" Κεφαλαιο 50 "

1.5K 131 3
                                    

3 μερες αργότερα....

Είμαστε στην Καραιβικη...ο Αλεξαντερ εχει κλείσει δωματιο στο πιο ακριβο ξενοδοχείο...ειναι πραγματικά σαν όνειρο...βασικά ούτε στα πιο τρέλα όνειρα μου δεν πίστευα οτι θα ζήσω κατι τέτοιο...φτάσαμε νωρίς το πρωι μετα απο ενα κουραστικό ταξιδι και ήρθαμε κατευθείαν στο ξενοδοχείο...

Α-"Λοιπον τι εχει το προγράμμα σημερα;"

Αλξ-"Για αρχή θα παμε στην παραλία"

Ανοίγω την βαλίτσα και ψάχνω να βρω το μαγιο που αγόρασε για μένα ο Αλεξαντερ...πηγαίνω στο μπάνιο το μπάνιο και το φοράω...βλέπω τον εαυτο μου στον καθρέφτη και κατι δεν μου αρέσει...

Α-"Αλεξαντερ αυτο το μαγιο ειναι λιγο προκλητικό για μένα"

Αλξ-"Εισαι υπέροχη αγάπη μου"

Α-"Μην θυμώσεις ομως αν κάποιος με κοιτάξει η αν ξάπλωσω στην ξαπλώστρα"

Αλξ-"Μπορεις να κανεις οτι θελεις,αμα θες δεν εχω κανέναν πρόβλημα να μείνεις γυμνή"

Αυτο ειναι κατι που δεν περίμενα να ακούσω απο τον Αλεξαντερ...μήπως σταμάτησε να ενδιαφέρεται για μένα;...αλλιως δεν θα με άφηνε να βγω με αυτο το μαγιο στην παραλία...ξεπερνάω τις σκέψεις μου...περνώ μια τσάντα που εχει ολα τα απαραίτητα για την παραλία και τον ακολουθώ στο ανσασερ...κατεβαίνουμε στο ισόγειο βγαίνουμε απο την πίσω πόρτα...προχωράμε ευθεία σε ενα
γυάλινο διάδρομο και βγαίνοντας απο αυτον καταλήγουμε σε μια παραμυθένια παραλία...το περίεργο ειναι οτι δεν εχει καθόλου κοσμο...είμαστε μονο εμείς...

Α-"Μήπως ειναι ιδιωτική παραλία και δεν μπορούμε να κάτσουμε εδω;"

Αλξ-"Ειναι"

Α-"Παμε να φύγουμε τοτε"

Αλξ-"Την εχω κλείσει για μας Αρια"

Α-"Αχ δεν ξέρω τι άλλο θα κανεις πια"

Αλξ-"Νομίζεις οτι θα σε πήγαινα κάπου με κοσμο να σε βλέπουν οι άντρες με το μαγιο;"

Α-"Ελεοοος Αλεξαντερ"

Καθίσαμε σε μεγάλους καναπέδες με λευκά στρώματα...στο πανω μέρος έκλεινε με λευκά πανιά και μικρά φαναρακια...ο Αλεξαντερ πήρε το κινητό του στο χερι και παραγκειλε απο το ξενοδοχείο κοκτέιλ και φρούτα...και αμέσως ο σερβιτόρος τα άφησε και επέστρεψε στο ξενοδοχείο...

Αλξ-"Βγάλε τα ρουχα σου"

Α-"Εδω;;;"

Αλξ-"Αρια για να μπούμε στην θαλασσα εννοώ"

Αλλού πήγε το μυαλό μου...σηκωθηκα και μπηκαμε μαζι στην θαλασσα...οπως κολυμπάμε αγκαλια βλεπω ενα σκοινί που ειναι δεμένο σε μια πέτρα εξω στην άμμο και συνεχίζει μεσα στο νερο...

Α-"Αλεξαντερ κοιτα"

Ο Αλεξαντερ γυρνάει το βλέμμα του και κοιτάζει το σκοινί...το τραβαει και στην αλλη άκρη δεμένο ειναι ενα πανέμορφο λευκο κοχύλι....

Α-"Ειναι τοσο όμορφο"

Μου το δινει και το παιρνω στα χέρια μου...ανοίγω το μεγάλο κοχύλι και μεσα εχει ενα κουτακι...περίεργο μεσα στην θαλασσα;...ανοίγω το κουτακι και μεσα εχει ενα υπέρλαμπρο μονόπετρο δαχτυλίδι...ο Αλεξαντερ το βγαζει απο το κουτί και πιάνει το χερι μου...

Αλξ-"Αρια εισαι ο πιο σημαντικός άνθρωπος στην ζωή μου..Σ'αγαπαω τρελα και θελω να εισαι πάντα διπλα μου..θελεις να γίνεις η γυναικα μου;"

Α-"Ναι καρδιά μου θελω"

Ο Αλεξαντερ εβαλε το δαχτυλίδι στο δαχτυλο μου και αμέσως ένωσε τα χείλη μας....με πηρε αγκαλια και με έβγαλε απο τηη θάλασσα...με άφησε πανω στους καναπέδες και εβαλε σαμπάνια στα ποτήρια μας....

Α-"Πραγματικά ειναι η πιο έξυπνη προστάτη γάμου που ξέρω δεν το εχω ξανα ακούσει πουθενά μεσα στο κοχύλι στην θαλασσα;"

Αλξ-"Ηθελα οτι πιο παράξενο υπαρχει κατι που δεν φανταζόσουν"

Α-"Τα κατάφερες"

Ο Αλεξαντες σήκωσε το ποτήρι του για να πρόποση....

Αλξ-"Στον γαμο μας αγαπη μου"

Α-"Στην αγάπη μας μωρο μου"

Αχχχχ προταση γάμου <3
Τι ομορφα!!
Σας άρεσε;;;

&quot; Αν τολμάς &quot;Where stories live. Discover now