Ντυθηκαμε και τακτοποιούμε τα πραγματα στο γραφειο...
Αλξ-"Αρια δεν το πιστεύω οτι το έκανες αυτο"
Α-"Απο τοτε που σε γνώρισα δεν πιστεύω αυτα που κανω Αλεξαντερ,σε θελω συνέχεια"
Αλξ-"Αγάπη μου πρεπει να φύγεις τωρα γιατι θα μας καταλάβουν"
Α-"Ενταξει,παρε με αργότερα γεια"
Του εδωσα ενα τελευταίο φιλι και βγηκα απο το γραφειο...χωρις να κοιτάξω κανέναν μπηκα στο ανσασερ...με άφησε στο ισόγειο και βγηκα γρήγορα απο την εταιρια...μπηκα στο αυτοκινητο μου και επέστρεψα σπίτι...
Άλλαξα ρουχα και αρχισα να κανω δουλειες...μου πήραν περίπου δυο ωρες και την ωρα που περπατούσα για να μπω να κανω μπάνιο ακούω το κουδούνι του σπιτιού μου...μαλλον ηρθε ο Αλεξαντερ...ανοίγω την πόρτα...Α-"Τζακσοννννννν"
Τον περνώ μια μεγαλη αγκαλια...τι καλα που ηρθε!!...μου εχει λείψει πολυ...
Τ-"Αριανα μου ελειψες"
Α-"Περασε μεσα να τα πούμε,να σου φτιαξω καφέ;"
Τ-"Ναι θα έπινα έναν"
Πηγα στην κουζίνα και έφτιαξα τον καφέ του καλύτερου φίλου μου....επέστρεψα στο σαλονι και τον άφησα στο τραπεζάκι...
Α-"Στεναχωριθηκαμε εγω και η Ρεμπέκα που δεν ήρθες στον γαμο της"
Τ-"Και εγω στεναχωρήθηκα,αλλα με ενημέρωσε δυο βδομάδες πριν και ημουν στην Αμερική για δουλειά"
Α-"Καταλαβαίνω,για πες μου τα νέα σου"
Τ-"Με την δουλειά ολα πανε τέλεια δόξα τον θεό και στα ερωτικά καλα τα παω"
Α-"Πες τα ολαααααα"
Τ-"Γνώρισα μια κοπελα στην Θεσσαλονικη,είμαστε μαζι δυο μήνες και ολα πανε καλα μεχρι στιγμής"
Α-"Χαίρομαι τοσο πολυ για σενα"
Τ-"Σειρά σου τωρα"
Α-"Εγω κανω την πρακτική μου στο σχέδιο σε μια καταπληκτική εταιρια και γενικά ειμαι πολυ καλα"
Τ-"Αριανα φαινεται οτι εισαι ευτυχισμενη ποιος ειναι ο τυχερός;"
Την ωρα που πηγα ξεκίνησω να απαντάω χτυπάει ξανα το κουδούνι...ανοίγω την πόρτα και μπαίνει ο Αλεξαντερ...μολις βλεπει απο μακρυα τον Τζακσον τα χαρακτηριστικά του αγριεύουν...φαινεται θυμόμενος και αυτο δεν μου αρέσει...
Α-"Αλεξαντερ μπες μεσα"
Προχώρησε μεσα και πλησιασε τον Τζακσον...ο ποιος κοιταει τον Αλεξαντερ και τον επεξεργάζεται με απορία...
Αλξ-"Αλεξαντερ Αντερσον χαίρω πολυ"
Τ-"Τζακσον Πράουλ,χαίρομαι που σας γνωρίζω κύριε Άντερσον"
Α-"Τζακσον ο Αλεξαντερ ειναι ο τυχερός που λέγαμε"
Εγω και ο Τζακσον γελασαμε δυνατα σε αντίθεση με τον Αλεξαντερ που κάθεται στην γωνία του καναπε μες τα νεύρα...
Α-"Τζακσον θα μείνεις για φαγητο;"
Τ-"Οχι πρεπει να παω και απο το σπίτι να δώ την οικογένεια μου αλλα θα μείνω και αύριο εδω οπότε το κανονίσουμε"
Α-"Εννοείται"
Πηγα μεχρι την πόρτα τον Τζακσον και τον χαιρέτησα...γύρισα πίσω στον καναπε και πλησιάζω τον Αλεξαντερ για να τον πάρω αγκαλια...ομως εκείνος με σπρώχνει απο κοντά του...
Α-"Τι επαθες παλι;"
Αλξ-"Έρχομαι εδω και σε βλέπω με έναν άντρα χωρις να μου το εχεις πει"
Α-"Ο Τζακσον ειναι ο κολλητός μου και ηρθε απροειδοποίητα λιγο πριν έρθεις"
Με τραβάει πανω του και κάθομαι στα πόδια του...
Αλξ-"Αρια εισαι μονο δικη μου"
Α-"Ειμαι αγάπη μου"
Κόλλησε τα χείλη του πανω στα δικά μου και αφεθήκαμε στο παθιασμένο φιλι μας...ο Αλεξαντερ εκανε λιγο πίσω και χαμογελασε πονηρά...
Α-"Θες να μου πεις κατι;"
Αλξ-"Ναι Αρια σου εχω μια έκπληξη"
Α-"Τι;;;"
Τι άραγε;;;
Περιμενω τα σχολια σας ...
Καληνυχτα !!
ESTÁS LEYENDO
" Αν τολμάς "
De TodoΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!