" Κεφαλαιο 26 "

1.5K 130 9
                                    

Αλξ-"Αρκετα"

Β-"Αλξ μου αυτη η γυναίκα με χτυπησε δεν φταίω εγω ειναι ενα σκουπίδι"

Αλξ-"Βερονικα σήκω και φύγε τωρα απο το σπίτι μου και μην ξανα πιάσεις στο στόμα σου την Αριανα γιατι θα το μετανιώσεις"

Δεν ειπε ούτε λέξη και μπηκε στο αυτοκινητο της...απομακρύνθηκε γρήγορα και σίγουρα νιώθω λιγο καλύτερα που ο Αλεξαντερ με υπερασπίστηκε μπροστα της...

Αλξ-"Μην πας βόλτα,ας επιστρεψουμε στο διαμέρισμα να φάμε η ωρα εχει περασει"

Α-"Ενταξει θα ερθω"

Μπηκαμε παλι στον ανσασερ που με ιλιγγιώδη ταχύτητα μας σταμάτησε στον ένατο όροφο...κατευθυνθήκαμε προς την κουζίνα για να φάμε...

Αλξ-"Παω να φωνάξω την Ελβιρα να στρώσει το τραπέζι"

Α-"Η γυναίκα λογικά θα ξεκουράζεται,χέρια έχουμε μπορούμε να το κάνουμε εμείς"

Αλξ-"Οτι πεις"

Ο Αλεξαντερ έβαλε πανω στο τραπέζι πιάτα,ποτήρια,πιρούνια,μαχαίρια και την σαλάτα...εγω ζέστανα λιγο το φαγητο και το άφησα πανω στο τραπέζι...η όρεξη μου εχει κοπεί τελείως ομως...σε αντίθεση με τον Αλεξαντερ που τρώει το φαγητο του ατάραχος...

Αλξ-"Φάε Αρια"

Α-"Δεν εχω ορεξη"

Αλξ-"Δεν εχεις φάει ολη μερα τίποτα,φάε το φαγητο σου"

Δεν μπορω να τον ακούω να φωνάζει...και ετσι τρώω λίγες μπουκιες απο το φαγητο της κυρίας Ελβιρας το οποίο παρεπιπτοντως ειναι πεντανόστιμο...αν ειχα καλή διάθεση μπορει να έτρωγα και δυο πιάτα...

Αλξ-"Τι θες να κάνουμε μετα το φαγητο;"

Α-"Εγω θελω να κοιμηθώ,το πρωι θα ξυπνήσω νωρίς,θα παω στην συνεντευξη"

Αλξ-"Δεν άλλαξες γνώμη θα πας τελικά"

Α-"Σε πειράζει;"

Αλξ-"Ναι Αριανα στο ειπα και το πρωι"

Α-"Εσένα σε πειράζει που απλα θελω να δουλέψω οπως κάθε άνθρωπος,και εμένα λοιπόν με πειράζει να έρχεται μεσα στο σπίτι μια πρώην σου και να με αποκαλεί σκουπίδι επειδή ειμαι φυσιολογικός άνθρωπος,Καληνυχτα"

Πέταξα το πιρούνι μου με δύναμη πανω στο τραπέζι και ανεβηκα στο δωμάτιο τρέχοντας...χάρηκα που βρηκα το θάρρος να του πω αυτο που ένιωθα...ακούω τα βήματα του στις σκάλες λογικά έρχεται εδω...δεν χτυπάει και ανοίγει την πόρτα..κάθομαι στο κρεβάτι και εκείνος απεναντι μου στον λευκο δερμάτινο καναπε...

Αλξ-"Αρια θελω να σου μιλήσουμε"

Α-"Τι θελεις να πούμε Αλεξαντερ;"

Αλξ-"Εχεις μετανιώσει που εισαι μαζι μου;"

Α-"Οχι δεν εχω μετανιώσει,αλλα δεν ξέρω πως να αντιμετωπίσω αυτα που μαθαίνω"

Αλξ-"Η ζωή μου δεν ηταν εύκολη Αρια,το παιχνίδι με εκανε να νιώσω διαφορετικά πιο ηρεμα ίσως"

Α-"Και τωρα που εισαι μαζι μου;νιώθεις θυμόμενος;"

Αλξ-"Οχι γιατι μαζι σου νιώθω ευτυχισμένος κατι που δεν εχω ξανα νιώσει"

Α-"Μ'αγαπας;"

Για δεύτερη φορά δεν απαντάει στην ερώτηση μου...σηκώνεται απο τον καναπε και κάθεται διπλα μου στο κρεβάτι...βάζει τα χέρια του στο πρόσωπο μου και χαϊδεύει τα μάγουλα μου...

Αλξ-"Εισαι πολυ όμορφη Αρια"

Σκύβει και βάζει τα χείλη του στα δικά μου...δαγκώνει τα χειλια μου και βγάζω ενα βόγκητο...βγάζει το φανελάκι μου και το πετάει κάτω...έπειτα το τζιν σορτσάκι μου και με ξαπλώνει στο κρεβάτι...με κοιταει επίμονα στα ματια...το βλέμμα του ειναι σκοτεινό και άγριο...βγάζει αργά τα ρουχα του αφήνοντας με να θαυμάζω το υπέροχο γυμνασμένο κορμί του...πέρνει θεση ανάμεσα στα πόδια μου και κολλάει το κορμί του πανω στο δικο μου...η αίσθηση των χειλιών του πανω στο κορμί μου ειναι απίστευτη...πιάνει το στηθος μου και το χαϊδεύει απαλά έπειτα με την βοήθεια της γλώσσας του σκληρενει ακομα περισσότερο τις ρογες μου...με αργή κίνηση κατεβαίνει στην περιοχή μου...πιέζει απαλά τρίβοντας την...ραγίζω στο άγγιγμα του και οι χτύποι της καρδιάς μου αυξάνονται...αφήνει υγρά φιλια παντού και αυτο με φέρνει κοντά στην κορύφωση...ομως ο Αλεξαντερ το καταλαβαίνει και σηκώνεται ψηλά...σηκώνει τα πόδια μου ψηλά οπως το λεγόμενο κεράκι...σταυρώνει τους αστράγαλους μου και μπαίνει μεσα μου...η αίσθηση ειναι μοναδική...κρατιέμαι δυνατα απο την πλατη του κρεβατιου και Βογκαω δυνατα...η ένταση του ειναι πολυ μεγαλη...και ξαφνικά....

Και ξαφνικά???
Πως σαν φάνηκε;;
Θελω την γνώμη σας..!
Και μην ξεχνάτε την καινούργια ιστορία μου "Σε ολα μαζι"
Ερωτική ιστορία.......

" Αν τολμάς "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin