Α-"Τιμώρησε με τωρα"
Αλξ-"Δεν ξερεις τι μου ζητάς"
Α-"Θελω να μάθω την ανάγκη σου,τιμώρησε με"
Σηκώθηκε και τον ακολούθησα...μπηκαμε πάλι στο δωμάτιο παιχνιδιού...και ο φόβος μου επέστρεψε ξανα...
Αλξ-"Βγάλε τα ρουχα σου"
Τον ακουσα και έμεινα γυμνή...με έπιασε απο το χερι και με τράβηξε λιγο πιο πέρα με λιγο δύναμη...
Αλξ-"Σήκωσε τα χέρια σου"
Σήκωσα ψηλά τα χέρια μου και τα έδεσε πανω σε ενα μηχάνημα...πάτησε ενα κουμπί και σηκώθηκα στον αέρα...με πονούσε πολυ γιατι δεν πατούσα τα πόδια μου στο πάτωμα...έβαλα όση δύναμη μπορούσα στα χέρια για να μην πονάω
Αλξ-"Θα μέτρησω μέχρι το 10,αν θες να σταματήσω πες την λέξη κοκκινο,μονο με αυτην θα σταματήσω"
Α-"Ενταξει Αλεξαντερ"
Πήρε στα χέρια του μια ζώνη...και ειπε τον αριθμο 1...τοτε στα οπισθια μου προσγειώθηκε η ζώνη με πόλυ δύναμη,...δάκρυσα αμέσως και πιέζω τον εαυτο μου να αντέξει...το εκανε πολλές φορές μέχρι που ακουσα τον αριθμο 10 και ειναι η τελευταία φορά που θα με χτυπούσε με την ζώνη...στα ματια μου κυλούν δάκρυα πόνου και απογοήτευσης...τα χέρια μου και τα οπισθια μου πονούν πολυ...έλυσε τα χέρια μου και πήγε να με παρει αγκαλιά ...
Α-"Μην τολμήσεις να με ξανα ακουμπησεις"
Πήρα γρήγορα τα ρουχα μου και ντυνομουν...εκείνος εφυγε απο το δωμάτιο χωρις να πει ούτε μια λέξη...κατεβηκα στο σαλονι και πήρα την τσάντα μου και τον πλησιασα...καθόταν στον καναπε με ενα ποτό στο χερι...
Α-"Το ευχαριστήθηκες;"
Αλξ-"Εσυ ζητήσες την τιμωρία σου Αρια,εκανα οτι μου είπες "
Α-"Γιατι θες να κανω ολα αυτα τα παιχνίδια;"
Αλξ-"Γιατι ετσι ειμαι"
Α-Γιατι θες να με αλλάξεις δεν σου αρέσω οπως ειμαι;
Αλξ-"Δεν μπορεις να καταλάβεις Αριανα,ειναι δύσκολο"
Α-"Μίλησε μου πες μου γιατι;πρεπει να ξέρω,συμμετέχω και εγω σε αυτο το παιχνίδι"
Αλξ-"Ετσι ειναι ο κανόνας"
Α-"Εγω ειμαι εδω για σενα και κανω πραγματα που δεν ηξερα καν οτι υπάρχουν και εσυ μου λες ετσι ειναι ο κανόνας"
Αλξ-"Σταματα Αριανα αυτα τα έχουμε συζητήσει ξανα"
Α-"Γιατι το κανεις αυτο;"
Αλξ-"Ειναι ανάγκη για μένα"
Α-"Ειναι ανάγκη να με βλέπεις να πονάω και να υποφέρω"
Αλξ-"Δεν θα σε τιμωρούσα αν τηρούσες τους κανόνες"
Α-"Ομως το ήθελες Αλεξαντερ το είδα στα ματια σου,ηταν σκοτεινά και απολάμβαναν αυτο που έκανες"
Αλξ-"Ναιιιιιι το ηθελα γιατι ο πόνος σου ειναι ανάγκη για μένα,προσπαθείς να με αλλάξεις Αριανα και ίσως λιγο να το εχεις κανει αλλα αυτός ειμαι"
Α-"Δεν μπορω να σου δώσω αυτο που θελεις,Αντιο"
Αλξ-"Μου δίνεις αυτο που θελω Αρια"
Α-"Δεν μπορω"
Τον άφησα και εφυγα απο το σαλονι...
Με ακολούθησε μέχρι το ανσασερ,αλλα τον σταμάτησα...Α-"Οχι μη"
Με κοιτούσε με θλιμμένα ματια και μια μεγαλη απορία...
Η πόρτα του ανσασερ σιγα σιγα έκλεινε και τα ματια μου βουρκωσαν....Αλξ-" Αρια"
Α-"Αλεξαντερ"
KAMU SEDANG MEMBACA
" Αν τολμάς "
AcakΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!