάντα μου και εβαλα μπροστα το αυτοκινητο...
Όταν εφτασα άφησα το αυτοκινητο μου στο γκαράζ και μπηκα στο ανσασερ...
Με άφησε στον ένατο όροφο και μολις βγηκα είδα τους σωματοφύλακες να με κοιτάνε χαμογελώντας...

-"Γεια σας δεσποινης Ανιστον"
Α-"Γεια σας"

Δεν αντέχω τον πληθυντικό...δεν μπορούν να με λένε απλα Αριανα...προχώρησα στο σαλονι και άφησα την τσάντα μου...σκέφτομαι να μαγειρεψω κατι για τον Αλεξαντερ...πηγαίνω στην κουζίνα και συναντάω την κυρία Ελβιρα...

Α-"Γεια σας"

Ε-"Γεια σου Αριανα,πείνας θελεις να σου φτιαξω κατι πρόχειρο δεν εχω ετοιμάσει ακομα το μεσημεριανό"

Α-"Αυτο ηθελα να σας πω,θελω να μαγειρεψω εγω σημερα αν δεν έχετε προβλημα"

Ε-"Το μονο πρόβλημα ειναι μην θυμώσει ο Αλεξαντερ"

Α-"Δεν θα θυμώσει σας το υπόσχομαι,σας δίνω άδεια σημερα να ξεκουραστείτε"

Ε-"Μην το βάλεις κάτω,αυτη ειναι μια ελεινη γυναίκα,μακαρι να μπορούσα να ειχα μιλήσει τοτε στην μαμα του Αλεξαντερ αλλα φοβόμουν με ειχε απειλήσει η Βερονικα"

Α-"Ξέρετε για την Βερονικα;γιατι σας απείλησε;"

Ε-"Ναι ξέρω τα ειχα καταλάβει ολα,αυτη φταει για την συμπεριφορά του Αλεξαντερ,με απείλησε γιατι προσπαθούσα να μιλήσω ατην μαμα του"

Α-"Μάλιστα,δεν ξέρω τι να πω"

Ε-"Μην τον αφήσεις,σ αφήνω να μαγειρέψεις φευγω"

Αυτη η γυναίκα ειναι πραγματικά ενα φίδι...κάποιος πρεπει να την βάλει στην θεση της...και θα το κανω εγω αμέσως τωρα...πηγαίνω στο γραφειο του Αλεξαντερ και ψάχνω στην ατζέντα του το τηλεφωνο της...το βρηκα και το πλήκτρολόγω στο τηλεφωνο μου...καλεί...

Β-"Βερονια Καβανς,παρακαλώ"

Αυτο ηταν το σημερινό κεφαλαιο!!
Στην φωτογραφία ειναι η Ρεμπέκα...
Περιμενω την γνώμη σας!!

" Αν τολμάς "Onde histórias criam vida. Descubra agora