" Κεφαλαιο 19 "

1.8K 139 2
                                    


Ξεκίνησα να ψάχνω το φορεμα για το βραδυ...η επειδηξη θα εχει πολυ πλούσιο κοσμο οπότε πρεπει να αγοράσω κάτι πολυ καλό...περπατούσα κοιτώντας τις βιτρίνες...στάθηκα εξω απο ενα μαγαζι με καλα φορεματα...σίγουρα εδω θα βρω κατι...μπηκα μεσα και εξήγησα στην κοπελα τι θελω...μου έδωσε ενα φορεμα ασήμι με διαμάντια...μακρύ μεχρι τον αστράγαλο με ενα μεγάλο σκίσιμο που αφήνει το πόδι μου ακάλυπτο,και ανοιχτό στο στηθος,με διάφορες γραμμές υφασμάτινες αφήνει ακάλυπτη την πλάτη και τα πλευρά μου...Το δοκίμασα και ειναι πολυ όμορφο πανω μου,η κοπελα που εργάζεται εδω με βοήθησε και ταιριαξαμε γόβες στο ίδιο χρωμα...Ειναι πολυ ακριβά για μένα αλλα αξίζουν τα λεφτά τους...βγηκα απο το μαγαζι και κατευθύνομαι προς κέντρο αισθητικής...Ζήτησα να κανω χαλαουα σε ολο το σώμα μου για να μην μείνει η παραμικρή τρίχα επάνω μου αφού το φορεμα εχει αρκετα ανοίγματα...
Μετα απο αρκετή ωρα και πολυ πόνο εφυγα...Σειρά εχει το κομμωτήριο...Έδειξα στην κομμωτήρια το φορεμα μου και συμφωνήσαμε να ανοίξω το χρωμα του μαλλιού μου δυο τόνους πολυ λιγο δηλαδή κάστανο αλλα λιγο ανοιχτό και το χτένισμα μου να ειναι ενα απλό ισιωμα αφού το φορεμα ήδη ειναι υπερβολικό απο μονο του...Το αποτέλεσμα ειναι τέλειο και το καινούργιο μου χρωμα μου ταιριάζει απόλυτα...Τελευταίος σταθμός για σημερα ειναι το μαγαζι του αισθητικού βάψιμο και φρυδια...Με την αισθητικό αποφασίσαμε να μου κανει ενα γήινο βάψιμο με απαλά χρώματα...Ειναι πολυ γρήγορη και αποτέλεσματικη...
Στον δρόμο για το σπίτι κοίταξα την ωρα,ειναι τέσσερις...εχω τρεις ωρες μπροστα μου για την συνάντηση...Ειμαι πολυ χαρούμενη που θα ξαναδώ τον Αλεξαντερ οτι κιαν ειχε συμβεί στο παρελθόν...μολις τον δώ θα πάρω την ανάσα που εχω χάσει απο τοτε που εφυγα απο το σπίτι του...Και επίσης ειμαι χαρούμενη που θα καταφέρω να παω στην επειδηξη και θα ειμαι διπλα στον Τζακσον...και με την ευκαιρία να δώ και την μαμα μου...Μολις εφτασα σπίτι καθησα στον καναπε...οσο πλησιάζει η ωρα για την συνάντηση τρέμουν τα πόδια μου...παίρνω βαθιές ανάσες και βάζω λιγο ουίσκι για να χαλαρώνω...με βοήθησε πολυ το αλκοόλ να βρω το θάρρος μου και πηγαίνω να κανω ενα γρήγορο ντουζ πολυ προσεχτικά για να μην χαλάσει το μακιγιάζ και τα μαλλιά μου...εχω πολυ λιγο χρονο μπροστα μου ετσι ανοιξα την τσάντα με το φορεμα μου και το φορεσα...ειναι πολυ όμορφο...δεν ταιριάζει πολυ στο γούστο μου αλλα η κοπελα στο μαγαζι μου ειπε οτι σε ακριβές επειδηξεις ντύνονται ετσι...Πηρα στα χέρια μου το μικρό τσαντακι μου και άνοιξα την πόρτα για να φύγω...εξω απο το σπίτι μου βλέπω το μαυρο Audi του Αλεξαντερ...δεν νιώθω τα πόδια μου...κρατιέμαι απο την πόρτα για να μην πέσω κάτω...εκείνος βγαίνει απο το αυτοκινητο και με πλησιάζει...μου χαμογελάει και κοιτάζει εξονυχιστικά...

Αλξ-"Καλησπερα δεσποινης Ανιστον,είστε πανέμορφη,"

Τον κοιτάζω και προσπαθώ να βγάλω φωνή...αλλα μάταια εχει κοπεί ακομα και η ανάσα μου...μαλλον το κατάλαβε και μου απλώνει το χερι του για να με συνοδεύσει μεχρι το αυτοκινητο...τον ακολουθώ και μου ανοίγει την πόρτα για να μπω...κανει τον κύκλο και μπαίνει στην θέση του οδηγού...βάζει μπροστα στην μηχανή και ξεκινάει...

Αλξ-"Θα παμε με το ελικόπτερο σε μια ωρα θα έχουμε φτάσει"

Α-"Ωραία"

Αλξ-"Εισαι καλα;"

Α-"Κκκαλα ειμαι,εσσυ;"
Ακομα δεν εχω συνέλθει απο το σοκ...και εχω θυμώσει με τον εαυτο μου γιατι τον άφησα να καταλάβει ποσο ευάλωτη ειμαι...

Αλξ-"Θα μπορούσα να ειμαι πολυ καλύτερα"

Φτάσαμε στο ελικοδρόμιο και κατεβήκαμε απο το αυτοκινητο...τον ακολούθησα και φτάσαμε στο ελικόπτερο...μπηκα και έκατσα στην θέση μου...τον είδα να μπαίνει και αυτός στην δικη του και δένει την ζώνη του...σκύβει στα πόδια μου και δένει την ζωνη μου...δεν αντέχω να ειναι τόσο κοντά μου ολο το κορμί μου εχει ανατριχιαζει...

Αλξ-"Ακομα εχεις την ίδια αντίδραση"

Α-"Ποια αντίδραση;"

Αλξ-"Μολις σε πλησιάζω τρεμεις"

Α-"Εεεεγω οχι δενν"

Έβαλε το δάχτυλο του πανω στα χείλη μου και ψυθίρισε "Σσσς"...αυτός ο άντρας εχει τόση επιρροή πανω μου και το εχει καταλάβει...ίσως ηταν λαθος επιλογή να δεχτώ να κανω αυτο το ταξιδι μαζι του...

Αλξ-"Ολα ειναι έτοιμα,ξεκινάμε"

Καινούργιο Κεφαλαιο
Στην φωτογραφία ειναι το φορεμα που αγόρασε η Αριανα...
Περιμενω τις γνώμες σας...
Σας φιλώ μεχρι το επομενο :*

" Αν τολμάς "Donde viven las historias. Descúbrelo ahora