" Κεφαλαιο 28 "

1.5K 128 8
                                    

Με έπιασε δυνατα απο τον αγκώνα και με έφερε κοντά του δυνατα....

Αλξ-"Αξιζεις τα πάντα Αρια,μην το ξανα πεις αυτο"

Πλησίασα ακομα πιο κοντά και εβαλα το χερι μου πίσω στον σβέρκο του...εκλεισα τα ματια και ακούμπησα τα χείλη του...

Α-"Σ'αγαπαω"

Δεν μου απάντησε τίποτα ξανα... Έμεινα στην αγκαλιά του για λίγα λεπτά...αλλα απομακρύνθηκα...

Α-"Πρεπει να ετοιμαστω"

Αλξ-"Ενταξει θα σε περιμενω κάτω για πρωινο"

Ο Αλεξαντερ εφυγε...τι να πρώτοδιαλέξω να φορεσω...τελικά αποφασίζω να φορεσω μια ψηλομεση μαυρη φούστα που αναδεικνύει πολυ όμορφα το κορμί μου...ενα λευκο αέρινο πουκαμισο...και ψηλές μαύρες γόβες ...το ντύσιμο μου ειναι πολυ σοβαρό και επίσημο για πρωι αλλα ετσι θα πρεπει να ντύνομαι αν δεχτούν να ασκήσω την πρακτική μου εκει...διαλέγω μια πολυ ομορφη τσάντα που ειναι σαν βαλιτσάκι και τοποθετώ μεσα ολα τα έγγραφα μου...ειμαι έτοιμη και κατεβαίνω στην κουζίνα για πρωινο...μολις μπαίνω μεσα ο Αλεξαντερ με στραβοκοιταει και το βλέμμα του ειναι πολυ θυμωμένο...κάθομαι απεναντι του να πιω τον χυμό μου δεν εχω χρονο για να τσιμπήσω κατι απο το υπέροχο πρωινο της κυρίας Ελβιρας...

Α-"Τι ωρα θα γυρίσεις απο την εταιρια;"

Αλξ-"Δεν ξέρω"

Α-"Γιατι θυμώσες παλι;"

Αλξ-"Το ντύσιμο σου ειναι πολυ διαφορετικό"

Α-"Δεν μπορω να παω σε μια εταιρια με το τζιν και το φανελακι"

Αλξ-"Μαλιστα"

Α-"Πρεπει να φύγω θα σε δώ μετα"

Αλξ-"Περίμενε θα φύγουμε μαζι"

Περπατησαμε απο τον διάδρομο και βγήκαμε στο διάδρομο...εκει ειναι πάντα οι δυο σωματοφύλακες του Αλεξαντερ...

-"Καλημερα κύριε Αντερσον,καλημέρα κυρία Ανιστον"

Αλξ-"Καλημερα"

Α-"Καλημερα σας"

Μπηκαμε μεσα στο ανσασερ που μας κατέβασε στο γκαράζ...

Αλξ-"Θες να σε παω εγω;"

Α-"Οχι αγάπη μου θελω να δοκιμάσω το αυτοκινητο μου"

Αλξ-"Ενταξει θα τα πούμε αργότερα,να προσεχείς"

Α-"Γεια σου αγάπη μου,σ αγαπω"

Περίμενα αυτην την φορά να απαντήσει κατι αλλα και παλι σιωπή...πήρα μια βαθιά ανάσα απογοήτευσης και μπηκα στο αυτοκινητο...εβαλα μπροστα την μηχανή και ξεκίνησα...ειναι πραγματικά υπέροχο αυτοκινητο...η εταιρια ειναι σχεδόν μιση ωρα μακριά...απολαμβάνοντας την διαδρομή και το αυτοκινητο μου δεν κατάλαβα ποτέ εφτασα απ'εξω...κατεβηκα απο το αυτοκινητο και ανεβηκα τις σκάλες...μπηκα μεσα και κατευθύνθηκα προς το γραφειο της υποδοχής...

Α-"Καλημερα εχω ραντεβού με τον κύριο Κουπερ,Αριανα Ανιστον"

-"Περάστε δεσποινης Ανιστον,σας περιμένει"

Η κοπελα που ειναι στην υποδοχή μου έδειξε μια πόρτα...που ειναι το γραφειο του κυρίου Κουπερ...χτύπησα την πόρτα και ακουσα μια φωνή να λεει "περαστε"...άνοιξα την πόρτα και βλέπω τον κύριο Κουπερ...ειναι νέος γύρω στα τριάντα...αρενωπος και όμορφος...αυτο δεν θα αρέσει καθόλου στον Αλεξαντερ...

Τ-"Καλημερα δεσποινης Ανιστον,ειμαι ο Τζακ Κουπερ,καθίστε"

Καθησα στην καρέκλα που ειχε μπροστα απο το γραφειο του και το άγχος μου ειναι πολυ μεγάλο...

Τ-"Ειδα το βιογραφικό σας,ποια θεση σας ενδιαφέρει στο σχέδιο η στην έκθεση;"

Α-"Με ενδιαφέρει το σχέδιο"

Τ-"Πολυ ωραία αν δεχτείτε θα συνεργάζεστε μαζι μου,πριν δωθει κάποιο σχέδιο για έκθεση,θα πραγματοποιούμε μαζι σύσκεψη και αμέσως μετα θα το παραδίνεται στην υπεύθυνη έκθεσης"

Α-"Δέχομαι κύριε Κουπερ ειναι πραγματικά αυτο που ηθελα"

Τ-"Πολυ ωραία θα χρειάστω τα χαρτιά σου και απο αύριο θα μπορεις να εργάζεται κανονικά,απο Δευτέρα μέχρι Παρασκευή για πέντε ωρες"

Α-"Τέλεια"

Τ-"Τα υπόλοιπα θα τα συζητήσουμε αύριο μαζι,καλή αρχή κυρία Ανιστον"

Α-"Σας ευχαριστω κύριε Κουπερ"

Δώσαμε τα χέρια σαν να κλείσαμε μια συμφωνία και βγηκα παλι εξω απο το γραφειο του...χαμογέλασα στην κοπελα της υποδοχής και βγηκα εξω απο την εταιρια...ειμαι παρα πολυ χαρούμενη που με δέχτηκαν...και θελω να το μοιραστώ με τον Αλεξαντερ...θα παω στην εταιρια του να τον επισκεφτώ...
Βάζω μπροστα το αυτοκινητο και μετα απο σαράντα λεπτά φτάνω στην εταιρια του...μπηκα στην αίθουσα υποδοχής και πλησίασα την κοπελα ...

Α-"Καλημέρα,θελω να δώ τον κύριο Αντερσον,Αριανα Ανιστον"

Αλξ-"Καλημερα σας,μας εχει δώσει το όνομα σας για ελεύθερη είσοδο παρακαλώ ανεβείτε απο το ανσασερ"

Α-"Ευχαριστω"

Μπηκα στον ανσασερ και κατεβηκα στο όροφο που ειναι το γραφειο του Αλεξαντερ...η γραμματέας του λείπει...θελω να του κανω έκπληξη και μπαίνω γρήγορα στο γραφειο του...αυτο που βλέπω δεν το πιστεύω...

Αλξ-"Αριανα;;;"

Καινούργιο Κεφαλαιο....
Στην φωτογραφία ειναι ο Τζακ Κουπερ...
Τι πιστεύετε οτι βλεπει η Αριανα;;;

" Αν τολμάς "Où les histoires vivent. Découvrez maintenant