λξ-"Ναι Αρια σου εχω μια έκπληξη"
Α-"Τι;;;"
Αλξ-"Θα παμε διακοπές"
Τελειαααα θέλει να παμε διακοπές....τον αγαπω τον αγαπω τον αγαπω...
Αλξ-"Πως σου φαινεται η ιδέα,εγω και εσυ διακοπές μωρο μου;"
Α-"Μου φαινεται καταπληκτική,θελω τοσο πολυ,που εκλεισες;"
Αλξ-"Μάντεψε"
Α-"Αχ έχουμε τόσα νησιά δεν θα το βρω"
Αλξ-"Στην Καραιβικη"
Οριστε;;;;;;...που θα βρω τα χρήματα να παω εκει;;...έχουμε τόσα πανέμορφα νησιά στην Ελλάδα εκει βρήκε;...
Α-"Βρε Αλεξαντερ μου που θα βρω τόσα χρήματα;"
Αλξ-"Αρια πλάκα μου κανεις;εχω τόσα χρήματα λες να με νοιαζει;"
Α-"Ξερεις οτι δεν μου αρέσει να τα χάλας για μενα"
Αλξ-"Τα χαλάω για μας εχεις διάφορα"
Α-"Ποτέ θα παμε;"
Αλξ-"Μεθαύριο"
Α-"Μα δεν εχω δηλώσει άδεια,δεν θα εχω προλάβει να ψώνισω ρουχα και δεν θα προλάβω να φτιαξω την βαλίτσα μου"
Αλξ-"Την άδεια την εχεις παρει ήδη συνενοηθηκα με τον Τζακ,στην καραιβικη υπαρχουν ήδη δυο βαλίτσες με ρουχα και οτι χρειαστείς"
Α-"Αλεξαντερ μήπως θα μπορούσες να με ρωτήσεις μια φορά πριν κανονισεις κατι;"
Αλξ-"Δεν θελω να σε απασχόλω με αυτές τις λεπτομέρειες"
Α-"Ποσο θα κάτσουμε εκει;"
Αλξ-"Μια βδομάδα,λοιπόν ασε τις ερωτήσεις και πήγαινε στην κουζίνα να μαγειρέψεις πεινάω πολυ"
Α-"Μάλιστα κυριε"
Σηκωθηκα και ο Αλεξαντερ μου έριξε μια απαλή σφαλιάρα στα οπισθια μου...χαμογέλασαμε και οι δυο και πηγα στην κουζίνα για να φτιαξω κατι γρήγορο για φαγητο...δεν μου πήρε πολυ ωρα και καθίσαμε στο τραπέζι...ο Αλεξαντερ έφαγε ολο το φαγητο του και αυτο με χαροποίησε...την ωρα που τελειώσαμε και πίνουμε λιγο κρασι...με κοιταει περίεργα και ξέρω πως κατι θέλει να μου πει...
Αλξ-"Θελω να μείνουμε ξανα μαζι"
Α-"Την προηγούμενη φορά δεν μας βγήκε ομως"
Αλξ-"Σε παρακαλώ θα νιώθω πιο ήρεμος"
Α-"Ενταξει Αλεξαντερ θα το κανω"
Αλξ-"Τέλεια σήκω παμε"
Αμάν αυτός ο Αλεξαντερ αμα θέλει κατι γινεται πολυ πιεστικός...θέλει να ελέγχει τα πάντα...και δεν μπορω να εχω γνώμη γιατι αμέσως θα στείλει τα πραγματα και το αυτοκινητο σπίτι μου...οπότε και να ηθελα να μείνω αποψε εδω δεν εχω δικαιολογία...πήρα τα κλειδιά και την τσάντα μου και βγήκαμε απο το σπίτι...μπηκαμε στο αυτοκινητο του και κατευθυνόμαστε στο διαμέρισμα του...ελπίζω αυτην την φορά ολα να πάνε καλα...άφησε το αυτοκινητο στο πάρκινγκ και μπηκαμε στο ανσασερ...μας άφησε στο διαμέρισμα του και χαιρέτησαμε τους νεαρούς σωματοφυλακες...η κυρία Ελβιρα λείπει οπότε είμαστε μόνοι στο σπίτι...ο Αλεξαντερ έτριβε νευρικά το χερι του και αυτο με εβαλε σε σκέψεις...μαλλον σκέφτεται το παιχνίδι...
ESTÁS LEYENDO
" Αν τολμάς "
De TodoΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!