Επεξεργάζομαι ολα αυτα που ειπε ο Αλεξαντερ και πραγματικά εχω μείνει με το στόμα ανοιχτό...
Αλξ-"Αρια πες κατι σε παρακαλώ"
Α-"Δεν ξέρω τι να πω"
Αλξ-"Καταλαβαίνεις γιατι δεν μπορω να σε εχω"
Α-"Εγω δεν σε φοβάμαι Αλεξαντερ"
Αλξ-"Δεν θελω να σου κανω κακό"
Α-"Μ'αγαπας;"
Αλξ-"Μην το ρωτάς αυτο σε παρακαλώ"
Α-"Απάντησε μου ειναι σημαντικό για μένα αυτο"
Αλξ-"Ναι Αρια σ'αγαπαω οσο τίποτα άλλο στον κοσμο"
Α-"Τοτε εγω θα μείνω διπλα σου χωρις φόβο και θα σε βοηθήσω να το ξεπερασεις"
Αλξ-"Δεν ξέρω αν μπορω"
Α-"Θα προσπαθήσουμε μαζι"
Έπιασα το χερι του,εβαλα το άλλο χερι μου στο προσωπο του και τον χάιδεψα γλυκά...
Α-"Θα κανω οτι χρειαστεί αρκεί να μου χαμογελάς"
Αλξ-"Αξιζεις τα πάντα Αρια"
Έπεσα στην αγκαλια του και δεν θελω να βγω ποτέ απο εκει...
Ήπιαμε την σαμπάνια μας και αποφασίσαμε να φύγουμε...κατεβήκαμε στην είσοδο και μπηκαμε στο αυτοκινητο...Αλξ-"Θες να έρθεις σπίτι μου;"
Α-"Λέω σημερα να μείνουμε στο δικο μου,μακριά απο ολους"
Αλξ-"Ενταξει"
Ο Αλεξαντερ οδηγούσε προσεκτικά και σύντομα φτάσαμε στο σπίτι μου..
Όταν μπηκαμε μεσα καθίσαμε στο σαλονι και κοιταζομαστε έντονα...Α-"Γιατι με κοιτάς ετσι;"
Αλξ-"Θελω να ξεφορτωθεις το πανάκριβο φορεμα σου"
Σηκωθηκα όρθια και ξεκουμπωσα το φορεμα μου...αυτο γλιστρήσε πανω μου και έπεσε κατω...Ο Αλεξαντερ
με πλησίασε και με φίλησε τρυφερά...ενώ παράλληλα άρχισε να με χαϊδεύει σε όλο μου το κορμί...
Ένιωσα την καρδιά μου να χορεύει σαν τρελή...κατεβηκε χαμηλά...η καυτή του γλώσσα έβαλε στόχο την περιοχή μου χαρίζοντας μου μοναδικές στιγμές...βογκουσα δυνατα και αυτο εκανε τον Αλεξαντερ να ερεθιζετε...
Όταν μετά από λίγο έκανε μια μικρή παύση βρήκα την ευκαιρία να πάρω εγώ την πρωτοβουλία των κινήσεων κατεβάζοντας το φερμουάρ του παντελονιού του και περνώντας στα χέρια μου τον ερεθισμένο ανδρισμό του... Εκείνος έδειχνε να το απολαμβάνει πιέζοντας δυνατά το κεφάλι μου πάνω στην στύση του...Α-"Σε θελω μεσα μου"
Με σήκωσε με τα δυνατά του μπράτσα και με έβαλε να καθίσω πάνω του...
Όλο μου το κορμί άρχισε να φλέγεται από απολαυση...και τρέμοντας παραδόθηκα στον οργασμό μου...
Οι ορέξεις του Αλεξαμτερ όμως δεν έμοιαζαν να έχουν τέλος...Αλξ-"Με εχεις τρελάνει"
Με γύρισε ανάσκελα και ανοίγοντας τα πόδια μου μπηκε ξανα μεσα μου...πιο βίαια κάνοντας με να ουρλιάξω από ηδονή....
Η απόλαυση συνεχίστηκε για αρκετή ώρα...μέχρι που λίγο πριν την κορύφωση ψυθίρισε στο αυτι μου...Αλξ-"Εισαι δικη μου"
Και φτάσαμε στην κορύφωση ταυτόχρονα...
Ξάπλωσαμε αγκαλια και προσπαθούσαν ενα βρούμε ξανα την ανάσα μας...Αλξ-"Ποσο μου ελειψες Αρια"
Α-"Εμενα να δεις"
Ειμαι ευτυχισμενη ξανα...εχω τον άντρα που αγαπάω διπλα μου και ξέρω οτι με αγαπάει και εκείνος...θα κανω τα πάντα για να τον βοηθήσω και να δώ ευτυχισμένο...
Αλξ-"Παμε να κάνουμε ενα μπανακι"
Α-"Ναι αγάπη μου"
Μπηκαμε στην μπανιερά και άνοιξα το νερο...
Ένιωσα τα χέρια του...ακολουθούσαν το νερό που έπεφτε και έφερε το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου...δεν κουνήθηκα....Αλξ-"Σ'αρεσει μωρο μου"
Μαζιιιιι :)
Πως σας φάνηκε...
Μην ξεχνάτε να ψηφίζεται :)
KAMU SEDANG MEMBACA
" Αν τολμάς "
AcakΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!