Αλξ-"Αχ Άρια"
Α-"Δεν μπορω μακριά σου"
Αλξ-"Δεν θα ξανα μείνεις μακρυα μου"
Α-"Θες ακομα να πονεσεις;"
Αλξ-"Δεν θα σου κρυφτω Αρια το θελω,αλλα δεν θα το ξανα κανω"
Α-"Και θα αλλάξεις αυτο που εισαι για μένα;"
Αλξ-"Εσυ εισαι τα πάντα για μένα πια"
Με φίλησε και με πήρε αγκαλιά...εκλεισα τα ματια μου και έπεσα πανω του...
Α-"Κοιμησου εδω και θα κοιμηθώ στο δωμάτιο της μαμάς μου αφού δεν θα γυρίσει αποψε"
Αλξ-"Θα κοιμηθείς εδω μαζι μου"
Α-"Μα..."
Αλξ-"Θελω να σε εχω αγκαλιά μου ολο το βραδυ Άρια,μου εχεις λείψει"
Ξάπλωσα στην αγκαλιά του...ενα τεράστιο χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μου...θα κοιμηθώ αγκαλιά του...ποσο όμορφα νιώθω...εκλεισα τα ματια μου και εκανα τον πιο ωραίο ύπνο της ζωής μου......
Τέντωσα το κορμί μου και άνοιξα τα ματια μου...το φως του ήλιου μπαίνει απο τις χαραμάδες...γυρνάω και βλέπω τον Αλεξαντερ να κοιμάται...πρώτη φορά τον βλέπω τόσο ήρεμο και γλυκό...σηκώνομαι και ανοίγω την ντουλάπα ευτυχως εχω αφήσει κάποια ρουχα εδω...φοράω ενα μπλε κοντό φορεμα και πιανω μια κοτσίδα τα μαλλιά μου...κατευθύνομαι προς την κουζίνα για να φτιαξω πρωινό...
Μ-"Καλημερα Άριανα μου"
Α-"Καλημερα μαμα"
Την πλησιάζω και την περνώ μια σφικτη αγκαλιά...ξέρω οτι εχει αδυναμία στην αγκαλιά μου...
Μ-"Πως εισαι κορίτσι μου;"
Α-"Καλα ειμαι εγω,εσυ πες μου"
Μ-"Κουρασμένη ειμαι μετα την δουλειά τρέχω να κανω στην παρέα στην γιαγιά και εχω εξαντληθεί"
Α-"Μήπως θες να μείνω να σε βοηθήσω;"
Μ-"Οχι κορίτσι μου εσυ να πας στην Αθηνα,εγω εχω βρει μια νοσοκόμα να με βοηθήσει με την γιαγιά μην ανησυχεις"
Α-"Θελω να την δώ"
Μ-"Καλύτερα οχι Άρια,δεν θα σε γνωρίσει και θα πληγωθεις περισσότερο"
Α-"Καλα οτι θες"
Μ-"Ο Αλεξ ειναι εδω;"
Α-"Αλεξαντερ τον λένε μαμα,ναι ειναι μεσα κοιμάται"
Μ-"Πολυ συμπαθητικό παιδι,χτες ηρθε εδω και του ειπα να σε περιμένει"
Α-"Ναι το ξέρω,που ειναι ο καφές;"
Μ-"Στο πανω ντουλάπι,αγόρασα λίγα κρουασάν και εχω κόψει τοστ,και εχω βρασει αυγά ,να το περιποιηθούμε το αγορι μας,και το πάτε σοβαρά;"
Α-"Σε ευχαριστω για ολα μαμα αλλα η συζήτηση Αλεξαντερ τελειώνει εδω"
Μ-"Καλα παιδι μου εγω φευγω για δουλειά,θα σε δώ το μεσημέρι"
Α-"Θα φύγω μαμα παλι"
Μ-"Παλι;;ποτέ θα προλάβω να σε χαρώ λιγο;καλό ταξιδι και να προσεχείς Ε!"
Α-"Θα προσέχω σ αγαπω"
Μ-"Και εγώ κορούλα μου"
Συνέχισα να φτιάχνω το πρωινό...καφέ,χυμό,αυγό λίγα κρουασάν και τοστ με λίγη μαρμελάδα εχει το μενού...σίγουρα για εκείνον ειναι ενα τίποτα μπροστα στο πρωινό που ετοιμάζουν στο σπίτι του...αλλα αυτο εχω εγω...έβαλα το πρωινό μας σε έναν δίσκο και πηγα στο δωμάτιο...τον είδα ακομα να κοιμάται ειναι πανέμορφος και δικός μου...άφησα το πρωινό διπλα μου και πλησίασα κοντά του...χάιδεψα τα μαλλιά του και του άφησα ενα απαλό φίλι στα χείλη...κουνιέται απαλά και ανοίγει τα υπέροχα μελι ματια του...
Αλξ-"Καλημερα ομορφη"
Α-"Καλημερα αγάπη μου"
Πήρα τον δίσκο και τον έβαλα πανω στο κρεβάτι ανάμεσα μας...εκείνος χαμογελασε...
Α-"Ξερω οτι ειναι πολυ λιγο απο αυτο που εχεις συνηθίσει αλλα μονο αυτα εχω"
Αλξ-"Μην το ξανα πεις αυτο,το μονο που θελω εισαι εσυ,και το πρωινό ειναι τέλειο αφού ειναι απο τα χέρια σου"
Απολαύσαμε το πρωινο μας και οταν τελειώσαμε...ο Αλεξαντερ μπηκε να κανει ενα ντουζ και στην συνέχεια θα έμπαινα εγω...Οσο περίμενα να βγει μπηκα στα email μου και είδα ενα μήνυμα....
Α-"Δεν το πιστεύωωω"
Φώναξα πολυ δυνατα καθώς είδα τον Αλεξαντερ να μπαίνει στο δωμάτιο...Αλξ-"Τι εγινε;"
Καινούργιο Κεφαλαιο!!
Επιτελους κατι καλο στην σχεση Αλεξαντερ-Αριανας...
Θελω την γνώμη σας...
Σας ευχαριστω που στηρίζεται την ιστορία μου....
KAMU SEDANG MEMBACA
" Αν τολμάς "
AcakΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!