Αλξ-"Ξερω πολλα περισσότερα για σένα"Ειμαι έτοιμη να απαντήσω,αλλα χτυπάει το κινητό του...μιλάει κοφτά και γρήγορα και μολις το κλείνει με κοιτάει...
Αλξ-"Πρεπει να φύγω,θα κανονίσουμε για την συνέντευξη γεια σου Αριανα"
Α-"Γεια σας κύριε Άντερσον"
Πλήρωσε και εφυγε...εγω καθησα και τον χάζευα οσο έφευγε...ειναι τόσο όμορφος,τόσο ποθητος άντρας,όλες οι γυναίκες στην καφετέρια τον κοιτάνε απο την ωρα που μπηκαμε και αυτός δεν έριξε ούτε ενα βλέμμα σε μια...
Μετα απο πέντε λεπτά σηκώθηκα και μπηκα στο αυτοκινητο...Οταν εφτασα σπίτι βρηκα την Ρεμπέκα και τον Τζακςον στον καναπε να πίνουν καφέΤ-"Γεια σου μικρή"
Α-"Τι κάνετε;"
Τ-"Εδω συζητάμε για τον Ντεβιντ"
Ρ-"Αριανα ξέχασα να σε ρωτήσω χτες πήρες την συνεντευξη;"
Α-"Οχι αλλα κανόνισα να εχεις μια κανονική συνεντευξη στο σπίτι του του Αλεξαντερ"
Ρ-"Πως ειναι αυτο δυνατόν;ποτέ;"
Α-"Εχω τον τροπο μου,δεν ξέρω ποτέ ακριβώς"
Ρ-"Είσαι υπέροχη μου έφτιαξες την μέρα"
Έπεσε πανω μου και με πήρε αγκαλιά...ο Τζακσον γελούσε και κάθησε μαζι μας ολο το μεσημέρι φάγαμε μαζι και έπειτα εφυγε...Εκανα ενα ντουζ και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου...θελω να τον ξαναδώ αυτός ο άντρας εχει μεγαλη επιρροή πανω μου... με κανει να νιώθω άβολα μαζι του αλλα ταυτόχρονα ειναι ενα συναίσθημα που δεν εχω νιώσει ποτέ μου...Εκλεισα τα ματια μου να ξεκουραστω...πρεπει να εχει περασει μια ωρα βαθύ ύπνου...αλλα το κουδούνι κόβει την ηρεμία μου...ανοιξε η Ρεμπέκα οπότε μπορω να συνεχίσω τον ύπνο μου...αλλα τωρα χτυπάει η πόρτα του δωματίου μου...
Α-"Ναι;"
Ρ-"Κοιμάσαι να μπω;"
Α-"Μπες"
Ρ-"Έφεραν αυτο το δέμα για σένα"
Α-"Για μένα απο ποιον;"
Ρ-Δεν γράφει όνομα ανοιξε το
Αφαιρώ το πακέτο μεσα απο την σακούλα και ανοίγω...μεσα εχει έναν γραφιτη αρχιτεκτονικής,προσπαθώ δυο χρόνια να αγοράσω έναν αλλα ειναι πανάκριβοι...εχω μείνει άναυδη και το κρατάω στο χερι μου...
Ρ-"Εχει κάρτα δες ποιος ειναι"
Αφήνω προσεκτικά τον γραφιτη πανω στο κρεβάτι και πιάνω την κάρτα που έγραφε...
Προς:Αριανα Ανιστον
**Θα σου ειναι πολύ χρήσιμο για την σχολή σου!**
Απο:Αλεξαντερ ΆντερσονΡ-"Λοιπον θα μου πεις ποιος ειναι η θα κοιταζεις την κάρτα;"
Α-"Ο Αλεξαντερ"
Ρ-"Ποιοσσσσσς;;Τι δουλειά εχει αυτός να σου στείλει ενα τόσο ακριβό δώρο;"
Α-Πρεπει να σου πω!
Της εξήγησα τι έγινε στο ξενοδοχείο την μέρα της συνέντευξης και το πρωι στο μαγαζί και την καφετέρια...
Ρ-"Δεν το πιστεύω,αυτο ειναι τέλειο"
Α-"Με τρομάζει Ρεμπέκα,ξερει τα πάντα για μένα χωρίς να του εχω πει τίποτα,και δεν μπορω να δεχτώ ενα τόσο ακριβό δώρο απο εκείνον"
Ρ-"Εγω πάλι το θεωρώ πολύ ενδιαφέρον"
Α-"Δεν ξέρω εχω μπερδευτεί πολύ!"
Καλό Πάσχα σε ολους :)
Χρόνια πολλα!!!!!!!!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
" Αν τολμάς "
DiversosΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!